Hop til indhold
RobinHood

Altid med gummi....næsten altid :-S

Recommended Posts

Jeg har gennem de sidste 4 måneder set ret meget til en dansk pige. Vi har en ret god kemi sammen - hun er vildt sød, vi har samme form for humor og ikke mindst er sexen ret fantastisk ;-)
Jeg har hidtil kun dyrket købesex med fuld beskyttelse - dvs. kondom både ved blow og knep... lige indtil jeg mødte hende.....

I starten arbejdede hun på klinik og her var alt naturligvis med kondom - i hvert fald de første gange. Da jeg besøgte hende for fjerde gang hviskede hun med et frækt glimt i øjet, at "hun ville smage mig rigtigt".... og jeg kunne ikke modstå denne fristelse - så det endte med at jeg blev suttet uden gummi. Ved de efterfølgende besøg er gummiet også først fundet frem inden der skulle kneppes. 

I dag var jeg på endnu et besøg hos min veninde. Vi var begge ret liderlige... efter hun havde suttet mig kom hun op og snavede mig i gulvet ;-) samtidig med at hun gned og underlivet mod den lille general. Hun skulle til at styre generalen op i varmen uden regnfrakke,  da jeg overrasket får fremstammet om ikke hun har gummi?. Regnfrakken blev monteret og vi nåede i mål - men stemningen var lidt ødelagt :-(

Her efterfølgende kan jeg ikke finde ud af om jeg skal afbryde kontakten med hende. Jeg bærer ingen illusion om, at jeg skulle være den eneste, der har fået et tilbud om sex uden. At hun (måske) dyrker usikker sex med andre kunder påvirker i høj grad min risiko for at få "noget" med hjem. Omvendt, så kan jeg virkelig godt li' hende - og havde jeg mødt hende ude i "den virkelige verden" - så var nok også faldet for hende. Så på den ene side har jeg ikke lyst til at miste kontakten til hende - og på den anden side har jeg ikke lyst til at få noget "snavs" med hjem til fruen og ungerne. 

Hvordan ville i håndtere situationen, drenge?

Har I været ude for noget lignende ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du virker som en meget fornuftig mand som passer på dig selv, at blive suttet uden gummi er uden risiko for dig mht hiv, med mindre hun har et blødende tandkød og du har en åbent sår direkte til blodbanen og det tror jeg ikke vel :-) Samleje uden gummi med en dansk prostitueret på klinik, er risikoen også meget micro da jeg ved at danske kvinder på klinik bliver testet regelmæssigt, men forstår dit dilema, lyt til din mave fornemmelse, da kun du ved hva der er rigtigt og forkert for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Robin Hood - fra tidligere indlæg ved jeg du er læge. Så samleje uden kondom, det behøver du ikke spørge os om.

Om du skal forsætte med at besøge din veninde? Kort fortalt med kone og unger - drop det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Robin Hood,
Vi løber formentlig alle en risiko ved at gøre det vi gør. Hverken mænd eller piger ønsker afsløret at vi har sex for penge. For så mister vi ægtefællen eller kæresten, og familiens, vennernes og omverdenens respekt ryger også. Det er en kalkuleret risiko vi løber; vi kan forsøge at minimere den, men den vil altid være der. Jeg tror de færreste er afklaret med at det kan ske, de fleste vælger et risikoniveau, lukker øjnene og tager chancen. Jeg er selv en af dem.
Mit risikoniveau er: Aldrig samleje uden gummi og aldrig med en pige, som tilbyder det uden.
/Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg

"snavs" med hjem til fruen og ungerne. 

Hvordan ville i håndtere situationen, drenge?

Jeg vælger venligt at forbigå "ungerne" idet jeg går ud fra du forhåbentligt ikke har reel mulighed for at smitte dem med sexsygdomme ...

Jeg ville droppe det. Før eller senere giver du efter. Eller også bliver sexen herfra bare dårligere, fordi du satte den grænse. Uanset hvad er det lose-lose og ikke win-win ...

Har I været ude for noget lignende ?

Mnjaeh. Var engang sammen med en, hvor første runde var med gummi. Da min potens var svigtende i 2. runde hev hun gummiet af ... En anden gang var under thaimassage og det egentlig ikke var meningen at der skulle være samleje, så lod den venlige massør lige pludselig mig glide indenfor. Har andre oplevelser, hvor jeg forventede gummi var en forudsætning, men det viste sig at hun ikke regnede med det. Så den slags kan ske. Jeg fik en Klamydia fra thaimassøren.

Har ikke været i forhold nogen af gangene - ellers var jeg nok sprunget op og løbet væk (eller noget i den stil ...)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Robin Hood - fra tidligere indlæg ved jeg du er læge. Så samleje uden kondom, det behøver du ikke spørge os om.

Om du skal forsætte med at besøge din veninde? Kort fortalt med kone og unger - drop det.

​Vidste ikke han var læge, det syntes jeg sæter pågældende i et dårligt lys, han burde jo vide en nogen anden mht usikker sex osv......

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Vidste ikke han var læge, det syntes jeg sæter pågældende i et dårligt lys, han burde jo vide en nogen anden mht usikker sex osv......

Han behøver nødvendigvis ikke at være læge. Dem er der nemlig en del af her på lille EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Han behøver nødvendigvis ikke at være læge. Dem er der nemlig en del af her på lille EG.

​læs lige tråden fra start før du kommentere på noget:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres input - jeg sætter virkelig pris på dem. Jeg skal beklage det lidt usammenhængende indlæg. Det blev skrevet efter en ganske våd aften/nat med gode studiekammerater ;-)
På forhånd hældte jeg selv til at afbryde kontakten. Ikke så meget fordi jeg frygter at blive fristet over evne på et senere tidspunkt... mere fordi jeg nok ikke er den eneste, der har fået buddet om ubeskyttet sex - og det rykker ved min risikovurdering i forhold til at modtage blow uden regnfrakke og at ved at slikke hende. Jeg kommer helt sikkert til at savne hende - vores møder var langt mere end bare ind-ud-og-en-udløsning. 

Jeg er ganske rigtigt læge -  det synes jeg blot er en anelse irrelevant i denne sammenhæng. Vi kender alle  risiciene ved ubeskyttet sex. Mit spørgsmål gik derfor mere på selve situationen. Altså at en pige efter flere besøg helt uventet lægger op til ubeskyttet sex - og ikke mindst hvordan I ville håndtere situationen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig noget du helt selv skal vurdere! synes du risici er for høje skal du naturligvis ikke dyrke ubeskyttet sex med hende! jeg synes dog ikke at der er noget i vejen for at fortælle hende at du kun vil dyrke beskyttet sex med hende, det har jo været fedt indtil nu, så det kan det da sagtens fortsætte med at være!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Robin Hood

Det er meget fornuftigt altid at pakke Lille John ind i regnfrakke inden han bevæger sig ud i Sherwood skoven.

hehe det er svært at argumentere imod  ;-)

At jeg, efter en række besøg hos min veninde, kastede mig ud i blow uden regnfrakke med hende - det ændrer ikke på min overordnede tilgang: nemlig, at blow og knep er med gumm :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaeee ... joo ... altså ... aldrig sex uden gummi er mit motto. Og når det alligevel er sket så har jeg bare beviset at jeg er en mand med mottoer som jeg ikke altid lever op til.

Man er jo kun et menneske, uanset man er læge eller ikke.( Kender i øvrigt en læge der er hård på stoffer, så at være læge skaber næppe nogen immunitet.)

Men du spørger hvad vi ville gøre... Personligt ville jeg nok prøve andre stier.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaeee ... joo ... altså ... aldrig sex uden gummi er mit motto. Og når det alligevel er sket så har jeg bare beviset at jeg er en mand med mottoer som jeg ikke altid lever op til.

Man er jo kun et menneske, uanset man er læge eller ikke.( Kender i øvrigt en læge der er hård på stoffer, så at være læge skaber næppe nogen immunitet.)

Men du spørger hvad vi ville gøre... Personligt ville jeg nok prøve andre stier.

Jeg tror også at det bliver konklusionen. Så bliver opgangen at få afsluttet kontakten til hende på en god måde :-)

Med hensyn til de hårde stoffer - så er han desværre ikke den eneste. Den relativt lette adgang vi har til afhængighedsskabende lægemidler kan friste svage sjæle :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den relativt lette adgang vi har til afhængighedsskabende lægemidler kan friste svage sjæle :-(

​Ligesom smukke piger kan friste den bedste med det hårdeste motto ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror også at det bliver konklusionen. Så bliver opgangen at få afsluttet kontakten til hende på en god måde :-)

 

Fornuftig beslutning. Held og lykke med fremtiden sammen med din familie. Jeg synes at det er tåbeligt at sætte fremtiden på spil pga et måske godt knald uden beskyttelse med en gp eller evt andre muligheder, det er det ikke værd hvis du ellers har et godt liv med din hustru (og børn).

Og håber selvfølgelig at du også får afsluttet kontakten med 'din GP' på en fornuftig måde, det har hun vist fortjent.

 

Good luck

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ganske rigtigt læge -  det synes jeg blot er en anelse irrelevant i denne sammenhæng. Vi kender alle  risiciene ved ubeskyttet sex. Mit spørgsmål gik derfor mere på selve situationen. Altså at en pige efter flere besøg helt uventet lægger op til ubeskyttet sex - og ikke mindst hvordan I ville håndtere situationen :-)

​Irrelevant er det vel ikke, hvis du tager en snak med hende om risiciene ved ubeskyttet sex - og hvis hun tager det til efterretning, synes jeg da ikke, der er noget i vejen for at I kan fortsætte med jeres hyggestunder - det kan jo være hun bare trænger til lidt oplysning ;-)

Ellers er det faktisk en sjældenhed at finde en glædespige, hvor både kemi, humor og sexen spiller - så jeg synes du gøre en indsats for at holde fast på hende - prøv dog evt. en anden eller to, inden du besøger hende næste gang, så du har lidt at sammenligne med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Han behøver nødvendigvis ikke at være læge. Dem er der nemlig en del af her på lille EG.

​læser du aldrig en tråd inden du fyrer en kommentar af ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er lyserød... og jeg har ALDRIG kondomet af - hverken under fransk eller noget andet... for a reason.. 

og jeg kan sige dig en ting... hvis det ryger af hos en pige du har  været hos nogle gange - så  skal du se at løbe din vej... og hvis du har kone og børn så skal du spurte... slå verdensrekorden i langdistance.... det kan KUN gå for langsomt

jeg snakker ikke risiko for stds ect... det kender du alt til... jeg snakker om en udvikling der  kan gå meget meget meget meget hurtigt i en HELT forkert retning uden du ser den lastbil der ramte dig

LØB!!! og se dig ikke tilbage

så thumbs op for førnævnte konklusion... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg snakker ikke risiko for stds ect... det kender du alt til... jeg snakker om en udvikling der  kan gå meget meget meget meget hurtigt i en HELT forkert retning uden du ser den lastbil der ramte dig

​Ja, man kan jo associere lidt videre, som jeg også gjorde. Min pointe var at hun måske inviterede til at gå et (par) trin op ad intimitetsstigen, og at når Robin Hood afviser, så risikerer det at få hende til rutsche mange trin ned. Men der kan også ske det, at hun bliver jaloux, og hvem har ikke set Fatal Attraction? :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ja, man kan jo associere lidt videre, som jeg også gjorde. Min pointe var at hun måske inviterede til at gå et (par) trin op ad intimitetsstigen, og at når Robin Hood afviser, så risikerer det at få hende til rutsche mange trin ned. Men der kan også ske det, at hun bliver jaloux, og hvem har ikke set Fatal Attraction? :o

​Jeg tolkede det i hvert fald derhen, at hun følte sig afvist - og det kan jeg egentlig godt forstå. Man er da ekstremt sårbare, når man tilbyder noget så intimt til et andet menneske i den situation. :-S

Jeg tror dog ikke at hun ligefrem kunne blive jaloux. Selvom vi har en super kemien og sexen sindsygt god, så er vi sammen på mit initiativ - og ikke mindst betaler jeg for samværet. 

jeg er lyserød... og jeg har ALDRIG kondomet af - hverken under fransk eller noget andet... for a reason.. 

og jeg kan sige dig en ting... hvis det ryger af hos en pige du har  været hos nogle gange - så  skal du se at løbe din vej... og hvis du har kone og børn så skal du spurte... slå verdensrekorden i langdistance.... det kan KUN gå for langsomt

jeg snakker ikke risiko for stds ect... det kender du alt til... jeg snakker om en udvikling der  kan gå meget meget meget meget hurtigt i en HELT forkert retning uden du ser den lastbil der ramte dig

LØB!!! og se dig ikke tilbage

så thumbs op for førnævnte konklusion... 

​Tak for tommeltotten og dit råd :-)

Bliver da lidt nysgerrig nu. Hvad er det for en udvikling, du hentyder til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gået og spekuleret de sidste par dage. hvordan afslutter jeg forholdet til min veninde på en ordentlig måde?

Forslag modtages med kyshånd - for jer er ærlig talt i syv sind. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gået og spekuleret de sidste par dage. hvordan afslutter jeg forholdet til min veninde på en ordentlig måde?

Forslag modtages med kyshånd - for jer er ærlig talt i syv sind. 
 

​Hvis i ikke har udtalt kærlighedsløfter til hinanden og heller ikke har planeret en fremtid sammen, så er vel fade away det enkleste og mest naturlige? Jeg har haft sindsygt god kemi sammen med nogle GP'er som jeg har holdt op med at besøge fordi tiden og energien ikke var tilstrækkelig for dem allesammen. Ikke har jeg vel ringet og forklaret. Skal man det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvis i ikke har udtalt kærlighedsløfter til hinanden og heller ikke har planeret en fremtid sammen, så er vel fade away det enkleste og mest naturlige? Jeg har haft sindsygt god kemi sammen med nogle GP'er som jeg har holdt op med at besøge fordi tiden og energien ikke var tilstrækkelig for dem allesammen. Ikke har jeg vel ringet og forklaret. Skal man det?

​Ja - det ville helt sikkert være det nemmeste. Jeg har bare brug for at få sagt ordentligt farvel til hende - at få lukket det kapitel. 
Jeg kan som sagt rigtigt godt li' hende. Var jeg ikke gift og havde vi mødt hinanden ude i "den virkelige verden" - så var jeg faldet pladask for hende. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...