Hop til indhold
RobinHood

Altid med gummi....næsten altid :-S

Recommended Posts

​Ja - det ville helt sikkert være det nemmeste. Jeg har bare brug for at få sagt ordentligt farvel til hende - at få lukket det kapitel. Jeg kan som sagt rigtigt godt li' hende. Var jeg ikke gift og havde vi mødt hinanden ude i "den virkelige verden" - så var jeg faldet pladask for hende. 
 

​Så sig dog at du ikke kan håndtere at du er blevet for glad for dit samvær med hende. Det er vel den mest positive afvisning man kan give: Du er så skøn, at jeg ikke kan håndtere det ... Som jeg forstår dine beskrivelser er det ikke langt fra sandheden, om overhovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ja - det ville helt sikkert være det nemmeste. Jeg har bare brug for at få sagt ordentligt farvel til hende - at få lukket det kapitel. Jeg kan som sagt rigtigt godt li' hende. Var jeg ikke gift og havde vi mødt hinanden ude i "den virkelige verden" - så var jeg faldet pladask for hende. 
 

​Måske er det det rigtige i dit fald. Det kender du bedst selv. Men i et andet lys kunne måske et ordentligt farvel forefalde lidt .... latterligt? As in "Who the fuck do you think you are, punter?"

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Så sig dog at du ikke kan håndtere at du er blevet for glad for dit samvær med hende. Det er vel den mest positive afvisning man kan give: Du er så skøn, at jeg ikke kan håndtere det ... Som jeg forstår dine beskrivelser er det ikke langt fra sandheden, om overhovedet.

Tak :) Det er i hvert fald tilstrækkeligt tæt på sandheden ;-) 

​Måske er det det rigtige i dit fald. Det kender du bedst selv. Men i et andet lys kunne måske et ordentligt farvel forefalde lidt .... latterligt? As in "Who the fuck do you think you are, punter?"

​Den risiko er der selvfølgelig ;-) Jeg tror nu ikke at det vil være tilfældet. 
Under alle omstændigheder har jeg brug for en ordentlig afsked :-)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Så sig dog at du ikke kan håndtere at du er blevet for glad for dit samvær med hende. Det er vel den mest positive afvisning man kan give: Du er så skøn, at jeg ikke kan håndtere det ... Som jeg forstår dine beskrivelser er det ikke langt fra sandheden, om overhovedet.

​Tak :) Det er i hvert fald tilstrækkeligt tæt på sandheden :)

​Måske er det det rigtige i dit fald. Det kender du bedst selv. Men i et andet lys kunne måske et ordentligt farvel forefalde lidt .... latterligt? As in "Who the fuck do you think you are, punter?"

​Den risiko er der selvfølgelig ;-) Jeg tror nu ikke at det vil være tilfældet. 
Under alle omstændigheder har jeg brug for en ordentlig afsked :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Tak :) Det er i hvert fald tilstrækkeligt tæt på sandheden :)

​Den risiko er der selvfølgelig ;-) Jeg tror nu ikke at det vil være tilfældet. 
Under alle omstændigheder har jeg brug for en ordentlig afsked :-)

​Kære RobinHood:)

Under alle omstændigheder har jeg brug for en ordentlig afsked :-)     - - selvfølgelig skal du sørge for en ordentlig afsked næste gang;) - og næste gang;) - - :)

- hånden på hjertet - du kan jo godt lide hende:wub: - og kemien fejler jo ikke noget vel -  så hvorfor ikke bare nyde hende:wub: som den kvinde hun er, og i det omfang det er muligt - om det så skal være med eller uden gummi - tja tja

Livet har i hvert fald lært mig "at fristelser er til for at blive taget" - ellers bliver livet sgu for surt , nærmest som at bide sig selv i tungen.

Mange hilsner

Nyder livet

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​- hånden på hjertet - du kan jo godt lide hende:wub: - og kemien fejler jo ikke noget vel -  så hvorfor ikke bare nyde hende:wub: som den kvinde hun er, og i det omfang det er muligt - om det så skal være med eller uden gummi - tja tja

Livet har i hvert fald lært mig "at fristelser er til for at blive taget" - ellers bliver livet sgu for surt , nærmest som at bide sig selv i tungen.

Mange hilsner

Nyder livet

 

 

​Du skal tænke på at Robin Hood har kone og børn, så man bør ikke gamble med den slags... familien er über alles.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du skal tænke på at Robin Hood har kone og børn, så man bør ikke gamble med den slags... familien er über alles.

​Kære Nille:)

- ok - så meget havde jeg godt nok ikke fornemmet hans situation, - og så undrer det mig faktisk, at han som læge (hvis han i det hele taget er læge!!!! - ja læge!! ) ikke er bedre i stand til at bruge den "øverste kødbolle" - -  de plejer da ellers nok at opføre sig overmennesker - læger tager aldrig fejl og de siger aldrig undskyld - i det hele taget er de ufejlbarlige - og de dækker over hinanden. - helt ved siden af ???

Ja så opfører han sig faktisk som et forsumpet fjols hvis han knalder ved siden uden gummi -  han burde om nogen gå forrest med fanen og vise rette adfærd.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Kære Nille:)

- ok - så meget havde jeg godt nok ikke fornemmet hans situation, - og så undrer det mig faktisk, at han som læge (hvis han i det hele taget er læge!!!! - ja læge!! ) ikke er bedre i stand til at bruge den "øverste kødbolle" - -  de plejer da ellers nok at opføre sig overmennesker - læger tager aldrig fejl og de siger aldrig undskyld - i det hele taget er de ufejlbarlige - og de dækker over hinanden. - helt ved siden af ???

Ja så opfører han sig faktisk som et forsumpet fjols hvis han knalder ved siden uden gummi -  han burde om nogen gå forrest med fanen og vise rette adfærd.

Mange hilsner

Nyder livet

​Så skal han kanøfles og piben fik en helt anden lyd... han har erkendt sin fejl/risiko og han har tænkt sig at bryde op, lad os håbe Robin H. har viljestyrke nok til ikke at falde tilbage på hende :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Kære Nille:)

- ok - så meget havde jeg godt nok ikke fornemmet hans situation, - og så undrer det mig faktisk, at han som læge (hvis han i det hele taget er læge!!!! - ja læge!! ) ikke er bedre i stand til at bruge den "øverste kødbolle" - -  de plejer da ellers nok at opføre sig overmennesker - læger tager aldrig fejl og de siger aldrig undskyld - i det hele taget er de ufejlbarlige - og de dækker over hinanden. - helt ved siden af ???

Ja så opfører han sig faktisk som et forsumpet fjols hvis han knalder ved siden uden gummi -  han burde om nogen gå forrest med fanen og vise rette adfærd.

Mange hilsner

Nyder livet

​Og så har vi præster der altid er hellige, især de katolske med fri tilgang til kordrenge. Og så har vi taxachauffører der aldrig skulle bryde imod trafiklovene, og så har vi journalister der altid er objektive, og så har vi advokater der altid følger loven, og så har vi politimænd der aldrig slår nogen uskyldig sønder og sammen. Og ikke mindst har vi svenskere der aldrig knalder nogen for penge.

Altså mand - vi er allesammen mennesker på godt og ondt. Især mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Og så har vi præster der altid er hellige, især de katolske med fri tilgang til kordrenge. Og så har vi taxachauffører der aldrig skulle bryde imod trafiklovene, og så har vi journalister der altid er objektive, og så har vi advokater der altid følger loven, og så har vi politimænd der aldrig slår nogen uskyldig sønder og sammen. Og ikke mindst har vi svenskere der aldrig knalder nogen for penge.

Altså mand - vi er allesammen mennesker på godt og ondt. Især mig.

​Du glemte at tilføje at svenskere er fulde :lol: touché !

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du glemte at tilføje at svenskere er fulde :lol: touché !

​Altså i danskere... den ene kalder os for afholdsmennesker og den anden os for fulde. Sic :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​- ok - så meget havde jeg godt nok ikke fornemmet hans situation,

​Det er s'gu da pinligt at må indrømme, at man svarer på en tråd uden at have læst oplægget. Robin Hood skriver i slutningen af sit første indlæg øverst på side 1:  og på den anden side har jeg ikke lyst til at få noget "snavs" med hjem til fruen og ungerne.  :sad:

Redigeret af Kunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er s'gu da pinligt at må indrømme, at man svarer på en tråd uden at have læst oplægget. Robin Hood skriver i slutningen af sit første indlæg øverst på side 1:  og på den anden side har jeg ikke lyst til at få noget "snavs" med hjem til fruen og ungerne.  :sad:

​Kære Kunden:):)

- hjertelig tillykke - ?? - med hvad ???  - -  ja du har sgu lige vundet aftenens hovedgevinst i aldrig at overse noget - at være korrekt !!!  -  hvor må det være rart for dig.

Mange hilsner

Nyder livet

- - og hovedgevinsten, - nå en uges ophold med alt betalt hos :wub:Birthe Røn Hornbeck

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Og så har vi præster der altid er hellige, især de katolske med fri tilgang til kordrenge. Og så har vi taxachauffører der aldrig skulle bryde imod trafiklovene, og så har vi journalister der altid er objektive, og så har vi advokater der altid følger loven, og så har vi politimænd der aldrig slår nogen uskyldig sønder og sammen. Og ikke mindst har vi svenskere der aldrig knalder nogen for penge.

Altså mand - vi er allesammen mennesker på godt og ondt. Især mig.

​Også mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... lad os håbe Robin H. har viljestyrke nok til ikke at falde tilbage på hende :P

​Så er hun altså heller ikke værre - jeg har da også mødt piger i det her univers, der gerne ville udelade gummiet - og jeg er gået med på den et par enkelte gange og den ene pige - en sugardater ville jeg gerne have mødt igen, da hun var rigtig sød og fin og kun havde få kunder. Den anden har jeg mødt igen - dog med gummi. En 3. havde jeg på forhånd erfaret gerne ville gøre det uden gummi, så der insisterede jeg på beskyttelse.

Ved analsex synes jeg derimod altid man skal bruge kondom for ikke at få lort på pikken - det er nok ikke uden grund at Aids og syfilis mm. er mere udbredt i homokredse end blandt  heteroseksuelle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...