Guest stump Skrevet 15. Maj, 2015 (edited) Hej alle mænd som ikke er omskårne. Trådens emne er nakkeost, og kvinder må gerne deltage.Hvad er nakkeost? Det er det hvidgule snuller, som er under forhuden, hvis den skide forhud ikke trækkes tilbage, og får en omgang med sæbe og skurebørst. en gang om dagenNakkeost er også en af de vigtigste grunde til at kvinder, vore elskede kvinder, får livmoderbetændelse, livmoderkræft, bliver sterile, og lignende.Nu vi er ved emnet forhud, har I overvejet at blive omskåret. Det gør ikke ondt, og det er meget nemmere at holde pikhovedet rent, hvis man da er interesseret i det.Hvad med toiletbesøg? Hvad gør i efter endt gerning. Vasker i pikke, gør i papiret vådt så det virkelig rykker i rengøringen, eller tværer i bare lorten lidt rundt mellem og på balder. Hvorefter det overføres til underhylerne, hvis I da er heldige.Til jer der kommer til Asien. Ofte ser i en slange med en slags pistol for enden i nærheden af toilettet. Det er hvad vi kalder en BumGUN. En røvpistol. Den fungere som en vandpistio, lidt som når brandmænd slukker brand. Jeg har 99.9999% af gangene jeg har været på toilettet til noget Stort, brugt en BumGun, og siden jeg ankom til Asien, har jeg aldrig haft bare antydningen af en bremsestreg i mine underbukser. Og der er ingen duft af urin fra samme underbukser, Køb tre med hjem, de koster ikke særligt meget, og en kan jo gå i stykker.Tænk på din såkaldte glædespige, og tænk på din elskede der hjemme, måske blev hun lidt mere glad, hvis du vejer 40 kh mindre, er fri for nakkeost, og ikke mindst for dingelbær (sorte lortekugler der hænger i hårene tæt ved din anus, og bremsestreger.I håbet om at I alle får et bedre seksualliv, måske falder de prostitueredes indtjening lidt, men det lever jeg med.Godt sexliv til alle, også til os sexkøberes partnere. Redigeret 15. Maj, 2015 af stump Rettet fordi jeg fik flere idéer :-D Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 15. Maj, 2015 (edited) Hvad er nakkeost? Det er det hvidgule snuller, som er under forhuden, hvis den skide forhud ikke trækkes tilbage, og får en omgang med sæbe og skurebørst. en gang om dagenNakkeost er også en af de vigtigste grunde til at kvinder, vore elskede kvinder, får livmoderbetændelse, livmoderkræft, bliver sterile, og lignende.Der er en del vrøvl i dette:Sæbe og skurebørste dagligt vil øge produktionen af "nakkeost" (talg). Fordi sæben affedter og derfor vil stimulere kirtlerne til at producere mere. Det er ikke anderledes end "shampoo-fælden" (jo oftere du bruger shampoo jo oftere er det nødvendigt). En mild sæbe og ingen "skurebørste" anbefales til at holde problemet i ave. Men daglig rengøring er en god ide ... Selv skyller jeg mig typisk et par gange dagligt http://www.sexlinien.dk/Default.aspx?ID=29140Nej, det er ikke "nakkeost", men dårlig hygiejne der kan give problemer. Der er intet farligt i talg, men hvis der gror bakterier (jf "ostelugten") - så kan det være skidt. Livmoderkræft? Hvor i alverden har du det fra?! Tænker du på livmoderhalskræft, som måske er marginalt mindre udbredt blandt kvinder med omskårne partnere (mindre hud måske mindre overflade til at overføre hpv)? Det har intet med "nakkeost" at gøre.Alt sammen er irrelevant ved brug af kondom. Redigeret 15. Maj, 2015 af Bebop 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 15. Maj, 2015 (edited) Nu vi er ved emnet forhud, har I overvejet at blive omskåret. Det gør ikke ondt, og det er meget nemmere at holde pikhovedet rent, hvis man da er interesseret i det. Det her er løgn. Jeg afviser ikke, at det for nogle kan være smertefrit. Men det vil være undtagelsen fra hovedreglen. Derudover medfører det over tid forhorning af glans ("hård hud" på pikhovedet), som betyder dårligere følsomhed, til skade for både en selv og ens partner (et dansk studie har vist flere seksuelle problemer i par, hvor manden er omskåret).Mht. hygiejne: Skulle det ligefrem være svært? Redigeret 15. Maj, 2015 af Bebop 5 Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 15. Maj, 2015 Det her er løgn. Jeg afviser ikke, at det for nogle kan være smertefrit. Men det vil være undtagelsen fra hovedreglen. Derudover medfører det over tid forhorning af glans ("hård hud" på pikhovedet), som betyder dårligere følsomhed, til skade for både en selv og ens partner (et dansk studie har vist flere seksuelle problemer i par, hvor manden er omskåret).Mht. hygiejne: Skulle det ligefrem være svært?Det er også en skrøne, at der kommer mindre smitte fra en omskåret pik.med den følsomhed mit pikhoved har, ville den første (lange) tid uden forhud med garanti være ren tortur! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 15. Maj, 2015 Det her er løgn. Jeg afviser ikke, at det for nogle kan være smertefrit. Men det vil være undtagelsen fra hovedreglen. Derudover medfører det over tid forhorning af glans ("hård hud" på pikhovedet), som betyder dårligere følsomhed, til skade for både en selv og ens partner (et dansk studie har vist flere seksuelle problemer i par, hvor manden er omskåret).Mht. hygiejne: Skulle det ligefrem være svært?Man bliver bedøvet, lægen skærer, og en uge senere er den brugbar igen. Jeg er sandhedsvidne!!!Hvor mange gange om ugen, måneden, året renser du dit pikhoved for nakkeost? Nu har jeg lige være sandhedsvidne, nu kan det så være din tur. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 15. Maj, 2015 (edited) Det er også en skrøne, at der kommer mindre smitte fra en omskåret pik.med den følsomhed mit pikhoved har, ville den første (lange) tid uden forhud med garanti være ren tortur!Hvor ved du det med torturen fra? Tror du, eller ved du med bestemthed, eller har du bare lyst til at spørge mig? Du taler om smitte, at det er en skrøne. Jeg selv vil ikke kalde det smitte, mere at alt det som gemmer sig under forhuden, griser livmoren til. Og derved fremkaldes der livmoderbetændelse, limoderhalskræft, osv.Jeg har meget meget dårlige erfaringer med "videnskabelige diskussioner her på EG, så jeg vil ikke finde "beviser på at jeg har ret. Og det vigtigste er, at de mænd som er nogle svind med deres kønsdele, holder op med at være det. Så kunne det jo også være at konen der hjemme havde lidt mere lyst til sex, end hun har, og så er den positive cirkel startet.Jeg vil godt lige understrege, at jeg taler om frivillig omskæring af voksne mænd. I det links jeg vedhæfter her, står der at operationen, som tager 20 minutter, udføres under fuld bedøvelse. Ok, det kan da godt være st man gør det nogen steder, men jeg fik lokal bedøvelse, min kæreste og lægen delte vittigheder under opperationen.Link om omskæring Læg lige mærke til, at vigtigheden af at have et rent kønsorgan understreges flere gange. Det er nemmere at holde pikken ren, hvor forhuden er væk. Det er som at spise en banan. Det er nemmere, hvis man åbner banan først, og får skrællen af, inden man bider i den. Redigeret 15. Maj, 2015 af stump Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 15. Maj, 2015 Hej alle mænd som ikke er omskårne. Trådens emne er nakkeost, og kvinder må gerne deltage.Hvad er nakkeost? Det er det hvidgule snuller, som er under forhuden, hvis den skide forhud ikke trækkes tilbage, og får en omgang med sæbe og skurebørst. en gang om dagenNakkeost er også en af de vigtigste grunde til at kvinder, vore elskede kvinder, får livmoderbetændelse, livmoderkræft, bliver sterile, og lignende.Nu vi er ved emnet forhud, har I overvejet at blive omskåret. Det gør ikke ondt, og det er meget nemmere at holde pikhovedet rent, hvis man da er interesseret i det.Hvad med toiletbesøg? Hvad gør i efter endt gerning. Vasker i pikke, gør i papiret vådt så det virkelig rykker i rengøringen, eller tværer i bare lorten lidt rundt mellem og på balder. Hvorefter det overføres til underhylerne, hvis I da er heldige.Til jer der kommer til Asien. Ofte ser i en slange med en slags pistol for enden i nærheden af toilettet. Det er hvad vi kalder en BumGUN. En røvpistol. Den fungere som en vandpistio, lidt som når brandmænd slukker brand. Jeg har 99.9999% af gangene jeg har været på toilettet til noget Stort, brugt en BumGun, og siden jeg ankom til Asien, har jeg aldrig haft bare antydningen af en bremsestreg i mine underbukser. Og der er ingen duft af urin fra samme underbukser, Køb tre med hjem, de koster ikke særligt meget, og en kan jo gå i stykker.Tænk på din såkaldte glædespige, og tænk på din elskede der hjemme, måske blev hun lidt mere glad, hvis du vejer 40 kh mindre, er fri for nakkeost, og ikke mindst for dingelbær (sorte lortekugler der hænger i hårene tæt ved din anus, og bremsestreger.I håbet om at I alle får et bedre seksualliv, måske falder de prostitueredes indtjening lidt, men det lever jeg med.Godt sexliv til alle, også til os sexkøberes partnere.Hej stumpDen der BumGun kender jeg godt selv, jeg synes den er en velsignelse i forbindelse med toiletbesøg - lige bruse en gang og så bare papiret til at tørre brusevandet af - og ren og tør igen.Jeg havde selv en med fra Bangkok - og desværre et par stykker for lidt. Jeg havde glæde af den 1½ års tid indtil tabte den på gulvet og da den var af plastik fik den en lille revne og så sprøjtede vandet ellers til alle sider. Den var af hård plastik så jeg prøvede med en loddekolbe at smelte sammen igen - men nej - so game over.Hvis I tager en med hjem, så vær forberedt på, at de er beregnet til ½ tomme rørgevind, og at det måske kan give problemer med at finde den rigtige fittings med udv. ½ tomme rørgevind. Dengang for efterhånden 5 - 6 år siden fandt jeg passende fittings hos Jem & Fix og klarede selv monteringen. Da den jo ikke er VA godkendt i Danmark kan det meget vel være sådan, at en Autoriseret VVS installatør nægter at montere den, - så prøv en anden, og husk at ikke VA godkendt materiel sætter en evt. vandskade forsikring ud af drift.Jeg erindrer prisen på en sådan BumGun som ca. 15kr. Her i DK fandt jeg noget "lille håndbruser" og VA godkendt som selvfølgelig kostede "det hvide ud af øjnene" - så Bangkok - næste gang, en hel håndfuld BumGun med hjem.En BumGun kan anbefales - forkæl dit eget røvhul.Nå det blev sgu et længere skriv om VVS - måske Jernsvinet kan supplere.Mange hilsner Nyder livet Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 15. Maj, 2015 Man bliver bedøvet, lægen skærer, og en uge senere er den brugbar igen. Jeg er sandhedsvidne!!!Hvor mange gange om ugen, måneden, året renser du dit pikhoved for nakkeost? Nu har jeg lige være sandhedsvidne, nu kan det så være din tur.Og det gjorde ikke ondt i den uge? I givet fald til lykke: Du tilhører et mindretal.Læser du ikke, hvad du svarer på? For at uddybe: Der udvikler sig aldrig "nakkeost" hos mig (medmindre jeg har været sengeliggende af sygdom i længere tid, måske, og derfor er gået på kompromis ...) Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 15. Maj, 2015 Og det gjorde ikke ondt i den uge? I givet fald til lykke: Du tilhører et mindretal.Læser du ikke, hvad du svarer på? For at uddybe: Der udvikler sig aldrig "nakkeost" hos mig (medmindre jeg har været sengeliggende af sygdom i længere tid, måske, og derfor er gået på kompromis ...)Tillykke Bebop, jeg kan se at du har fået skrællet bananen. Hvis du ikke har nakkeost, er du en dygtig dreng, som tilhører et formodet mindretal. Om det gjorde ondt i min pik efter operationen, Det vil jeg ikke sige Øm, som efter at jeg havde fået trukket en tand ud, men ikke ondt, og vi elskede fire dage efter operationen, efter at jeg selv havde taget stingene ud. Det gjorde ikke ondt at elske, men d e n var særdeles følsom, og jeg kom på nul tid, kæresten måtte derefter underholdes på anden vis, :-D. Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 15. Maj, 2015 Man bliver bedøvet, lægen skærer, og en uge senere er den brugbar igen. Jeg er sandhedsvidne!!!Jeg er blevet betroet nogle meget anderledes anekdoter fra i hvert fald en håndfuld mænd, som var blevet omskåret i voksen alder. Så efter min erfaring med sandhedsvidner står den 5-1 i smertefuld favør. Hvad angår snavs under forhud, så lyder det i mine ører som storm i et glas vand. Et slag på tasken, så har jeg nok været intim med et par tusind mænd (jaja, jeg er nem ), hvoraf en meget lille procentdel har været omskåret, og jeg har oplevet én(!) gang, at der har været hvidt snask under forhuden. I denne debat får du det til at lyde som et generelt hygiejneproblem for ikke-omskårede mænd, endda på et forum hvor langt størstedelen har en idé om, at god hygiejne er et must - og også gerne udtrykker det herinde.Derudover får du det flere steder kædet sammen med overvægt (du nævner flere gange 40 kg), hvilket også, efter min mening og erfaring, skriger til himlen.Jeg ved ikke, om du fordomsfuldt har dannet dig et stereotypt billede af en mand som ikke er omskåret, eller om Jasmins beretning har brændt et billede fast i tankerne hos dig, men lad mig være dit sandhedsvidne: Andelen af mænd med dårlig hygiejne under forhuden er mikroskopisk lille - og jeg gætter på, at jeg trods alt har betragtet og interesseret undersøgt pænt flere tissemænd end du har. Mvh,/Gina. 15 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 15. Maj, 2015 Tillykke Bebop, jeg kan se at du har fået skrællet bananen. Hvis du ikke har nakkeost, er du en dygtig dreng, som tilhører et formodet mindretal. Nej, jeg har heldigvis ikke fået skrællet den! Det kommer aldrig til at ske (medmindre jeg får kræft i forhuden) - jeg er jo ikke idiot. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 15. Maj, 2015 og jeg gætter på, at jeg trods alt har betragtet og interesseret undersøgt pænt flere tissemænd end du har. Mvh,/Gina.Fantastisk sætning. You made my day.... Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 15. Maj, 2015 Et slag på tasken, så har jeg nok været intim med et par tusind mænd (jaja, jeg er nem )Nem Gavmild! Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 15. Maj, 2015 Jeg skyller bananen med vand nogle gange om dagen. Sæbe max en gang om dagen. Sværere er den ikke.Og omskåret .... aldrig i livet. Hvad med pigerne? Der er jo langt fler steder at gemme lort på i den smukke blomst med alle de der dejlige folder og gemmer. Og de skal jo i hvert fald ikke omskåres.Igen ... vand, vand og vand. Og så lidt sæbe som muligt. Derimod skulle jeg meget gerne have en bum gun. Det skal jeg kigge efter. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 15. Maj, 2015 Ja, ret skal være ret: Jeg har selv den alm. bruser lige ved siden af toilettet ... Det er en stor fordel. På offentlige toiletter kan det være lidt sværere, og jeg foretrækker så klart dem med håndvask i samme aflukke som toilettet, så jeg kan bruge vand. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 15. Maj, 2015 Jeg er blevet betroet nogle meget anderledes anekdoter fra i hvert fald en håndfuld mænd, som var blevet omskåret i voksen alder. Så efter min erfaring med sandhedsvidner står den 5-1 i smertefuld favør. Hvad angår snavs under forhud, så lyder det i mine ører som storm i et glas vand. Et slag på tasken, så har jeg nok været intim med et par tusind mænd (jaja, jeg er nem ), hvoraf en meget lille procentdel har været omskåret, og jeg har oplevet én(!) gang, at der har været hvidt snask under forhuden. I denne debat får du det til at lyde som et generelt hygiejneproblem for ikke-omskårede mænd, endda på et forum hvor langt størstedelen har en idé om, at god hygiejne er et must - og også gerne udtrykker det herinde.Derudover får du det flere steder kædet sammen med overvægt (du nævner flere gange 40 kg), hvilket også, efter min mening og erfaring, skriger til himlen.Jeg ved ikke, om du fordomsfuldt har dannet dig et stereotypt billede af en mand som ikke er omskåret, eller om Jasmins beretning har brændt et billede fast i tankerne hos dig, men lad mig være dit sandhedsvidne: Andelen af mænd med dårlig hygiejne under forhuden er mikroskopisk lille - og jeg gætter på, at jeg trods alt har betragtet og interesseret undersøgt pænt flere tissemænd end du har. Mvh,/Gina.Hej Gina. Og tak. Vi glemmer lige alt om de jødiske kvinder, som ikke rammes så tit af kræft, som deres medsøstre, som er seksuelt samme med ikkeomskårne.Jeg har en kammerat. han og jeg snakkede om måder at regulere vores kropsvægt. Mit system er, at når jeg står ret, skal jeg kunne se det meste af min pik. Er den bare på vej til at forsvinde ud af syne, dvs hvis jeg kun kan se halvdelen af den, dropper jeg nogle øl, spiser mindre smør osv. Min kammerat svarede, at han ikke havde set sin pik uden brug af spejl, i 32 år. Om det er 30 eller 40 kg? jeg ved det ikke.Men, hvis man ikke kan se sin egen pik, hvordan holder man den så ren? Jeg mener, hvordan kan man kontrollere at der er nul nakkeost? Er det spejlmetoden, eller?Du kender en håndfuld mænd, som fik problemer med omskæring. Jeg tror på dig. Hvor mange har åbent erklæret at de var blevet omskøret i en moden alder, og havde det fint med det?Jeg fik min omkæring i Asien, måske er lægerne bedre til det her, erfaring hjælper tit, du må du jo kende igen fra din branche Mit egentlige ærinde var nakkeost, at mænd skal holde sig rene. Det kan iøvrigt være spændende at høre noget om, hvordan fede mænd der ikke har set deres pik uden spejl, gør d e t? Holder sig rene.Om Jasmins rædselsfulde indlæg, hvor hun måske valgte at følge sin bankrådgiver end sin sunde fornuft, har indflydelse på ovenstående, det kan godt være. Men ellers har jeg min viden fra ekskærester og kone, som har fortalt om mine kønsfæller. Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 15. Maj, 2015 Men, hvis man ikke kan se sin egen pik, hvordan holder man den så ren? Jeg mener, hvordan kan man kontrollere at der er nul nakkeost? Er det spejlmetoden, eller?Det kan iøvrigt være spændende at høre noget om, hvordan fede mænd der ikke har set deres pik uden spejl, gør d e t? Holder sig rene. Aah, come on, Stump. Hvad med øregangene? Nakken? Stjernen? Der er da utallige steder på kroppen vi ikke selv kan se, men som vi alligevel formår at holde rene - og det endda uanset vægt og volumen. Mvh,/Gina. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 121 Skrevet 15. Maj, 2015 (edited) Jeg blev omskåret pga forhudsforsnævring i mine tidlige teenageår, og jeg pissede glasskår i 14 dage. Men jeg ville gøre det igen da sex ville være smertefuldt uden det indgreb. Redigeret 15. Maj, 2015 af Moriarty 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 15. Maj, 2015 (edited) Det er nok nærmest sådan en her i snakker om:ja, den fås selvfølgelig i forskellige udformninger og kan ved lidt søgning bestilles på nettet - f.eks. her:http://www.thebumgun.com/store/Hvor der også er flere links til videoer installation mv.Jeg kan desværre ikke finde nogen adresse på firmaet, men da hjemmesiden er på engelsk og fransk, går jeg ud fra der sendes fra et EU-land - og der derfor ikke er ekstra told, moms og ekspeditionsgebyr som fra f.eks. USA.Personlig foretrækker jeg dog at kunne regulere temperatur og især vandmængde vha. et damixa termostatbatteri som dette:http://damixa.dk/p/1514/Termostater/Termostatbatteri-kar/bruser-(spejlvendt)monteret på væggen lige ved siden af toilettet (det viste er dog til kar/bruser med en ekstra studs ovenpå, men uden kan man f.eks. stille sæben ovenpå - og de fås ofte helt ned til kun kr. 400,- på tilbud i jem&fik, Harald Nyborg, Silvan mv.).Bum Gunens udformning med håndtaget direkte på, finder jeg noget udhensigtmæssigt, da hånden så nemt bliver overskyllet af fækalier - og jeg tvivler også på det for alle er lige nemt at undgå at det pludselig sprøjter ud over det hele - og jeg vil istedet foretrække et alm. brusehoved - evt. med 2 indstillinger - en spreder og en turbo - dem med flere indstillinger har jeg afprøvet flere af - og selv nye er ofte utætte - desuden skal man som regel bruge tid på at afprøve alle indstillinger - evt. flere gange for at finde en enkelt brugbar I følge min mening, burde det ved nybyggeri være lovbefalet at man siddende på toilettet kan foretage undervognsskyld. Jeg har ofte været på hotelbesøg, hvor der f.eks er en glasvæg indtil brusenichen - og så kan man hverken betjene armaturet fra toiletsæddet - eller få bruseslangen til at nå og man må tage alt tøjet af for at tage et behørigt undervognskyl inde i brucenichen. Jeg har det uheldigvis sådan at har jeg været på toilettet for at lave stort uden et efterfølgende grundigt undervognsskyl - så har jeg med garanti bremsespor - og hæmorider - og jeg får faktisk nemmere hæmorider, jo mere jeg tørrer mig bagi med papir Redigeret 15. Maj, 2015 af Jernsvinet Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 15. Maj, 2015 http://www.billigvvs.dk/Badevaerelse-Brusesaet-tilbehoer-Oras--Oras-Bidetta-Haandbruser,-Krom-193572.htmlFindes også som samlet løsning med håndvaskarmatur:http://www.billigvvs.dk/Badevaerelse-Haandvaskarmatur-m-bruser.html Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Maj, 2015 Det er nok nærmest sådan en her i snakker om: Hej, det er sgu da sådan en fætter jeg har i køkkenet til at spule fade og pander med. Gud vide hvad konen vil sig såfremt jeg lige hiver slamberten op i køkkenvasken og bruser den og nummi, når jeg alligevel står og ordner grøntsagerne Helt ærligt, det er sgu da bare at hive bruseren fra brusekabinen hen til kummen, om muligt. Ellers slænger man da anakondaen op i håndvasken og leger lidt med forhud og lunkent vand. Det er altså ikke raketvidenskab. Stump, du set et problem der ikke er der. Klik, klik Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Maj, 2015 Jeg kommer aldrig til at blive omskåret, og jo det gør ondt efterfølgende, mens det læges. Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 15. Maj, 2015 Hvad var årsagen til din omskærelse, Stump? Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Maj, 2015 Hvad var årsagen til din omskærelse, Stump? Det var umuligt at fjerne nakkeost? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 15. Maj, 2015 Jeg tror ganske enkelt ikke på at en omskæring i sig selv giver bedre personlig hygiene.Hvis en mand ikke er i stand til at vaske sig under forhuden bliver han ikke bedre til at vaske sig bare fordi han får fjernet forhuden.Mht. bumgun som de åbenbart kaldes i asien (har aldrig været der) er jeg helt enig, det er mange år siden jeg installerede en (desværre kun koldt vand)Det var fra mine charterferier i tyrkiet i 90'erne at jeg lærte fordelen ved ikke ha' kløe i røven De kan i øvrigt købes hos "biltema" til fornuftige penge og er ret let at montere.http://www.biltema.dk/da/Byggeri/VVS/Badevarelse/Brusesat/Vandhanebruser-2000033756/ Del dette indlæg Link til indlæg