Hop til indhold
Gæst

Gangbang i Vejle den 19. maj

Recommended Posts

Kvindens beskrivelse af sig selv lyder meget tiltalende og velovervejet. Hvis jeg befandt mig i nærheden af Vejle den dag, ville jeg bestemt vove at deltage. Den glæde og spænding, hun selv forventer, ville jeg gerne være med til at indfri. - Flot initiativ min pige!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har ret. Hun ser skøn ud. Det bliver sikkert en god oplevelse for dem, der møder frem.

​Kommer du ikke Tommy?

Redigeret af Buller47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Kommer du ikke Tommy?

​jeg forsøgte at finde ud af hvem du var forleden Tommy, men jeg kunne forstå at du vist slet ikke var der - gik der noget galt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Buller

Jeg har noget sygdom i familien, som gjorde at jeg ikke kunne finde ud af om jeg turde melde mig. Og da jeg så endelig fik det gjort dagen før var der åbenbart overtegnet. Så jeg ville ikke køre hele vejen fra Svendborg, og så risikere ikke at komme ind. Og det ærgrer mig meget, for en 23-årig blondine er noget jeg har drømt om i årevis. Og nu kan jeg forstå, at hun oven i købet også var blindfolded. Det tænder mig enormt. Så jeg er virkelig ked af, at det gik som det gik. Men forhåbentlig kommer der en ung tøs en anden gang, for ung fisse er det bedste jeg ved

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Hun lyder sgi da lige godt som en fræk sag, måske man skulle slå et smut forbi ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun lyder sgi da lige godt som en fræk sag, måske man skulle slå et smut forbi ;-)

​jeg vil nok sætte god tid af til formålet ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Buller

Jeg har noget sygdom i familien, som gjorde at jeg ikke kunne finde ud af om jeg turde melde mig. Og da jeg så endelig fik det gjort dagen før var der åbenbart overtegnet. Så jeg ville ikke køre hele vejen fra Svendborg, og så risikere ikke at komme ind. Og det ærgrer mig meget, for en 23-årig blondine er noget jeg har drømt om i årevis. Og nu kan jeg forstå, at hun oven i købet også var blindfolded. Det tænder mig enormt. Så jeg er virkelig ked af, at det gik som det gik. Men forhåbentlig kommer der en ung tøs en anden gang, for ung fisse er det bedste jeg ved

​jeg har faktisk lige hørt at Josefine kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ud ad de nuværende 10 indlæg har bullet47 skrevet de 5
og sådan er det hver gang der er noget om GB i Vejle så skriver
manden helt uhæmmet.

Men han har åbenbart ikke andet at give sig til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

TommyHansen og Buller47  stop nu al det snak som ikke har med tråden at gøre  ,har i behov før mere snak så er chatten et godt sted ,og nej jeg er ikke sur ,men undre mig over jeres pli,tidlige tråd var samme mønster fra jer ,lad os nu få noget fisse i stedet for ,god weekend :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

uhæmmet og går i selvsving???? - jeg har startet tråden - og haft lidt kommunikation med Tommy - meget kortfattet og kommenteret endnu mere kortfattet på MM40's besked - jeg vil nødig kalde nogen for sarte, men jeg har sgu svært ved at forstå, at de relativt korte bemærkninger kan være så uoverkommelige at se på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Ja buller det er det som er problemet du ikke kan se det, kig lige de andre tråde du også har skrevet i, og tænk på om det er nyttig viden for tråden det du skriver, så op på hesten igen og

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Icemand, hvis jeg ellers tør skrive det her, så var det nu primært Kanjtens og BigDick's bemærkninger jeg forholdt mig til i mit svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne jo starte med at sende PM, i stedet for at brugen tråden på chat med en ven, en chat der rager os andre så lidt. Så gør det dog privat i chatten eller som PM

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hmmm - jeg kan så spekulere på, når det nu er så forstyrrende med ting der ikke har med tråden at gøre, hvorfor alle, lige præcist skal meddele os det under tråden, i stedet for at sende en PM til os

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Buller47 måske fordi der er mange med samme tanke .om i ævler og kævler , med noget som ikke er info om gangbanget ,privat snak er i chatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Icemand - jeg tror vi skal lade den ligge her, og bare kosnstatere at vi måske ikke ser helt ens på tingene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære kloge knajt - hvor er dog dejlig for dig at du virkelig har lært at tælle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

du sidder sikkert 24/7og holder øje med denne tråd om gb i vejle
og savler og fantaserer, og alligevel tør du sikkert ikke deltage

Del dette indlæg


Link til indlæg

så stop da det ævl - helt ærligt, så er det mindst lige så meget jer selv, Knajten, BigBick og Icemand der ødelægger denne tråd - inden i startede op på jeres personforfølgelse, var tråden ganske ok.

Det kan da heller ikke passe at de mennesker der skriver indlæg skal veje hvert ord, for ikke at få en sviner fra jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...