Hop til indhold
Guest Maii Love

Coladåse udfordringen ;-)

Recommended Posts

​Det synes du jo åbenbart siden du nævner det :D

 

​Ha ha, ellers tak.... jeg ser bare mange tråde herinde afledt på mærkeligste vis af andre. Eller nærmere "afsporede".... og når det første reply til denne tråd var en herre med to flasker hængende ville jeg gerne advare imod værre tiltag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin, ikke dårligt, slet ikke.... selvom vi jo ikke kan se om du ligger ned og/eller holder flaskehalsen med munden 8-) men nice racks are always welcome, så tak... :-P

hvad jeg ikke ville give for at have så gigantisk "underskål" på brysterne i liggende stilling - uden at holde på dem vel at mærke - så kunne jeg da gøre selv Linse misundelig :D:D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Går det nu lidt sværere med fyldte flasker/dåser ...

 

2. Hvad skal mændene gøre? Noget med donuts?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Fordi det kan lade sig gøre :grin:.

Edmund Hillary, den første på Mount Everest, blev engang spurgt, hvorfor han var så besat af at bestige dette bjerg, og svaret var: Det er fordi, det ligger der.

Altså: Fordi det er muligt :razz:

Det var så Mallory ;-)

http://en.m.wikiquote.org/wiki/George_Mallory

http://en.m.wikipedia.org/wiki/George_Mallory

Og det gik som bekendt ikke så godt...

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Et forslag kunne være en toilet- eller køkkenrulletest ;-)

​Så skal det da være en af dem på tilbud, der er hullet i rullen større. O1 Eva1o

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Så skal det da være en af dem på tilbud, der er hullet i rullen større. O1 Eva1o

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

​haha du har selv haft tanken? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Så skal det da være en af dem på tilbud, der er hullet i rullen større. O1 Eva1o

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

​Hullet er stadig for LILLE . . . :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

et lille bevis på at man både kan bestå blyantstesten og holde en 2 liters faxekondi ....   

 

20150518_160658-1.thumb.jpg.23d0a3b80c80

men ens kavalergang ser nu lidt sjov ud mens man gør det :):):)  lidt større end vanligt :):) 

 

 

​Du har nogle meget smukke bryster Jasmin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

​Og så holder du til i Jylland, det er da uretfærdigt :D

​Og vi kan af etiketten se at Maii holder til  nord for Horsens - ellers ville teksten være tysk :cool:

Barmen er helt sikkert dansk, struttende og kernesund. Den kommer ikke af cola :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Og vi kan af etiketten se at Maii holder til  nord for Horsens - ellers ville teksten være tysk :cool:

Barmen er helt sikkert dansk, struttende og kernesund. Den kommer ikke af cola :)

 

​Nord for Horsens eller ikke nord for Horsens, Jylland er Jylland, når jeg kommer fra Nordsjælland :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

​Nord for Horsens eller ikke nord for Horsens, Jylland er Jylland, når jeg kommer fra Nordsjælland :)

​Det kan jeg godt forstå, du har så lidt land at boltre dig på, at det hele kan nåes på en times tid. 

Vær du glad for du ikke bor herovre, eller endnu værre i Australien, hvor man gerne køre flere hundrede kilometer, for at nyde et par bajere med vennerne på baren ;) 

Men jeg kan godt betro dig at såfremt du bor i det sydlige Jylland, og er horny, og får en aftale i nærheden af Ålborg, så skal du have en meget hurtig bil for ikke at komme frem før vådeskuddet! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det kan jeg godt forstå, du har så lidt land at boltre dig på, at det hele kan nåes på en times tid. 

Vær du glad for du ikke bor herovre, eller endnu værre i Australien, hvor man gerne køre flere hundrede kilometer, for at nyde et par bajere med vennerne på baren ;) 

Men jeg kan godt betro dig at såfremt du bor i det sydlige Jylland, og er horny, og får en aftale i nærheden af Ålborg, så skal du have en meget hurtig bil for ikke at komme frem før vådeskuddet! 

 

​Jeg havde købt mit eget lille harem til at have inde i nabolejligheden ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

​Jeg havde købt mit eget lille harem til at have inde i nabolejligheden ;)

 

​Du glemte adressen :) Jeg er helt sikker på du mangler hjælp til alt det der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Du glemte adressen :) Jeg er helt sikker på du mangler hjælp til alt det der. 

​No joke, jeg har faktisk overvejet at købe en lejlighed eller et lille hus, og så installere et par smukheder der.

Hver måned er der så udskiftning, men det er en helt anden tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

et lille bevis på at man både kan bestå blyantstesten og holde en 2 liters faxekondi ....   

 

20150518_160658-1.thumb.jpg.23d0a3b80c80

men ens kavalergang ser nu lidt sjov ud mens man gør det :):):)  lidt større end vanligt :):) 

 

 

​Får pludselig lyst til Faxe Kondi - og mælk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mindes en udsendelse med Jacob Haugaard, der forklarede, hvorfor han brugte push-up strømpebukser, når han spillede kvinde . . . 

Hans balder lignede overlæberne på en Skt. Berhards hund - Han kunne sagtens holde en blyant under balderne . . . :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

​Maii LoveDu får mig ikke til at gøre det.... kom nu bare med et ekstra billede af dine bryster i stedet :D

Sippe! Du er en festdræber :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

​Haha ja RØVkedelig :D 

Kom nuuu.. En ramme dåseøl er også ok, hvis det falder mere i din smag :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Må man bruge tyggegummi for at få dåsen til at sidde fast? :D

Ja, nu er det jo ikke mig der laver reglerne, men lad os bare sige det :-) Så kan menigmand også være med ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...