Hop til indhold
Gæst

Gangbang i Vejle den 19. maj

Recommended Posts

Ja lad os få den tilbage hvor den høre hjemme , jeg håber meget at jeg får tiden til at køre til Vejle :-) vil meget gerne deltage igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dette må vel være relevant - jeg har netop modtaget en mail, hvor jeg kan se hun overvejer at tilbyde deltagelse uden kondom - intet er afgjort men, det vil jeg absolut benytte mig af hvis det bliver aktuelt.

Og jeg ved godt Knajt, at så kommer du ikke - den er efterhånden feset ind ;o)

Redigeret af Buller47
grim stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan se, at det nu officielt er kommet på annoncen at hun tilbyder sex uden kondom - fedt - fedt - fedt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså det er hendes gang bang og hendes regler. Kan man ikke lide dette, holder man sig væk og evt. venter på der dukker et andet arrangement op, som passer bedre til en selv. Længere er den vel ikke. Jeg respekterer folks meninger, men desværre tager det altid en forkert drejning og ender i politi og røver.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså det er hendes gang bang og hendes regler. Kan man ikke lide dette, holder man sig væk og evt. venter på der dukker et andet arrangement op, som passer bedre til en selv. Længere er den vel ikke. Jeg respekterer folks meninger, men desværre tager det altid en forkert drejning og ender i politi og røver.

 

​Jeg kunne ikke være mere enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja - kan vi ikke være enige om at holde debatten for og imod brug af kondom i et andet forum - kan se det debatteres andre steder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - kan vi ikke være enige om at holde debatten for og imod brug af kondom i et andet forum - kan se det debatteres andre steder

Enig og skal vi så ikke lukke den her og så vende tilbage til hvad tråden egentlig handler om?

Nemlig denne (Formodentlig) skønne kvinde https://annoncelight.dk/showad/182137

Redigeret af Latino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev med hende og spurgte om hvor mange der havde tilmeldt sig , hun havde lidt svært ved at sige præcist hvor mange , da hun åbenbart manglede nogle der skulle melde tilbage , men at hun virkelig håbede der kom mange :-) og at hun blev mere og mere liderlig jo nærmere hun kom dagen :-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er det lige snart - hun har naturligvis lidt sommerfugle i maven, men glæder sig helt vildt til en superfræk oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi på sidelinjen ønsker deltagerne rigtig god fornøjelse. - Og vi hører gerne om det snarest. - Lidt kommentarer fra pigen - når hun er kommet ud af bunken og har fået lidt luft - ville være rigtigt kollegialt venligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber også, at I hygger jer lige nu og får tilfredsstillet tøsen grundigt. Og hører også meget gerne beretninger om oplevelsen bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Det var sådan en fornøjelse ,at være til GB når peter står for det ,og den søde dejlige sild ,var vildt lækker og fantastisk til at tage fra ,hun hang ikke i bremsen ,men var med på alt ,thumps up ,kommer tilbage hvis hun er deltager ,og tak til peter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi ikke få en beretning om dagen. Hvor mange deltog og blev der gået til den? Var en af dem, der desværre havde andre aftaler i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det syndes jeg ikke.... vis man vil vide noget, må man jo bare møde op, og det nåde jeg heller ikke, kan kun drømme om vis hun kommer igen.

Håber der kom mange.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40
Hejsa!
 
Jeg kan se at der efterspørges et referat af dagen, og det kan jeg da godt forsøge mig med.
 
Først og fremmest, så var her tale om en dejlig velskabt kvinde - faktisk lidt dejligere "live" end på de fotos som der var på annoncen - jeg tror alderen på 36 år er korrekt og hvad man ikke kan se af billederne - et smukt ansigt med masser af udstråling.
 
Der var drøn på fra starten, der gik ikke lang tid før vi var oppe på ca 10 fyre, og der blev gået til den, der var usædvanlig stor aldersspredning, jeg vil tro at yngste deltager var i starten af 20'erne og den ældste kan godt have rundet 60, det gik som sædvanlig på skinner, der var gensidig respekt deltagerne imellem, og også mellem kvinden og deltagerne.
 
Som sagt en meget dejlig kvinde, jeg er overhovedet ikke i tvivl om, at hun nød det, det kunne både mærkes og høres, og hun var i meget høj grad indlevende og meget opmærksom på fyrene omkring hende, og hun bestemt multitaske, så selvom hun havde både en pik i fissen og en i munden, så fandt hun også hurtigt et par med hænderne - forresten så har jeg i tidens løb fået rigtig mange blowjobs, men det som hun præsterede var afgjort det til dato bedste - jeg ved faktisk ikke præcist hvad hun lige gjorde ved min pik inde i munden - men shit det var godt.
 
Vi fandt hurtigt ud af at hendes yndlingst stilling var "doggy" når hun blev kneppet bagfra så, så var hendes kropssprog ikke til at tage fejl af - det var ren nydelse, og jeg bemærkede også at hun blev tage i en sandwich nogle gange, og det var bestemt også noget som passede hende og det var superfrækt at se.
 
Fyrene der deltog, var indiskutabelt også tilfredse, bemærkninger som "for helvede hvor er hun lækker" og "shit hvor er hun fræk" var der virkelig mange af, og et par af fyrene gik ud og købte  2 timer mere da deres første 2 var brugt, og det havde jeg også selv gjort hvis ikke det var fordi jeg havde et møde som jeg ikke kunne aflyse.
 
Inden Gb'et havde jeg lidt en bekymring over at der kunne dyrkes sex uden kondom, ikke så meget mht. smitterisikoen, det styrer man jo selv, og kan som jeg, vælge at bruge kondom, hvis man ikke vil tage chancen - det er bekymrede mig var mere hvordan jeg ville have det med af stikke pikken i en fisse, hvor en anden mand lige havde afleveret sin opsparring - mine bekymringer viste sig at være stort set grundløse, for det første var fyrene gode til at tørre af efter sig selv, for det andet, så var det faktisk ret få gange der overhovedet var nogen der kom oppe i hende, det var oftest i munden, på kroppen eller i ansigtet, og for det tredie, så var hun også obs på om der lige skulle tørres og ind imellem skylles, så den bekymring vil jeg ikke have en anden gang.
 

Det var kort sagt en virkelig god oplevelse - måske den bedste indtil nu, og "no doubt" kommer hun igen - 10 stenhårde pikke med sløjfe på ud af 10 mulige, og et lønligt håb om et snarligt gensyn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...