Hop til indhold
Nihil

Kvindekroppen

Recommended Posts

At streame er fremtiden. Angrib din tilgang til musikfornøjelse via en terrabyte harddisk, hvori du jo kan rumme al den musik der lige fænger dig og mere til jo. Man kan derefter overføre de valgte numre til sin mobil og nyde akkurat den sang man nu holder allermest af. Det er nemt, der er ingen skjulte sange, ingen B-sider, som jo gerne er af irriterende standard og som aldrig kan yde førstesinglen ret. Man kan når man streamer sætte repeat til, bare en sang om og om igen, eller man kan få maskinen til, at selv udvælge en liste af sange ved hjælp af en shufflefunktion. Glem dog ikke, at skippe de numre der ikke umiddelbart fænger ved første gennemlytning, eller første beat, strofe og anslag. Fokus på et nummer, der ved gentagelse jo gerne skulle give noget tilbage. Prioriter din tid, vælg et en sang fra et album og gør det til dit yndlingsområde. Albummet er døende, hvad skal vi med det? Man kan sagtens nøjes med single på single, hit på hit. Det der er mest umiddelbart interessant, det der giver mig det første giver sikkert også det største.

Eller man kan gribe ens samling an ved hjælp af en nøje indsamlet række LP’er. Man bliver nød til, at anskaffe sig en pladespiller og der slutter det ikke, den skal plejes, vendes, renses og det værste er nok, at man ikke må fokusere på hitsangen, det er ganske vist, at man ikke stopper en vinylskive midt i en afspilning, om man har den kær.  Det betyder så, at man desværre må se sig nødsaget til, at gennemlytte en hel side af pladen, før man slipper. Der går kostpar tid til spille i den proces, det kan der ikke herske to meninger om.  Man spreder sig over for meget og når jo aldrig i dybden med netop den single, det hit der fængede en da man hørte den første gang. Desuden kan man være så uheldig, at være kommet til at sætte B-siden på, og for så derefter at skulle høre den helt færdig. Et album er nostalgi nu om dage, det må vige pladsen for de vigtige eksakte udsagn, som netop den single, det hit kan levere. Vi må prioritere vores tid, ik', her forkortede jeg for eksempel ikke.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Øh? Er det mig der er for blond til at fatte den dybere metafor her?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh? Er det mig der er for blond til at fatte den dybere metafor her?

​JA   sm154  sm154   sm154

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

​JA   sm154  sm154   sm154

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

​*Svinger med mit lange, blonde hår og blinker frækt til dig* Det er en fræk mund du har dér skat ;) Kan du ikke finde på noget bedre at bruge den til end at komme med flabede kommentarer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nu læst den 2 gange og konklusionen må være at TS mener en pladespiller er som en kvindekrop :lol: og et album er som en kvinde man er nød til at lytte hele albummet i gennem som man lytter til en kvinde...

"Eller man kan gribe ens samling an ved hjælp af en nøje indsamlet række LP’er. Man bliver nød til, at anskaffe sig en pladespiller og der slutter det ikke, den skal plejes, vendes, renses og det værste er nok, at man ikke må fokusere på hitsangen, det er ganske vist, at man ikke stopper en vinylskive midt i en afspilning, om man har den kær.  Det betyder så, at man desværre må se sig nødsaget til, at gennemlytte en hel side af pladen, før man slipper. "

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Så kort og godt at kvinder snakker for meget? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

DETH: Hvis jeg snakker for meget er det godt nok din egen skyld! Man kan ikke snakke med en pik i halsen, så kom dog i gang!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener der er forskellige måder at gå til den på, kvindekroppen, nogle går direkte til fissen og ved modparten  pikken, og interesserer sig faktisk ikke en dyt for, at det blod der strømmer til de erogene zoner bliver pumpet af et hjerte, sidder på en personlighed osv. Som mumlende jyde er talende kvinder en stor berigelse for mig, det havde nu nada med det at gøre. Tak fordi i gad at læse det, nogle endog flere gange:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, dét gør den ikke, den bruger toiletterne på den nærliggende campingplads ;) 

​Nix efter ulven har indtaget Dk er køen ved toilettet blevet for lang, så de skider i skovbunden igen, så se dig for når du går tur i skoven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

DETH: Hvis jeg snakker for meget er det godt nok din egen skyld! Man kan ikke snakke med en pik i halsen, så kom dog i gang!

​Nok er den lang, men nå til KBH kan den alligevel ikke, er der en på øen der kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan blive træt, ikke af, men på den døsige måde. Når en eller anden har købt en pruttepude og ligger den på stolen, lige når en taler har holdt et oplæg, denne en eller anden håber vel, at der grines i flok. Ok talen var ikke perfekt, man skrevet med umage og tænkt lidt over. Nå, jeg indordner mig og vil sætte mig i hjørnet og sige prut, ved en given anledning, om en sådan opstår.;-) Åhh, jo ingen anledning nødvendig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan blive træt, ikke af, men på den døsige måde. Når en eller anden har købt en pruttepude og ligger den på stolen, lige når en taler har holdt et oplæg, denne en eller anden håber vel, at der grines i flok. Ok talen var ikke perfekt, man skrevet med umage og tænkt lidt over. Nå, jeg indordner mig og vil sætte mig i hjørnet og sige prut, ved en given anledning, om en sådan opstår.;-) Åhh, jo ingen anledning nødvendig.

​Nihil, enten skriver du i delirium eller det er humor på et meget højt plan, jeg har læst dit indlæg 2 gange og jeg er stadig lost, hvordan har I andre det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

du havde da sådan ramt rimelig plet i din første analyse. Dette var om at afspore en tråd ved at turde sig prutfis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Nihil: undskyld vi afsporede din tråd. :( 

 Da jeg først fattede det var det faktisk et rigtig flot skriv....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaa.. efter nogle gennemlæsninger er jeg kommet frem til at det handler om samliv. Man kan enten springe fra den ene skønne GP til den næste og springe alt dagligdagens trummerum over.

Eller man kan fordybe sig i en person og alle de skønne ting denne kvinde indeholde og tage de dagligdags ting med som en nødvendig del af livet.

Og desværre valgte jeg b-siden sidste gang, men er ret sikker på jeg har fundet hit-albummet denne gang..........8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...