Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Xo-nix

Recommended Posts

Guest Mette Tøsen

Jeg har debatteret lidt frem og tilbage med mig selv om hvor jeg skulle lægge den her, men da det jo i bund og grund ER en anmeldelse synes jeg den hører til her. Hvis moderatorerne er uenige med mig er de velkomne til at flytte den.

 

Jeg har længe tænkt på at gøre det her, faktisk siden første gang jeg læste en anmeldelse af mig selv har jeg haft lyst til at give mit besyv med. Og med det sidste stykke tids tråde hvor kunder forsøger at anmelde sig selv, og der bliver spurgt ind til gp’ernes syn på kunden og whatnot, så virker det bare endnu mere aktuelt. Og i dag jokede jeg så om det med xo-nix, men det blev godt modtaget, så nu gør jeg det sgu: Anmelder en kunde. Eller, mere bestemt, anmelder xo-nix.

 

 

Det er anden gang jeg møder xo-nix, og han er sød og dejlig, så da han skrev til mig blev jeg kun glad, og gjorde mig ekstra umage for at sørge for at der var plads til ham i min næste vagt. Forventningens glæde blev kun større ved beskeden om at han havde gået og tænkt og planlagt hvad der skulle ske.

 

Han bestilte en times blid slavepige med afslutning i mund/ansigt til 1700. Han har jo været hos mig før, så han kom ind uden videre ståhej, pengene skiftede hænder og uret blev sat. Jeg har lige nu nogle rimeligt heftige blå mærker på røven efter en privat leg som jeg bad ham tage hensyn til, hvilket han indvilgede i, men det ændrede ikke på at jeg skulle have 25 smæk som straf for at jeg havde været langsom til at svare på telefonen. Fair nok.

 

Først fik jeg lov at tage hans sko og bukser af og sige pænt goddag til hans pik, som blev presset godt ned i min hals. Derefter satte han sig i sofaen og jeg fik hevet op i nederdelen og kom over knæet med besked på at tælle hvert slag. Han måtte lige teste hvor øm jeg var og ”ælte” min røv lidt der hvor der var mærker, men han holdt sit ord og var hensynsfuld. Dog ikke så hensynsfuld at jeg ikke kom til at hyle lidt over nogle af smækkene, hvilket var dejligt. Derefter op at stå foran ham med besked om at ”strippe” for ham, stille og roligt, mens jeg holdt øjenkontakten, foldede mit tøj pænt sammen og gav det til ham. Det var en fed lille detalje at mit tøj skulle foldes sammen og afleveres. Så skulle jeg ellers dreje rundt og vise ham hele min krop, og derefter op at stå i sofaen med min fisse foran hans ansigt, og sprede min fisse for ham, så han rigtig kunne se sine fingre glide ind og ud af mig.

 

Ned på knæ og sutte hans pik igen, hele vejen ned. Men her blev der også gjort tid til både øjenkontakt, nærvær, hyggesnak, kys og kram. Jeg blev beordret at putte gummi på ham og ride ham, hvilket var lidt svært i sofaen, så vi rykkede hurtigt over i sengen, hvor jeg både blev bukket hen over sengekanten og taget bagfra, lagt på ryggen med hovedet ud over så han kunne kneppe min hals mens han slikkede og legede med mig, og til sidst taget godt og grundigt i en gedigent god doggy, med et godt, fast greb i mine baller og sider, krydret med lidt smæk og riven mig på ryggen. Da han var klar til at komme blev jeg blidt dirigeret ned på knæ på gulvet, hvor min hals ellers blev godt og grundigt kneppet og min mund pumpet fuld af lækker sperm.

 

På daværende tidspunkt var der nok gået omkring en halv time, så vi lagde os op i sengen og krammede og hyggede og kyssede dybt og inderligt. Ingen sarthed fra hans side over at jeg lige havde taget hans ladning i munden, hvilket er både dejligt og frækt. Han skulle, forståeligt nok, lige have en lille pause, men det sensuelle i situationen, lysten og erektionen forsvandt aldrig, og da jeg spurgte om jeg ikke måtte sutte ham igen fik jeg allernådigst lov, og måtte oven i købet helt selv bestemme hvordan, hvilket blev med min røv oppe ved hans hoved, da dette er en rigtig god stilling til at tage de fleste mænd dybt i. Mens jeg suttede ham legede han med min fisse, og jeg blev snart hevet hen over hans hoved så vi havde gang i en rigtig 69’er, og jeg fik både slik, finger og et par orgasmer mens jeg lystigt slugte hans pik.

 

Derefter fik jeg lov til at ride ham, hvilket noget af tiden foregik på mine præmisser, og jeg kom vidst et par gange igen, og noget af tiden på hans præmisser, hvor jeg blev taget godt fat i og hevet op og ned over hans pik, eller holdt fast så han kunne kneppe mig. Alt sammen i en dejlig pærevælling der svingede frem og tilbage efter vores begges lyster. Efter en rum tid sådan begyndte alarmen at ringe, og det var igen tid for mig at komme ned på knæ og sutte og blive hals kneppet, denne gang måtte han dog selv hjælpe lidt til så jeg kunne få endnu en omgang sperm.

 

Vi gik sammen ud i badeværelset hvor han badede mens jeg rettede på sminken og vi grinte og hyggesnakkede noget mere, inden han sagde pænt farvel med et kys og et dejligt stort kram. Og et sidste tag i min røv.

 

Manden selv er en pæn, ung lyshåret mand. Lidt kraftig, en rigtig krammebamse, men ren og veltrimmet, og bare en all-round super sød, rar, hyggelig og sjov fyr. Han er egentlig ikke en voldsomt dominerende type, mere blid og omsorgsfuld, hvilket giver sig udtryk i at der bliver brugt masser af tid og energi på pigens lyster og nydelse, men også rigtig meget i et utroligt varmt og hyggeligt nærvær. Han kigger en meget i øjnene, både under sex men også under kys, hvilket gør hele affæren meget tæt og intim, og man føler sig virkelig tryg og godt tilpas i hans arme mens han blidt stryger en over ryggen. At han ikke er en dominerende type som sådan betyder dog ikke at han ikke kan leve sig ind i legen og rollen, og det føles helt naturligt at være en blid og lydig lille sexkilling for ham, og en beskidt tøs der nyder at blive facefucked og drikke fra hans pik. Og han har et frækt sind, med gode idéer og en god forståelse for de finere detaljer i hvordan disse idéer skal udføres, så det føles naturligt og ligetil, ikke påtvunget eller falskt.

 

Pikken er i den gode ende af det normale, både længde og omkredsmæssigt. Lidt til den tykke side, hvilket gør at man dejligt kan mærke det når han penetrerer. Lige kort nok til at det aldrig gør ondt, men lige lang nok til at man virkelig kan mærke de dybe stød. Erektionen er god og vedvarende, men ikke så stenhård at den ikke kan give sig lidt når man skal sluge ham, og fleksibel i roden så den kan dreje og tilpasse sig alle stillinger. Og sidst, men ikke mindst, har han god kontrol over sin udløsning, så han både kan holde tilbage når det passer sig, men at det ikke er en decideret kamp at få ham til at komme når det er det man vil.

 

Udseende: 5/10

 

Pik: 7/10

 

Fræk: 8/10

 

Hele oplevelsen: 8/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for intet mindre end en fantastisk anmeldelse - super flot skrevet! :grin::grin:

Meeen der kunne godt være en angivelse af hvor meget xo-nix kontant-mæssigt har begavet dig forinden (=prisen), samt et trykbart link til din(e) annoncer ville sætte prikken over i'et.

PS. Jeg tror, at sådanne anmeldelser fra GP'ernes side, kun bør accepteres, såfremt det er af en gæst der kan identificeres som bruger her på EG, og som derved kan bekræfte ægtheden.

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Filosoffen: Der står pris. 1700.

Der er ikke link til min annonce da min annonce kun er oppe de dage jeg arbejder, altså ville linket være ubrugeligt meget af tiden. Og I kan jo bare skrive til mig herinde ;)

Gentleman: Så må du jo bare se at lægge vejen forbi min fisse ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Det er squ et friskt initiativ – lad os få nogle flere af dem :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Filosoffen: Der står pris. 1700.

​Det gør da der jo også :grin: Jeg havde simpelthen tabt fokus...  blodet til min hjerne må være forsvundet et andet sted hen, efter at være kommet igennem dit skriv.... :grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

xo-nix: Tak for oplevelsen!

Filosoffen: Hmmm... Du må øve dig i at holde fokus :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var den første anmeldelse, der gjorde mig liderlig i lang tid!  Tak for det :-) 

Er der ikke nogle billeder af dig nogle steder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Nille: Jeg tror ikke han var dopet nej. Men hvis du ikke har opdaget det er jeg ret pikfikseret, så hvis udseendet havde fået bedre karakterer end pikken ville anmeldelsen have handlet om at blive skuffet ;) 

Cuddler: Jeg gør mig ikke så meget i billeder, men der er nogen i min annonce når den er oppe, og så ligger der et par selfies i hyggesnak, en tråd om forår eller sådan vidst nok...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fabelagtig anmeldelse Mette :) ej  hvor ville jeg gerne have lov at anmelde nogen herindefra... for det er da sublim fed læsning... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cool anmeldelse. Godt fundet på at anmelde ham og godt udført. Xo-nix - vær stolt af ratingen, jeg kunne sagtens se Mette rate en mand dårligere:grin:.
Det var frækt at læse og blev lidt tændt, måske læser jeg den igen iaften for nedrullerede gardiner:ph34r:.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fabelagtig anmeldelse Mette :) ej  hvor ville jeg gerne have lov at anmelde nogen herindefra... for det er da sublim fed læsning... 

​Piger det er bare med at spørge drengene, jeg er sikker på at rigtig mange herinde ville være meget nysgerrige over hvordan det ville se ud, hvis de blev anmeldt :)

I skal dog nok være klar på at det kan skabe jalousi......

Del dette indlæg


Link til indlæg

for det første, sindsyg fed læsning og go ide!

 

og i skal nok også være klar over at det kan skabe en konkurrence mentalitet hos kunderne om at gøre det bedre end, f.eks. xo-nix. Lige nu har jeg lyst til at ringe til mette tøsen og gi hende lidt 10/10 pik/smæk! :D 

og hvis man beder om at blive anmeldt eller siger ja må man også være klar på dommen/kritkken ligesom pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Piger det er bare med at spørge drengene, jeg er sikker på at rigtig mange herinde ville være meget nysgerrige over hvordan det ville se ud, hvis de blev anmeldt :)

I skal dog nok være klar på at det kan skabe jalousi......

​Egentlig mener ikke at pigerne behøver spørge drengene, ligesom jeg heller ikke mener drengene behøver spørge pigerne. Og der bliver jo nok en del selvjustits blandt pigerne alligevel, idet de nok ikke vil skræmme for mange drenge væk, der ikke ønsker at blive anmeldt. Ligesom der egentlig burde være en del selvjustits blandt drengene (men det er der vist ikke) - for at holde den gode tone.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvis det bliver almindeligt, at pigerne anmelder drengene, må man også spørge, hvem skal betale hvem?   Får en almindelig forretning lov at evaluere en kunde på nettet?

Anmeldelsen var sjov, men den slags må høre til undtagelserne, nemlig situationer, hvor parterne kender hinanden og har er en god forståelse for hinanden.  Og absolut kun med kundens accept.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jaaaaaaaa!

Fedt indspark og god anmeldelse Mette!!!

Personligt har jeg altid været af den opfattelse at det var ok at anmelde os kunder, ligeså vel som det er ok at anmelde GP'erne. Mange er nok uenige, men mig må man til enhver tid gerne anmelde som GP. Jeg kan godt tåle det uanset hvad dommen end måtte være ;)

 

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Cuddler: til en vis grad får forretninger lov at anmelde kunder... Det hedder RKI

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cuddler: til en vis grad får forretninger lov at anmelde kunder... Det hedder RKI

Hvis kredit var en mulighed hos en GP, kunne jeg hurtigt nå til at komme i RKI :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Egentlig mener ikke at pigerne behøver spørge drengene, ligesom jeg heller ikke mener drengene behøver spørge pigerne. Og der bliver jo nok en del selvjustits blandt pigerne alligevel, idet de nok ikke vil skræmme for mange drenge væk, der ikke ønsker at blive anmeldt. Ligesom der egentlig burde være en del selvjustits blandt drengene (men det er der vist ikke) - for at holde den gode tone.

 

​Da vi betaler for diskretion, bør pigen spørge - i hvert fald hvis hun ønsker at anvende navn, nick eller særlige kendetegn i sin anmeldelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...