Hop til indhold
Guest Maii Love

Coladåse udfordringen ;-)

Recommended Posts

Sådan Maii!!

Håber udfordringen bliver taget op. Dog er der unfair fordel til visse piger herinde. :)

Trine Tease må kunne klare en 1.5 liters flaske :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så godt artiklen og tænkte: Bare det ville blive højeste mode herhjemme :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Sådan Maii!!

Håber udfordringen bliver taget op. Dog er der unfair fordel til visse piger herinde. :)

Trine Tease må kunne klare en 1.5 liters flaske :D

 

Det er jo bare gak og gøgl :) Om pigerne tager 1 1/2 liter, plastflaske, coladåse eller en vandkande blander jeg mig ikke i - der er forhåbentlig ingen der tager legen her alvorlig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo bare gak og gøgl :) Om pigerne tager 1 1/2 liter, plastflaske, coladåse eller en vandkande blander jeg mig ikke i - der er forhåbentlig ingen der tager legen her alvorlig ;)

Jo for pokker. Jeg har udarbejdet et score sheet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm min første tanke er... Hvorfor???

​Fordi det kan lade sig gøre :grin:.

Edmund Hillary, den første på Mount Everest, blev engang spurgt, hvorfor han var så besat af at bestige dette bjerg, og svaret var: Det er fordi, det ligger der.

Altså: Fordi det er muligt :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

​Fordi det kan lade sig gøre :grin:.

Edmund Hillary, den første på Mount Everest, blev engang spurgt, hvorfor han var så besat af at bestige dette bjerg, og svaret var: Det er fordi, det ligger der.

Altså: Fordi det er muligt :razz:

Lige præcis derfor :)  

 

smil folkens - det værste der kan ske er en smilerynke og godt humør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tror faktisk jeg kan holde en bajer dåse, mellem mine mandepatter :-D

Ellers kan jeg holde en ølflaske ved at putte p.. i den, og tænke på noget rart. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror faktisk jeg kan holde en bajer dåse, mellem mine mandepatter :-D

Ellers kan jeg holde en ølflaske ved at putte p.. i den, og tænke på noget rart. ;) 

Jeg kan ikke få den ned i en øl flaske. Ikke uden brug af skohorn og smørrelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg kan ikke få den ned i en øl flaske. Ikke uden brug af skohorn og smørrelse.

​Hvornår har du prøvet at putte min ned i en ølflaske? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alle kan da have en Cola dåse mellem brysterne, hvis bare man også klemmer lidt med armene. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle kan da have en Cola dåse mellem brysterne, hvis bare man også klemmer lidt med armene. :lol:

​Må vi se?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle kan da have en Cola dåse mellem brysterne, hvis bare man også klemmer lidt med armene. :lol:

​Jeg forstår ikke, hvad du mener. Prøv lige os vis mig det! :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis colaen er for nem for Bly, så er her en alternativ.

gasflaske.jpg

Den kan jeg endda have under brysterne, uden problemer! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

et lille bevis på at man både kan bestå blyantstesten og holde en 2 liters faxekondi ....   

 

20150518_160658-1.thumb.jpg.23d0a3b80c80

men ens kavalergang ser nu lidt sjov ud mens man gør det :):):)  lidt større end vanligt :):) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maii Love.... smukt tiltag! Og hvem der bare var cola-flaske... eller hvad vi nu skal kalde den der. Det er jo ikke rigtig cola ;-) Men pyt du er tilgivet for eksemplets skyld...

 

Jasmin, ikke dårligt, slet ikke.... selvom vi jo ikke kan se om du ligger ned og/eller holder flaskehalsen med munden 8-) men nice racks are always welcome, så tak... :-P

 

Bare der så ikke er en eller anden, der synes at det skal "modsvares" med en mande-kategori, hvor man har flasker mellem et sæt alt for lange løg...... :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maii Love.... smukt tiltag! Og hvem der bare var cola-flaske... eller hvad vi nu skal kalde den der. Det er jo ikke rigtig cola ;-) Men pyt du er tilgivet for eksemplets skyld...

 

Jasmin, ikke dårligt, slet ikke.... selvom vi jo ikke kan se om du ligger ned og/eller holder flaskehalsen med munden 8-) men nice racks are always welcome, så tak... :-P

 

Bare der så ikke er en eller anden, der synes at det skal "modsvares" med en mande-kategori, hvor man har flasker mellem et sæt alt for lange løg...... :-o

​Det synes du jo åbenbart siden du nævner det :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...