Hop til indhold
Guest VarmePia

ADVARSEL PIGER: Gæst der er råden i hovedet

Recommended Posts

Guest M54Årh.

Fy for den, Pia. Det har du ikke fortjent(eller nogen for den sags skyld).    

Besøgte dig på Odder kanten for et par uger siden og fatter ingenting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt at du kom helskindet ud af den oplevelse Pia....og dejligt at din næste gæst kunne vende dit humør til det positive igen.

Jeg håber at udbredelsen af klaphattens tlf. nr. mellem jer piger kan forhindre at han kommer til andre med samme attitude.

 

........og så vil da gerne i samme åndedrag slå et slag for Sønderjyske spegepølser.......selv om de umiddelbart kan virke frygtindgydende, så fortjener de at få en chance  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ja det ville jeg nok men det er helt ud af proportioner, det skaber tryghed, men hvor i l alverden kommer den utryghed fra? Det er en uheldig udvikling

​Tror det kommer fra de forskelliges opdragelse, eller mangel på samme, og ikke har lært at opføre sig ordentlig, så de kan begå sig mellem andre "normale" personer. Kan mindes da jeg var barn og ungt menneske (mange år siden) der skulle du sateme ikke komme hjem og beklage dig, hvis du havde rodet dig ud i noget og fået kontant afregning, da var svaret så kan du lære at opføre dig ordentlig og i tilgift en huske kage, og ja DET huskede man så. 

Og ja, det kan vi ikke være uenig i. Bare se når nogen "spiller fransk klovn" og får besked på at opføre sig ordentlig. Uha Uha da da.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet 

Redigeret af BigDick
ændret tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg tror også at opdagelsen eller rettere mangel på samme er en del af forklaringen.

Men det er nok bare mig men jeg synes og føler lidt af medierne prøver at pådutte mig en holdning. Tag f.eks. hjemmerøveri virkeligt grusomt eller amagermanden er gør så store uhyrligheder at jeg ikke kan i den vildeste fantasi sætte mig ind i det. uhyggen og gruen vækker altid stor interesse og sådanne ting er som ringe i vandet blusses op til kæmpe højder.

Pia her i den bedste mening gjort det lidt tænkt hvis denne mand vidste sig ved en langt bedre side når han ringer til en af de andre glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Det er jo sådan en oplevelse der gør, at det giver mening for piger at arbejde på en klinik med "tvivlsom" relation til "underverdenen", som kan give en vis sikkerhed - ikke forstået på den måde, at jeg ligefrem bifalder det, men jeg forstår sikkerhedsperspektivet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis manden læser med her, så skifter han sikkert telefonnummer.
Det var dog godt, at du kom derfra uskadt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis manden læser med her, så skifter han sikkert telefonnummer.
Det var dog godt, at du kom derfra uskadt :)

Det er en mulighed, det er dog ikke et taletidskort. Så det er vel begrænset, hvor ofte man skifter et registreret nummer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Kære Pia det så flot du deler det med os så vi ka tage vores forholdsregler..... Håber du ok trodsalt. Knus Camilla 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er en mulighed, det er dog ikke et taletidskort. Så det er vel begrænset, hvor ofte man skifter et registreret nummer?

​Han kan jo bare købe et taletidskort og bruge det i stedet for det gamle.

Vil bare sige jeg har altid min peberspray med når jeg afsted.... Det giver tryghed.....

​Det er måske ikke noget, du skal skrive på EG.
Selv panserne læser med her :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

​Han kan jo bare købe et taletidskort og bruge det i stedet for det gamle.

​Det er måske ikke noget, du skal skrive på EG.Selv panserne læser med her :)

Hej PrinceCharming de ved godt vi piger har det med. Jeg har selv snakket med dem engang og de forstår godt vi gør det som sikkerhed . Der vildt mange søde dejlige mænd i verden helt bestemt, men vi må ej forglemme der også er psykiske ustabile, misbrugere mm hvor vi må være varsomme. Sådan er tingene endnu engang desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Hej Pia. Kan du skrive lidt om hans påklædning ? Jeg tror jeg havde besøg af ham i dag også, da var han sød men lidt "fjern"

Knus Susanne

​Ja da, han havde en bordaux / blomme farvet sweatshirt på  og skinny jeans ( jeg havde ikke fokus på farven ) underbukser var lidt specielle med flerfarvede cirkler. 

Han var vældig sød inden han pludselig flippede ud. 

 

Knus Pia

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Piger: Jeg forstår ikke helt, hvorfor I ikke giver Politiet et tip om en sådan personage. Det kan gøres HELT anonymt - og ville fx have været en fantastisk hjælp til indkredsningen af fx. "Amager-manden".

 

Osc.

(yes: jeg gider ikke EG person-fnidder - derfor næsten ingen indlæg mere)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er dersværre, alt for mange der ikke tør blande sig, eller bare ringe til politiet, ved råb på hjælp...

Og selv ordensmangt har en slap holdning (taler af erfaring) altså hedder det klar dig selv...

men man står der alene, halvnøgen, chancen for at boxe om det er lig nul...og man har ikke taget sexløberen med den dag.....

men der er ingen, der forhindre en i at have alskens håndværkerværktøj...smøre lidt med franskbrødkniven, eller en pulverslukker.....

ja faktisk er hjemmet jo en af de farligste arbejdspladser siger de jo....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok Tak Pia. Tror det var den samme, han var ved mig tidlig formiddag, virkede egentlig tilfreds da han gik.

Men må jo alligevel have manglet noget.

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber i piger ligger inde med noget godt selvforsvar i form af måske en heftig peberspray og en taser... Taseren kan jo skydes af i skridtet på stoderen

​Jeg måler ca 155 cm så peber ville sikkert kun nå brystkassen. :grin: Jeg har ikke hverken peber eller andet, da jeg er overbevist om at våben kan blive brugt mod mig selv, og vil ikke levere våbnene selv.

Har så heller aldrig haft brug for andet end min stemme, den kan skære i glas når jeg når de høje toner.:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så kan de lære det sådan nogle lorte hoveder, det er sikkert sidste gang han laver DET stunt, han skal nok hjem og pleje sine nosser et stykke tid.

Venligst - Landsbytossen nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare han dog en dag mødte det her nips! (næppe over 49 kg).

 

 

​Well deserved. Ingen mand kan blive stående efter et velrettet spark i nosserne. Husk det piger. Nosserne er mandens ømmeste punkt. Et spark dér og han går ned. Men ram rigtigt og ram hårdt!

Alligevel utroligt at folk bare går forbi ham, da han efterfølgende ligger og vrider sig i sin velfortjente smerte.

Venligst OT (der nok lige havde kigget til ham og ringet efter en ambulance)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Pia 

Jeg faldt lige over denne gamle tråd, og er da rigtig ked af at høre om din ubehagelige oplevelse. Jeg vil da gerne på trods af trådens alder stadig gerne have en pm med hans nummer.  Just om case ! Kh Adelie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...