Hop til indhold
McLovin

Scor.dk, pengene værd?

Recommended Posts

Tænkte at der måske var nogle erfarerne mennesker her som kunne fortælle mig om scor.dk er noget værd? Altså om man med let indsats hurtigt kan finde det modsatte køn og hooke op med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tænkte at der måske var nogle erfarerne mennesker her som kunne fortælle mig om scor.dk er noget værd? Altså om man med let indsats hurtigt kan finde det modsatte køn og hooke op med. et indsats hurtigt kan finde det modsatte køn og hooke op med. 

Om du med en let indsats, hurtigt kan få sex? Nej, medmindre du er skide pisse lækker, har en stor pik OG månen står rigtigt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om du med en let indsats, hurtigt kan få sex? Nej, medmindre du er skide pisse lækker, har en stor pik OG månen står rigtigt. 

 

​Du lyder bitter erfaren. Hvilken en af de tre dele gjorder udfaldet for dig? Eller mangle der på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du lyder bitter erfaren. Hvilken en af de tre dele gjorder udfaldet for dig? Eller mangle der på.

​Hun havde/har ingen pik?

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg

for 15 år siden ok, det lykkedes mig nogle gange at finde nogen på chatten, alm. husmødrer, fraskilte mv. som ville have en fræk oplevelse. Udseendemæssigt på mit eget niveau.

senere var det ikke "alm." husmødre der var der, men "the usual suspects" af dem der er online i timevis hver dag, ikke for at søge sex men for at få flirt og bekræftelse. Dvs. timers "Lige ved og næsten" chat i timevis uden resultat. Typisk med et ikke alt for præsentabelt udseende men alligevel tårnhøje krav.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude

Allerførst vil jeg sige, at jeg i perioder har brugt netdating en del og det med særdeles skønne møder med mange forskellige dejlige kvinder her i DK.Jeg synes jeg har haft stor succes på både Scor.dk og Dating.dk og kan absolut anbefale dating på disse 2 netsider. Alt andet lort tror jeg I skal holde jer fra.

På med vanten” og i gang med en personlig profiltekst og billeder - hav tåålmoodiigheed - Rom blev ikke bygget på en dag - og husk pigerne har også kløe:wub: i morgen - næste uge - næste måned - om 2 måneder. Husk der er også dem der lige skal kneppe færdig med en anden eller to før I bliver inviteret:wub: - sådan er livet også.

Jeg sørger for at lave en profiltekst der er et "spejlbillede" af mig selv(og det skifter jo selvfølgelig over tid) - og selvfølgelig et nyt ansigtsfoto - jeg har aldrig mere end 2 -3 billeder i det hele. Så ellers læse korrektur og atter korrektur  - jeg mener faktisk at den allerbedste profiltekst, er den der aldrig bliver færdig = det er en personlig udvikling - mine bliver faktisk aldrig færdige - ej heller dem når jeg er på udenlandske datingsider.

Og så gør jeg det helt groteske, at jeg aldrig kontakter nogen som helst, men blot læner mig tilbage i stolen og venter på at pigerne skriver til mig - det er meget nemmere at lade pigerne komme til sig, - for det viser at de VIL  ( - - - og hvad er det der fylder så meget i deres hoveder:P ?? -hvad tror I ??  - - de vil have PIK, - for de er kneppe-trængende) 

På Scor har jeg altid fundet det frække fisse jeg søgte. og på Scor har jeg ladet teksten sublimt ose af sex

Jeg har også prøvet Dating.dk, og det samme gør sig gældende her - jeg lader dem selv henvende sig - og de vil det samme som pigerne på Scor.dk - de vil  knalde:wub:- og 2. prioritet er evt en ny livspartner.

De fleste datingmøder er hjemme privat hos mig eller dem, andre starter med en drink eller spisning ude i byen og så ellers hjem i kanen -  eller på swingerklub.

Jeg har i mange år været godt træt af det mikro skrumpe danske samfund og tyskland er nok der min fremtid ligger. Så de sidste 2 måneder har jeg været på en tysk datingside, og igen samme princip, en gennemarbejdet profiltekst på engelsk og 3 billeder og så bare vente på at de tyske kvinder skriver til mig - og det gør de ( og det fra 45 - 600km nede i tyskland) - de gør sig alle store anstrengelser for at skrive på engelsk til mig - det viser de er seriøse og vil det de er i gang med ( - -  og selvfølgelig vil de have udenlandsk mandekød) I disse dage bager jeg på Luise 57 år fra Køln og det ender med en date i denne måned - foruden jeg skal holde grøden i kog med Kroatiske Ivanna 67 år fra Karlsruhe - og psykologen Christina 59 år fra Hamburg - osv - osv - og så dem der ikke har skrevet endnu. Jeg er selv omkring de 60 og de kvinder der henvendt sig indtil nu, er mellem 38 - 75; men det jeg tænder på er de voksne forstandige kvinder sådan 55 år - ? - de oser af sex og der er mange pisse gode hug ind imellem.

Kan det passe jeg allerede har skønne sommerfugle i marven for en kommende ”Spassiergang und kaffetreff" og en liveconcert i Lanzzes Arena mit Luise, Køln

Om det så bliver en rundtur til også Ivanna - Christina - og andre ved jeg ikke - det kan jo nemt blive noget grisseri.   - -  nå sådan er situationen lige i øjeblikket - og tingene har det med at løse sig selv så de nås nok allesammen

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet
.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude

Allerførst vil jeg sige, at jeg i perioder har brugt netdating en del og det med særdeles skønne møder med mange forskellige dejlige kvinder her i DK.Jeg synes jeg har haft stor succes på både Scor.dk og Dating.dk og kan absolut anbefale dating på disse 2 netsider. Alt andet lort tror jeg I skal holde jer fra.

”På med vanten” og i gang med en personlig profiltekst og billeder - hav tåålmoodiigheed - Rom blev ikke bygget på en dag - og husk pigerne har også kløe:wub: i morgen - næste uge - næste måned - om 2 måneder. Husk der er også dem der lige skal kneppe færdig med en anden eller to før I bliver inviteret:wub: - sådan er livet også.

Jeg sørger for at lave en profiltekst der er et "spejlbillede" af mig selv(og det skifter jo selvfølgelig over tid) - og selvfølgelig et nyt ansigtsfoto - jeg har aldrig mere end 2 -3 billeder i det hele. Så ellers læse korrektur og atter korrektur  - jeg mener faktisk at den allerbedste profiltekst, er den der aldrig bliver færdig = det er en personlig udvikling - mine bliver faktisk aldrig færdige - ej heller dem når jeg er på udenlandske datingsider.

Og så gør jeg det helt groteske, at jeg aldrig kontakter nogen som helst,men læner mig tilbage i stolen og venter på at pigerne skriver til mig - det er meget nemmere at lade pigerne komme til sig, - for det viser at de VIL  ( - - - og hvad er det der fylder så meget i deres hoveder:P ?? -hvad tror I ??  - - de vil have PIK for de er kneppe-trængende) 

På Scor har jeg altid fundet det frække fisse jeg søgte. og på Scor har jeg ladet teksten sublimt ose af sex

Jeg har også prøvet Dating.dk, og det samme gør sig gældende her - jeg lader dem selv henvende sig - og de vil det samme som pigerne på Scor.dk - de vil  knalde:wub:- og anden prioritet er evt en ny livspartner.

De fleste datingmøder er hjemme privat hos dem eller mig, andre starter med en drink eller spisning ude og så ellers hjem i kanen -  eller på swingerklub.

Jeg har i mange år været godt træt af det mikro skrumpe danske samfund og tyskland er nok der min fremtid ligger. Så de sidste 2 måneder har jeg været på en tysk datingside, og igen samme princip, en gennemarbejdet profiltekst og 3 billeder og så bare vente på at de tyske kvinder skriver til mig - og det gør de ( og det fra 45 - 600km nede i tyskland) - de gør sig alle store anstrengelser for at skrive på engelsk til mig - det viser de er seriøse og vil det de er i gang med ( - -  og selvfølgelig vil de have udenlandsk mandekød) I øjeblikket bager jeg på Luise 57 år fra Køln og det ender med en date i  i denne måned - foruden jeg skal holde grøden i kog med Ivanna 67 år fra Karlsruhe - og psykologen Christina 59 år fra Hamburg - osv - osv - og så dem der ikke har skrevet endnu. Jeg er selv omkring de 60 og de kvinder der henvendt sig indtil nu, er mellem 38 - 75; men det jeg tænder på er de voksne forstandige kvinder sådan 55 år - ? - de oser af sex og der er mange pisse gode hug ind imellem.

Kan det passe jeg allerede har skønne sommerfugle i marven for en kommende ”Spassiergang und kaffetreff" mit Luise / Køln

Om det så bliver en rundtur til også Ivanna - Christina - og andre ved jeg ikke - det kan jo nemt blive noget grisseri.   - -  nå sådan er situationen lige i øjeblikket - og tingene har det med at løse sig selv så det nås nok det hele.

Mange hilsner

Nyder livet

​Tak for et lille kig ind i din verden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...