Hop til indhold
Guest stump

Nakkeost - dagens underlivs livret :-(

Recommended Posts

​Man bliver bedøvet, lægen skærer, og en uge senere er den brugbar igen. Jeg er sandhedsvidne!!!

Hvor mange gange om ugen, måneden, året renser du dit pikhoved for nakkeost? Nu har jeg lige være sandhedsvidne, nu kan det så være din tur.

​Hvis det havde så godt at være forhudsløs, ville enten Gud eller evolutionen nok have sørget for, at vi blev født uden.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Aah, come on, Stump. Hvad med øregangene? Nakken? Stjernen? Der er da utallige steder på kroppen vi ikke selv kan se, men som vi alligevel formår at holde rene - og det endda uanset vægt og volumen. ;) 

Mvh,

/Gina.

 

​Gina, det er sikkert godt at du holder med dine kunder, din bankrådgiver bliver glad for dig. Held og lykke med dine renlige mænd. Ikke alle vel, men dem der er. jeg er helt sikker på at du vil få mange likes, og måske også penge i kassen på dine kommentarer. Og du har stadig behændigt undgået emnet: Kvinder som lever med omskårne mænd rammes sjældnere af kræft end mænd, og der er på nettet desuden flere historier, videnskabelige endda, at omskæring bringer antalle at protastakræft ned.

Gina, du driver en forretning, og der er ingen grund til at du skal genere dine kunder. Held og lykke.

 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Gina, det er sikkert godt at du holder med dine kunder, din bankrådgiver bliver glad for dig. Held og lykke med dine renlige mænd. Ikke alle vel, men dem der er. jeg er helt sikker på at du vil få mange likes, og måske også penge i kassen på dine kommentarer.

 

​Du er snothamrende dum at høre på. Gina er pensioneret. Imod díne anekdotiske påstande vejer solid forskning nok tungere, stump.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bebop, overvejer du at starte en folkebevægelse, for fremme af nakkeost, det kunne lyde sådan. Har du så tænkt på, at der er kvinder som har nakkeostemænd som sexpartnere, der vil starte en kvindebevægelse for retten til at sutte på netop nakkeost.

Nakkeost er noget møg, uanset hvordan du vender og drejer den. Hvis du ikke er sikker, så spørg nogle kvinder. Og nogle læger som arbejder med livmoderkræft.!!!

​Læs nu for h..., hvad du svarer på! Du vrøvler fuldkommen. Hvad er det du mener jeg har sagt, som skulle fremme nakkeost?! Tværtimod var det dig der anbefalede sæbe (som bevisligt øger produktionen af smegma)  ...

Det er da synd for dig, at nogen har lokket dig til omskæring. Og nu er du selvfølgelig nødt til at rationalisere det valg som noget "fornuftigt". Med årene vil det desværre for dig blive sværere og sværere. Jeg beklager virkelig på dine vegne - men lad nu være med at belemre andre med dine private skærmydsler.

Og nu kom den med "livmoderkræft" igen?! Du aner tydeligvis ikke hvad du taler om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok nærmest sådan en her i snakker om:

bumgun.jpg

ja, den fås selvfølgelig i forskellige udformninger og kan ved lidt søgning bestilles på nettet - f.eks. her:

http://www.thebumgun.com/store/

Hvor der også er flere links til videoer installation mv.

Jeg kan desværre ikke finde nogen adresse på firmaet, men da hjemmesiden er på engelsk og fransk, går jeg ud fra der sendes fra et EU-land - og der derfor ikke er ekstra told, moms og ekspeditionsgebyr som fra f.eks. USA.

​Både telefonnummeret (landekode +44) og adressen er Storbritannien i linket: Terms and coditions

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ja, den synes mere betjeningsvenlig - og en fordel med det lille brusehoved, fremfor en alm. håndbruser, som oftest er forsynede med store brusehoveder. Det er jo heller ikke fordi den er særlig dyr i forhold til hvad alm. brusehoveder kan løbe op i, hvis man bare vil have nogen med lidt kvalitet, selvom det ikke altid er prisen der er afgørende for om de er bedre - dem mere end 3 indstillinger er som regel lige til skraldespanden. 

Men fås de også med turbo/massagestråler? For det er altså så dajligt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

 

​Jernsvinet: Du har delvis ret, men der er vel omkring en milliard i Asien som bruger BumGun eller en skål fra den vandbeholder, de har i de lidt fattigere hjem. De vasker så, hælder vand på fra skålen med den ene hånd, og bruger så den anden hånds fingre til st skubbe lortet væk. Og bagefter vasker man så sine hænder med vand og sæbe.

Metoden kommer fra Koranen: man kan enten bruge sand eller vand, folkene bag koranen syntes at folk skulle holde sig rene under navlen. Jeg har aldrig brugt sand, men skålen med vand har jeg været tvunget til at bruge mange gange.

Og både Hinduer, buddhister, og kriste bruger samme system.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Gina, det er sikkert godt at du holder med dine kunder, din bankrådgiver bliver glad for dig. Held og lykke med dine renlige mænd. Ikke alle vel, men dem der er. jeg er helt sikker på at du vil få mange likes, og måske også penge i kassen på dine kommentarer.

​Det kunne lyde, som om Stump i sit asiatiske eksil ikke har hørt, at Gina – vistnok i efteråret – er stoppet i branchen. Ellers giver denne del af kommentaren slet ingen mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...