Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Xo-nix

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Det her er sjovt. 

Kom bare med det, både fra fortid, nutid og fremtid. Rosen æder jeg rådt, kritikken indgår i min evige læringsproces. 

Flot og sjovt Mette og Xo Nix. Dejlig med et frisk initiativ. 

Redigeret af Aarhuselsker
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk anmeldelse. Drønfrækt og et frisk pust.

Keep 'em coming Redigeret af Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg er tilbøjelig til at være enig med Prinz i at I betaler for diskretion og derfor skal spørges om det er okay at anmelde jer.

Hvis rollerne nogensinde er byttet om dog, og det er mig der betaler for sexen (og indforstået diskretionen) så har jeg frie hænder til at anmelde som det passer mig... ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis rollerne nogensinde er byttet om dog, og det er mig der betaler for sexen (og indforstået diskretionen) så har jeg frie hænder til at anmelde som det passer mig... ;) 

​Absolut Mette, så står vi i kø for at få besøg af dig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er tilbøjelig til at være enig med Prinz i at I betaler for diskretion og derfor skal spørges om det er okay at anmelde jer.

Hvis rollerne nogensinde er byttet om dog, og det er mig der betaler for sexen (og indforstået diskretionen) så har jeg frie hænder til at anmelde som det passer mig... ;) 

Du skriver bare. Så må vi finde en pris til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

God læsning. Synes vi udvikler os :) Først blivet Mette anmeldt af et par gæster, så tager jeg udfordringen og anmelder mig selv efter et besøg hos Mette, og nu anmelder hun skisme en gæst. :D Sikke meta-agtige vi bliver i dette forum.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

​Ahh, rigtig meta-agtig bliver man vel først, når man laver anmeldelser af anmeldelser....

​Challenge accepted! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udfordringen er vel så at Mette skal anmelde sig selv nu. :D Uden at skamrose sig selv (det bliver svært).

I øvrigt en cool detalje at give kønsorganet en selvstændig karakter. Noget som jeg overvejer at adoptere eftet et GP besøg, selvom  ordet "Fisse" ikke et det kønneste - men alle alternativer lyder akavede. 

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udfordringen er vel så at Mette skal anmelde sig selv nu. :D Uden at skamrose sig selv (det bliver svært).

I øvrigt en cool detalje at give kønsorganet en selvstændig karakter. Noget som jeg overvejer at adoptere eftet et GP besøg, selvom  ordet "Fisse" ikke et det kønneste - men alle alternativer lyder akavede. 

​Det korrekte moderne ord for fisse er en "Gina" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi ikke bare sige "pussy".

Jeg kan simpelthen ikke forene mig med Gina.

"er din gina våd?"

"skal jeg slikke din gina?"

"dejlig stram gina du har der"

 

....nej, lyder forkert :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Punani. Sødt og neutral, go alligevel stærkt. 

  • Hawaiian Slang for vagina or vulva, derived from the Hawaiian word "puanani" meaning "beautiful flower"
  • Jamaican Patois term for the vagina or vul
Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt er en vanesag, men pik og punani ... lyder det ikke mærkeligt i samme sætning?

Så skulle mandens kølle også omdøbes til noget mere raffineret, men en klassiker går vel aldrig af mode. :D

Virker lidt mærkelig at være drevet af dyrisk liderlighed og knalde så sveden pisker - og så pludselig pakke retorikken ind i vat midt i akten.

Nå men - Tilbage til emnet. :D

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Alt er en vanesag, men pik og punani ... lyder det ikke mærkeligt i samme sætning?

Så skulle mandens kølle også omdøbes til noget mere raffineret, men en klassiker går vel aldrig af mode. :D

Virker lidt mærkelig at være drevet af dyrisk liderlighed og knalde så sveden pisker - og så pludselig pakke retorikken ind i vat midt i akten.

Nå men - Tilbage til emnet. :D

​Sådan er det heller ikke alle der har det :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt er en vanesag, men pik og punani ... lyder det ikke mærkeligt i samme sætning?

Så skulle mandens kølle også omdøbes til noget mere raffineret, men en klassiker går vel aldrig af mode. :D

Virker lidt mærkelig at være drevet af dyrisk liderlighed og knalde så sveden pisker - og så pludselig pakke retorikken ind i vat midt i akten.

Nå men - Tilbage til emnet. :D

​Amerikanerne har mange ord for pik, John, Dick, Cock, Willy, wood, Dong, prick, Rod, stick, Peter, wee-wee...

punani synes jeg lyder klamt,  jeg associerer ordet med noget som lugter, puha :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det korrekte moderne ord for fisse er en "Gina" :D

​Tjaaaah man kunne vel også kalde dem lille Lise og Ole :-P

Mvh

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Tjaaaah man kunne vel også kalde dem lille Lise og Ole :-P

Mvh

:shock:

Lyder direkte strafbart :D

 

Jeg tror at bl.a. Mette og Jasmin, qua deres anvendte retorik, ikke kalder mandens kønsorgan for andet end pik. Ingen willy, johnson, fallos, enhed eller pumpende kærlighedshorn. Bare pik. Så hvorfor skal vi mænd være så fine på den..? :)

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super ide Mette :) - tak for fornyelsen.

Debatten omkring indlægget er vel egentlig lidt en tangent til emnet "køber vi en person eller et hul". Eller sagt på en anden måde, føler vi at pigerne har mindre ret til anmeldelser end vi har, fordi vi betaler ?

Personligt synes jeg ikke at betalingsspørgsmålet principielt giver pigerne mindre ret til at give udtryk for deres mening, end vi andre har. Men da det jo er os, der vælger dem og ikke omvendt har vores anmeldelser en oplysningsværdi, som er vigtig for os - det vil næppe have en tilsvarende værdi pigerne imellem. Men det ændrer i mine øjne ikke på, at de har den samme ret, som vi har, til at udtrykke sig.

Jeg synes også at bekymringen er ret teoretisk. Hvis en pige laver en anmeldelse som på den ene eller anden måde er ubehageligt for den pågældende kunde, risikerer hun jo ret hurtigt at skulle skifte erhverv - Hvem at os ville turde besøge en pige, der har udstillet en kunde på en ubehagelig måde ? - det kunne jo være een selv næste gang - uanset hvor morsom anmeldelsen var. Så sandsynligheden taler for, at det ville være de positive oplevelser, der blev gengivet. Det værste, der så kunne ske, var vel at vi måske ville blive lidt mindre selv-fikserede i sengen (eller where-ever), og det ville vel heller ikke være så galt, vel ?

Omkring anonymiteten, synes jeg, at man selv har valgt at give afkald på den, hvis man oplyser at man er på EG og kaldes........ Men klart, den "private" anonymitet i forhold til "den virkelige Verden"  skal selvfølgelig respekteres - men det skal den jo begge veje.

Så, alt i alt, i mine øjne har Mette lavet en spændende og sjov fornyelse, som jeg håber vil gribe om sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Super ide Mette :) - tak for fornyelsen.

Debatten omkring indlægget er vel egentlig lidt en tangent til emnet "køber vi en person eller et hul". Eller sagt på en anden måde, føler vi at pigerne har mindre ret til anmeldelser end vi har, fordi vi betaler ?

Personligt synes jeg ikke at betalingsspørgsmålet principielt giver pigerne mindre ret til at give udtryk for deres mening, end vi andre har. Men da det jo er os, der vælger dem og ikke omvendt har vores anmeldelser en oplysningsværdi, som er vigtig for os - det vil næppe have en tilsvarende værdi pigerne imellem. Men det ændrer i mine øjne ikke på, at de har den samme ret, som vi har, til at udtrykke sig.

Jeg synes også at bekymringen er ret teoretisk. Hvis en pige laver en anmeldelse som på den ene eller anden måde er ubehageligt for den pågældende kunde, risikerer hun jo ret hurtigt at skulle skifte erhverv - Hvem at os ville turde besøge en pige, der har udstillet en kunde på en ubehagelig måde ? - det kunne jo være een selv næste gang - uanset hvor morsom anmeldelsen var. Så sandsynligheden taler for, at det ville være de positive oplevelser, der blev gengivet. Det værste, der så kunne ske, var vel at vi måske ville blive lidt mindre selv-fikserede i sengen (eller where-ever), og det ville vel heller ikke være så galt, vel ?

Omkring anonymiteten, synes jeg, at man selv har valgt at give afkald på den, hvis man oplyser at man er på EG og kaldes........ Men klart, den "private" anonymitet i forhold til "den virkelige Verden"  skal selvfølgelig respekteres - men det skal den jo begge veje.

Så, alt i alt, i mine øjne har Mette lavet en spændende og sjov fornyelse, som jeg håber vil gribe om sig.

Der er også flere fyre, som efterlyser hvad pigerne får ud af det- om det er en ren pengemaskine eller.. Og derfor må det være skægt med eksempler på, hvor 'vågne' vi gerne er under en seance :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Nille: hvis du kalder min for en gina er jeg lidt bange for at jeg kommer til at tjatte til dig... I ansigtet, lidt hårdt.... ;)

Fisse og pik, cunt og cock hvis det er på engelsk. 

Jeg holder altså fast på, at en af de ting kunder betaler for, er at det ikke kommer videre hvis de ikke ønsker det. Nogle mennesker er jo også bare ret private omkring deres sexliv, og selv en fantastisk anmeldelse ville gøre dem ubehageligt tilpas. Den ret til privatliv gav jeg, til en vis grad, afkald på da jeg valgte at blive luder, og hvis jeg var så privat anlagt fra starten havde jeg nok ikke valgt at kneppe med 10+ fremmede mænd om ugen. Men det er jo ikke alle kunder der gør som jeg, for nogle er det første gang de har sex med en der ikke er en fast kæreste, for nogle er det kun tiende gang i deres liv de har sex! Vi har alle ret til selv at bestemme hvor grænserne for vores privatliv går, og jeg kunne aldrig finde på at anmelde en kunde der ikke specifikt havde givet mig lov.

Selv jeg har jo også et privatliv og visse ting jeg ville have det forfærdeligt med at se udpenslet på EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille: hvis du kalder min for en gina er jeg lidt bange for at jeg kommer til at tjatte til dig... I ansigtet, lidt hårdt.... ;)

Fisse og pik, cunt og cock hvis det er på engelsk. 

Jeg holder altså fast på, at en af de ting kunder betaler for, er at det ikke kommer videre hvis de ikke ønsker det. Nogle mennesker er jo også bare ret private omkring deres sexliv, og selv en fantastisk anmeldelse ville gøre dem ubehageligt tilpas. Den ret til privatliv gav jeg, til en vis grad, afkald på da jeg valgte at blive luder, og hvis jeg var så privat anlagt fra starten havde jeg nok ikke valgt at kneppe med 10+ fremmede mænd om ugen. Men det er jo ikke alle kunder der gør som jeg, for nogle er det første gang de har sex med en der ikke er en fast kæreste, for nogle er det kun tiende gang i deres liv de har sex! Vi har alle ret til selv at bestemme hvor grænserne for vores privatliv går, og jeg kunne aldrig finde på at anmelde en kunde der ikke specifikt havde givet mig lov.

Selv jeg har jo også et privatliv og visse ting jeg ville have det forfærdeligt med at se udpenslet på EG. 

​Jamen jeg kan godt kalde dig "cunt" hvis det behager damen :D

Jeg er ret privat omkring mit sexliv, selv om jeg til tider knalder 10+ piger som ugen, og det bliver til endnu flere hvis jeg har været til GB :D Generelt betaler vi for hygge og diskretion, anmeldelserne af kunder er sjove nok og er en lille dille for øjeblikket, men jeg tror ikke den er kommet for at blive.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

​Jamen jeg kan godt kalde dig "cunt" hvis det behager damen :D

Jeg er ret privat omkring mit sexliv, selv om jeg til tider knalder 10+ piger som ugen, og det bliver til endnu flere hvis jeg har været til GB :D Generelt betaler vi for hygge og diskretion, anmeldelserne af kunder er sjove nok og er en lille dille for øjeblikket, men jeg tror ikke den er kommet for at blive.

 

​Det ville så aldeles behage damen :D Især hvis du var nossedybt begravet i min hals mens du sagde det ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, den 5. maj 2015 at 10:24:

Det ville så aldeles behage damen :D Især hvis du var nossedybt begravet i min hals mens du sagde det ;)

 

'Nossedybt'... fedt udtryk, Mette, du er da bare for lækker :-) 

Desværre kan jeg ikke deltage i dit GB-revival på mandag, men ønsker dig masser af nossedyb glæde i halsen, sådan som du elsker og savner det :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...