Hop til indhold
Onslow

Falske Fjolsbogprofiler ifølge (D)DR

Recommended Posts

Jeg kan til gengæld fortælle dig at en masse af det han bringer, er noget de store danske medier ikke tør røre med en ildtang. Fordi det er pissebetændt og ubehageligt et emne, og en masse forhold bliver som sagt eksponeret og udstillet. Og det er der en MASSE folk der ikke bryder sig om.

Jeg håber inderligt at du har et glimt i øjet ;-) 

At seriøse medier ikke bringer Uriaspostens, det har intet at gøre med, hvorvidt de tør eller ikke tør. Uriaspostens blogindlæg er forvrøvlet højreekstremistisk sludder. Derfor bringes deres historier/blogindlæg ikke :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber inderligt at du har et glimt i øjet ;-) 

At seriøse medier ikke bringer Uriaspostens, det har intet at gøre med, hvorvidt de tør eller ikke tør. Uriaspostens blogindlæg er forvrøvlet højreekstremistisk sludder. Derfor bringes deres historier/blogindlæg ikke :-) 

​Snakker du om selve indholdet er forvrøvlet? Dvs selve artiklerne på Urias? Eller konklusionerne? Jeg kan love dig for at der er kød på rigtigt mange af artiklerne. Det er min holdning, at det er meget relevant at belyse hvad der bliver belyst på hjemmesiden.

Men det er jo det nemmeste at gøre grin af indholdet, og ignorere det.

Det er dybt seriøse og dystre indlæg om Islam, og det mener du er sludder?

Jeg kan til gengæld se de store dags-aviser være fyldt med en MASSE ligegyldigt og overfladisk fyldstof, og en masse glansbilleder.

Hvis de havde løftet opgaven, og selv bragt historierne på banen ville Uriasposten heller ikke være så relevant som det er.

De andre aviser TØR ikke røre ved det som Urias gør, det kan jeg garantere dig for. Islam er og bliver et betændt emne. Hvilke medier og aviser mener du er deres opgaven voksen ift Islam og Islam i Danmark og muslimerne? Det kunne jeg godt tænke mig at høre. Hvad du spejler Urias i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvor på danske sider finder du mere veldokumenteret og bearbejdet materiale ift Islam(sider som er eller kæmper imod Islam).

​Jeg fatter ikke at der er folk , som kan tage det Anders and blad alvorlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg fatter ikke at der er folk , som kan tage det Anders and blad alvorlig.

​Der kan vist skrives tykke bøger om det, du ikke fatter! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Der kan vist skrives tykke bøger om det, du ikke fatter! :P

​Selvfølgelig, men indholdet er forhåbentlig mere intelligent end uriasposten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvor på danske sider finder du mere veldokumenteret og bearbejdet materiale ift Islam(sider som er eller kæmper imod Islam). Siden du mener at det er en tynd kop te?

Og det kan du så ikke finde, fordi den side er langt foran alle andre danske sider og fora hvad materiale angår, indsamling og bearbejdning og eksponering af Islam.

 

Det kan godt være at du ikke bryder dig om indholdet, men mængden af artikler og materialet Kim finder og bringer mener jeg ikke du kan sætte en finger ved.

Din slags kommentarer kommer oftest fra folk der ikke deler hans synspunkter og holdninger. Jeg kan forstå hvis du kan argumentere imod selve indholdet, men når du bare peger fingre og skriver mellem linjerne at sitet er til skraldespanden er det svært at tage din kritik/indlæg seriøst.

Jeg har til dags dato endnu ikke fundet en anden dansk webside med så afslørende og dybdegående  artikler ift Islam, med så få ressourcer som Kim har.

Jeg kan til gengæld fortælle dig at en masse af det han bringer, er noget de store danske medier ikke tør røre med en ildtang. Fordi det er pissebetændt og ubehageligt et emne, og en masse forhold bliver som sagt eksponeret og udstillet. Og det er der en MASSE folk der ikke bryder sig om.

​Du skriver jo selv hvorfor det er en utroværdig side, når du skriver at det er en side der er og kæmper imod islam. Det ville jo svare til at man henviste til f.eks IS sider hvis man skulle vide noget om kristendommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke sådan, at jeg ikke kan forstå, at der er sociale grupper, som kan føle sig truet af indvandrere på arbejdsmarkedet, i arbejdsløshedskøen eller for den sags skyld som modtagere af overførselsindkomster. Selv føler jeg mig da også presset af østeuropæisk arbejdskraft, som kommer og nyder godt af vores overenskomster, ikke betaler fagforeningskontingent og er villig til at arbejde til en lavere løn end jeg. Men jeg hader dem ikke, eller bilder mig ind at det er en flok hjemmerøver og cykeltyve hele bundet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke sådan, at jeg ikke kan forstå, at der er sociale grupper, som kan føle sig truet af indvandrere på arbejdsmarkedet, i arbejdsløshedskøen eller for den sags skyld som modtagere af overførselsindkomster. Selv føler jeg mig da også presset af østeuropæisk arbejdskraft, som kommer og nyder godt af vores overenskomster, ikke betaler fagforeningskontingent og er villig til at arbejde til en lavere løn end jeg. Men jeg hader dem ikke, eller bilder mig ind at det er en flok hjemmerøver og cykeltyve hele bundet.

​Igen igen lægger du og andre ord og intentioner i munden og sindet hos andre og angriber dem på det.

Uriasposten og alle fornuftige mennesker hader ikke muslimer, hvor Fanden har du det fra?

Bla. a. Uriasposten gør opmærksom på, at den politiske udvikling over tid vil bevirke, at det verdslige samfund, som vi gennem århundreder har opbygget, står for fald, hvis vi ikke hiver roret rundt. At du ikke vil se det, ændrer ikke på situationen.

At hele den politiske venstrefløj heller ikke vil eller kan, kan vel kun bunde i manglende evne til at kende forskel på højre og venstre og manglende lyst til at lære af historien.

Hvor det bliver virkeligt tragisk, er hos feministerne. Hvor vore kvinder igennem generationer har kæmpet mod kristendommens forkvaklede kvindesyn, som det er blevet udlagt i ultrareligiøse kredse som bla. a. Jehovas Vidner og Indre Mission, der lægger man sig nu fladt på maven, når et langt mere outreret budskab svømmer ind over grænserne, tåbelighed, men desværre sandt.

Jeg er ingenlunde truet på mit levebrød, men i høj grad på min kulturelle opfattelse, mit kvindesyn og almen religiøsitet, og det er ikke noget, jeg ønsker at stå model til, uanset hvor meget socialakrobaterne og konsorter har brug for stemmekvæg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandsynligheden for at det lille mindretal af fundamentalistiske muslimer i Danmark på nogen måde skulle kunne få magt til at nedbryde vores samfund er lig nul. Til gengæld er sandsynligheden for at de såkaldte "islamkritikere" som i virkeligheden er islamhadere skulle få held til at nedbryde vores demokratiske og frie samfund noget større. De islamhadende kræfter har allerede en hel del magt på Christiansborg og står desværre til at få mere efter næste valg.

Jeg håber at de der vælger at stemme på den slags partier er klar over hvilke begrænsninger af frihed, ytringsfrihed og demokrati som disse partier står for. Jeg nævner i flæng, statsstyring at hvordan kvinder må klæde sig i det offentlige rum, statsstyring af hvilke TV kanaler man må kunne se, statsstyring af hvilke bøger der må trykkes, osv..osv..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onslow, er der virkelig nogen der har truet dig på din kulturelle opfattelse, dit kvindesyn og din religiøsitet? Og i givet fald, hvordan er det foregået?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis I 2 ikke føler, at det truer dansk og dermed jeres kultur, at svinekød ikke længere serveres i børnehaver af misforståede følelser om en perspektivløs satsning på integration, så er det jeres sag.

Og hvis I er indforståede med, at jeres børn bliver tvunget til enten at spise halal mad eller alternativt at tage mad med hjemmefra af de samme årsager, så er det jeres sag.

Hvis I samtidig med finder det i orden, at "nydanskere" kan undlade at vaske sig og iføre sig badetøj, inden de går i vandet, mens du nidkært overvåges under afsæbningen, så er det jeres sag.

Og for at gøre en lang historie kort, hvis det i jeres optik er ok, at flygtninge og såkaldte flygtninge kommer forrest i køen til bolig og job på  bekostning af de borgere, der har betalt goldet, så er det så sandeligt og jeres egen sag.

Hvis I så samtidigt kunne undlade at pådutte os andre motiver, vi hverken har eller giver udtryk for, så var sagen jo bøf.

Men det er vel for meget at håbe på! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis I 2 ikke føler, at det truer dansk og dermed jeres kultur, at svinekød ikke længere serveres i børnehaver af misforståede følelser om en perspektivløs satsning på integration, så er det jeres sag.

Og hvis I er indforståede med, at jeres børn bliver tvunget til enten at spise halal mad eller alternativt at tage mad med hjemmefra af de samme årsager, så er det jeres sag.

Hvis I samtidig med finder det i orden, at "nydanskere" kan undlade at vaske sig og iføre sig badetøj, inden de går i vandet, mens du nidkært overvåges under afsæbningen, så er det jeres sag.

Og for at gøre en lang historie kort, hvis det i jeres optik er ok, at flygtninge og såkaldte flygtninge kommer forrest i køen til bolig og job på  bekostning af de borgere, der har betalt goldet, så er det så sandeligt og jeres egen sag.

Hvis I så samtidigt kunne undlade at pådutte os andre motiver, vi hverken har eller giver udtryk for, så var sagen jo bøf.

Men det er vel for meget at håbe på! :)

​Er dine børn virkelig blevet forbudt svinekød i institutionerne? Mine børn har gået i institutioner med ca 25% indvandrere og de blev ikek påtvunget halalkød, og der var da også svinekød på menuen ind imellem. Men bortset fra det så er dansk kultur for mig så ufatteligt meget mere end svinekød i daginstitutioner, men sådan er vi nok så forskellige ;).

 

Og det er da ikke OK at der er nogen som helst der kan undlade at vaske sig i svømmehallen, men jeg KAN altså ikke på nogen måde føle at det truer min kulturelle opfattelse, mit kvindesyn og min religiøsitet.

 

Og jeg har ikke påduttet dig noget som helst, det var dig selv der skrev at din kulturelle opfattelse, dit kvindesyn og din religiøsitet var truet, ikke mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Og hvis I er indforståede med, at jeres børn bliver tvunget til enten at spise halal mad

 

​Er halal mad da skadelig for børn?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Er halal mad da skadelig for børn?

​Er grisekød da skadeligt for børn?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Er grisekød da skadeligt for børn?

​Vil du da have en udemokratisk system, som tvinger folk til at spise ting, som er imod deres overbevisning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det strider i samme omfang mod min overbevisning at spise noget, som en noksagt har stået og messet over.

Og at det samtidigt koster penge, som skal finansiere lige fra yderligere overtro til terror, bestyrker mig i min overbevisning. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Vil du da have en udemokratisk system, som tvinger folk til at spise ting, som er imod deres overbevisning?

Ja og samtidig åbenbart hylder "den nidkære bademester" som en væsentlig del af dansk kultur.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det strider i samme omfang mod min overbevisning at spise noget, som en noksagt har stået og messet over.

Og at det samtidigt koster penge, som skal finansiere lige fra yderligere overtro til terror, bestyrker mig i min overbevisning. :)

​For fanden Onslow. Du kan sgu da ikke dømme alle fra mellemøsten som terrorister, snyltere og kriminelle. Kan du ikke selv se, at du er for langt ude?

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er ikke min overbevisning, st den danske kultur, vores demokratiske sekulære samfund står og falder med om der serveres svinekød i børneinstitutionerne. For mig er dansk noget helt andet - det handler om vores velfærdssamfund, respekt for menneskerettigheder, ligestlling mellem køn osv.

Onslow - hvis danskhed er begrænset til, hvorvidt vi guffer frikadeller eller ej  - så burde du da rette din vrede mod alle de sushi take-aways i stedet for islam ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det strider i samme omfang mod min overbevisning at spise noget, som en noksagt har stået og messet over.

Og at det samtidigt koster penge, som skal finansiere lige fra yderligere overtro til terror, bestyrker mig i min overbevisning. :)

​Der er da INGEN der tvinger dig til at spise halalslagtet kød, det står dig fuldstændig frit for at spise hvad du vil og lade være med at spise det som du ikke vil spise. Men at du åbenbart mener at indtagelse af svinekød er et af de vigtigste elementer i dansk kultur synes jeg er en VOLDSOM undervurdering af hvad dansk kultur og danskhed er, især i betragtning at den mest spiste ret i Danmark vistnok er spagetti med kødsovs (af oksekød).

For mig er dansk kultur og dansk værdier tolerance, gæstfrihed, empati, solidaritet, fællesskab osv.. og der må man sige at der er en større trussel mod de værdier fra din side end der er fra da danske muslimer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...