Hop til indhold
Guest VarmePia

ADVARSEL PIGER: Gæst der er råden i hovedet

Recommended Posts

Guest VarmePia

Jeg er lidt i tvivl om, hvor jeg skal poste, men det her er vigtigt.

Jeg har haft en gæst i dag som var mildest talt råden i hovedet - vredes udbrud, dybt ubehagelig, leder efter grund til at gå grasat. Uden at gå i detaljer så bare pas på, manden er potentielt  F_A_R_L_I_G - ikke siden jeg for år tilbage havde den tvivlsomme ære af at ha amagermanden som gæst ( viste selvfølgelig ikke på daværende tidspunkt hvem han var )  har nogen behandlet mig så nedværdigende og med så meget foragt og han kunne tydeligvis ikke tøjle hans underliggende vrede imod kvinder. 

Signalement: ca. 60, 185 til 190, slank, sparsomt kortklippet næsten hvidt hår, blå øjne, vigende hage, diller på størrelse med en velvoksen sønderjysk spegepølse. 

Jeg har hans telefonnummer, piger der pm'er mig kan få det. 

Ham her skal i ikke lave nogen aftaler med!!!!!!! 

 

Knus Pia

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv hvor nederen Pia :(

Syntes det lyder som en god løsning at du kan PM'e hans nummer til dine kolleger, så de har en bedre chance for at undgå uheldige situationer :)

Håber virkelig ikke han er som Amagermanden.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Yeps, Mcqueen. Den overgås kun af 3 stjernet.......

 

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er SÅ fedt at i også passer på hinanden,piger:wub:

Fryder mig over at du meldte det ud Pia:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har været ekstremt uheldig med en der i bedste fald har haft en forfærdelig dag, hvor alt bare er gået galt, også var du åbenbart den berømte dråbe.

Jeg håber du for bearbejdede denne oplevelse så det ikke gå ud over de 99 % af dine gæster der er søde og rare og ordentlig mennesker. og frem for alt at det ikke går ud over dig.

Bruger selv en hjemmeside hvor man kan snakke med en psykolog online, så man kan vælge at være helt anonym, det koster selvfølgelig nogen penge men jeg har meget gavn af det selv hvis jeg har brug for hjælp. hun hedder Kit hun er af den mindst fordømmende menneske jeg har mødt, du kan tryg snakke med hende, du behøver ikke at vente i ugevis på at komme  til er du heldig kan du få en tid i morgen. jeg synes du skulle benytte dig af det.

www.psykologonline.net  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har været ekstremt uheldig med en der i bedste fald har haft en forfærdelig dag, hvor alt bare er gået galt, også var du åbenbart den berømte dråbe.

 

Det han har gjort, det bliver aldrig nogensinde okay, uanset hvor dårlig en dag han har haft! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

diller på størrelse med en velvoksen sønderjysk spegepølse.

Så er det vel ham som de kalder "pølsemanden" :mrgreen:

Ej spøg til side, - nedre for dig at opleve Varme Pia. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har været ekstremt uheldig med en der i bedste fald har haft en forfærdelig dag, hvor alt bare er gået galt, også var du åbenbart den berømte dråbe.

​Det giver ikke manden ret til, at være ubehagelig overfor andre.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Jeg fik alletiders søde frække gæst bagefter, der havde bestilt tid allerede i går, det var altså dejligt lige at mærke et normalt menneske hurtigt efter. Jeg plejer altid at sige at gæsterne faktisk er så søde, at de næsten ikke ved alt det gode, de ska gøre - ham her var så bare lige undtagelsen.....

Knus Pia 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lidt i tvivl om, hvor jeg skal poste, men det her er vigtigt.

Jeg har haft en gæst i dag som var mildest talt råden i hovedet - vredes udbrud, dybt ubehagelig, leder efter grund til at gå grasat. Uden at gå i detaljer så bare pas på, manden er potentielt  F_A_R_L_I_G - ikke siden jeg for år tilbage havde den tvivlsomme ære af at ha amagermanden som gæst ( viste selvfølgelig ikke på daværende tidspunkt hvem han var )  har nogen behandlet mig så nedværdigende og med så meget foragt og han kunne tydeligvis ikke tøjle hans underliggende vrede imod kvinder. 

Signalement: ca. 60, 185 til 190, slank, sparsomt kortklippet næsten hvidt hår, blå øjne, vigende hage, diller på størrelse med en velvoksen sønderjysk spegepølse. 

Jeg har hans telefonnummer, piger der pm'er mig kan få det. 

Ham her skal i ikke lave nogen aftaler med!!!!!!! 

 

Knus Pia

 

 

 

 

Ubehagelig læsning...  Håber at du er okay Pia :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Jo tak, Holstebro. Var noget rystet, men havde en rigtig sød og fræk gæst bagefter, det fik ligesom hårene på armene til at ligge sig ned igen. 

 

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik alletiders søde frække gæst bagefter, der havde bestilt tid allerede i går, det var altså dejligt lige at mærke et normalt menneske hurtigt efter. Jeg plejer altid at sige at gæsterne faktisk er så søde, at de næsten ikke ved alt det gode, de ska gøre - ham her var så bare lige undtagelsen.....

Knus Pia 

​Havde han også en velvoksen Sønderjysk spegepølse? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det giver ikke manden ret til, at være ubehagelig overfor andre. 

​Nej så absolut ikke , men jeg tænker bare at han ikke har nødvendigvis er afstumpet der kan komme gnister hvis man er uligevægtig. jeg er selv en venligt menneske men i meget sjældne situationer kan jeg komme derud hvor jeg blive vildt ubehagelig sådan tror jeg rigtigt mange menneske kan komme ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

​Nej så absolut ikke , men jeg tænker bare at han ikke har nødvendigvis er afstumpet der kan komme gnister hvis man er uligevægtig. jeg er selv en venligt menneske men i meget sjældne situationer kan jeg komme derud hvor jeg blive vildt ubehagelig sådan tror jeg rigtigt mange menneske kan komme ud.

​Hvis man er så uligevægtig som det her, så skal man blive hjemme! 

 

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er hel

​Hvis man er så uligevægtig som det her, så skal man blive hjemme! 

 

Knus Pia

​Ja det skal man i hvert fald ingen tvivl om det jeg siger bare der er noget psykologisk bag når man kan komme op i det røde felt, det er jo ikke noget med dig at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Træls oplevelse – jeg bliver flov og vred på mit køns vegne :mad: men godt du skriver om det – og godt at forumet her kan bruges til noget konstruktivt i stedet for bare at smide møg i hoved af hinanden

Redigeret af mature man
slåfejl ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lidt i tvivl om, hvor jeg skal poste, men det her er vigtigt.

Jeg har haft en gæst i dag som var mildest talt råden i hovedet - vredes udbrud, dybt ubehagelig, leder efter grund til at gå grasat. Uden at gå i detaljer så bare pas på, manden er potentielt  F_A_R_L_I_G - ikke siden jeg for år tilbage havde den tvivlsomme ære af at ha amagermanden som gæst ( viste selvfølgelig ikke på daværende tidspunkt hvem han var )  har nogen behandlet mig så nedværdigende og med så meget foragt og han kunne tydeligvis ikke tøjle hans underliggende vrede imod kvinder. 

Signalement: ca. 60, 185 til 190, slank, sparsomt kortklippet næsten hvidt hår, blå øjne, vigende hage, diller på størrelse med en velvoksen sønderjysk spegepølse. 

Jeg har hans telefonnummer, piger der pm'er mig kan få det. 

Ham her skal i ikke lave nogen aftaler med!!!!!!! 

Knus Pia

​Du skulle have givet ham kontant afregning ved kasse 1, det er det eneste sprog den slags mennesker forstår.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Hej Pia

Godt der ikke skete noget, selv om det at blive bange gerne sidder i kroppen længe efter..

Hvor i Landet optræder han?

Meget gerne en pm,

 

​Jeg er i Århus i dag, Viby.

 

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...