Hop til indhold
Jasmin

Når pigen aflyser...

Recommended Posts

Gæst

Som de fleste af jer ved - så er jeg på Sexferie i Jylland.... og det har været virkelig superfede 2½ dage indtil videre... skønne gæster og skønne oplevelser.... 

Men her til aften skvatter jeg så ude på badeværelset der er vådt og slår mig. Ret hårdt... Det gør FUCKING ondt... heldigvis - der er ikke sket andet end slaget, men det gør dælme nas... også meget meget mere end jeg kan abstrahere fra lige nu og de næste par timer... 

Så ikke overraskende har jeg naturligvis kontaktet dagens sidste 2 gæster og meldt afbud - de skal dælme da ikke bruge deres penge på mig når jeg hele tiden tænker av av av... 

Og nu er det så jeg undrer mig lidt...  for i min optik når man skriver en sød besked og beklager meget og fortæller at man er kommet til skade - så ville de fleste vel sige "det var ærgeligt - god bedring" eller en eller anden ekvivalent... 

Men nej - den en svarede bare "Nå" - og den anden... han blev direkte nasty og brokkede sig først over at han var kørt (det er altså hele 2 timer inden han skal være der så mon dog det passede) og da jeg bekræfter at jeg ikke kan overholde aftalen fordi jeg har ondt - så er svaret "hahaha" 

 

Og så er  det jeg tænker... i betragtning af hvor ofte vi piger bliver begejstrede for en aflysning så vi ikke spilder vores tid - hvorfor er det så omvendt når det er os der aflyser ?  Ikke alene spilder fyrene ikke deres til med at køre xx km til Frederikshavn - de spilder heller ikke deres penge...  og det inkasserer så signalerne "fuck dig" og "det har du rigtig godt af" retur... 

Fabelagtigt... 

Hvorfor er det tilsyneladende ikke ok at der kan ske noget der er alvorligt nok at vi aflyser uden at vi også skal have skadefryd og deslige med på vejen?  

Jeg må indrømme at jeg ikke kan lade være med at undres... for det er da jeres penge i kan bruge på noget andet og som ikke er spildt på en uoplagt GP.

Nå - havde bare lige noget undren jeg skulle af med... for det tog mig noget på sengen (bogstaveligt)  

Rigtig god aften til alle :) ... 

​Hvorfor går du så højt op i deres reaktion, du har jo gjort dit og mere kan du jo ikke gøre, så fuck da hva de mener og tænker, det er jo deres, rigtig god bedring :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan da kun sætte pris på, at der bliver givet besked, hvis der opstår forhindringer - Og når det så er gjort i så god tid . . 

Og håber, at det ikke har givet store blå mærker på . . . . . . ;-) 

JAS.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man har, efter min mening, ALTID ret til at aflyse hvis man ikke er på toppen..... om det så er noget man finder ud af 5 minutter før. Det er en meget intim ydelse der sælges, der kræver mentalt overskud. Hvis det nu bare var bildæk eller fuglefrø der skulle sælges så ville det være noget fis at aflyse fordi man har slået sig lidt (eller meget) på badeværelset eller ikke har mentalt overskud, men det her er noget andet. Når det så er sagt gælder det naturligvis begge veje og jeg synes også vi som mænd er i vores fulde ret til at fortryde på halvvejen (men husk lige at give besked ;) ). Tough luck at man har brugt energi på at få konen af vejen og kørt et langt stykke vej.. og tough luck at man som pige har booket tid til en fyr, der aflyser i sidste øjeblik..... men sådan er det her game altså!!!! Det er ikke en hvilken som helst ydelse der er til salg.

Når det så er sagt har jeg aldrig selv været ude for piger der har aflyst aftaler med mig og jeg har heller aldrig selv aflyst.... men retten til det skal så sandelig være der... efter min mening.

I privat/swinger verdenen har jeg til gengæld efterhånden ikke tal på hvor mange gange aftaler er blevet aflyst i sidste øjeblik eller jeg er blevet brændt af.. i starten blev jeg sur og irriteret... nu trækker jeg bare på skuldrene.. thats life.. og sådan er gamet. Jeg nyder bare de aftaler der så bliver til noget.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en selv en meget uheldig aflysning på et tidspunkt, som nok mange af oplevet.

Det er ikke fordi broen var oppe.

min grund var manglende penge, havde ringet til mit stamsted og bestilt en tid, kan godt lide at være i god tid og da jeg skulle ud af døren kunne jeg ikke finde min pengepung, gud jeg har tabt den et sted og mig så spærre mit kort og alt det der, og måtte ringe og så kan man ikke komme langt ikke engang et smil kan man få, og de telefondamer holder i hvert fald igen med smilende.

Men heldigvis var der en ærlig sjæl er fandt pungen der var glemt i de træningslokaler jeg trænede dengang i.

Så var der også en anden jeg skulle møde i København vi har vist misforstået hinanden det kan jo ske og hun prøvede at aftale en ny tid dagen efter- ærgeligt nok for jeg kommer ikke så tit til hovedstaden.

Så var der en jeg skulle møde i et boligkvarter et nærmest labyrintisk boligkvarter hvor husnumrene rækkefølge jeg fandt ulogisk, og jeg måtte ringe og sige at jeg var farede vild, så hun var lidt gnavent temmelig sur, hvordan kunne jeg dog få mig selv til at gå forkert. men nåede nærmest på klokkeslettet foran hendes hoveddør, jeg ringede på ingen åbnede jeg bankede på ingen åbnede, jeg sendte en sms ingen svarede jeg ringede ingen tog telefonen. Det vidste sig i hvert fald i følge hendes forklaring at hun slog hånden og måtte på skadestuen fordi jeg farede vild? jeg var taget hjem og fik en lang sms fra hende jeg skrev i en høflig tone, men var godt skuffet vi kom aldrig til at mødes igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft en oplevelse, der ligner Romantikerens.

Jeg havde engang bestilt tid hos Sawadee 505 til kl. 11.30. Godt undervejs kom jeg til at kigge i min tegnebog: Gys! Pengene var væk! Jamen, jeg havde da stået med dem i hånden derhjemme, så forhåbentlig var de dér.

Jeg var heldigvis ikke nået så langt hjemmefra, så jeg vendte om. Og heldigvis lå pengene og nærmest grinede ad mig på skrivebordet. Dagen var reddet.

Jeg ringede til Sawadee og sagde, at jeg desværre ville blive 30-45 minutter forsinket. Hvorefter et større uvejr brød løs: Mutter skældte og smeldte i det høje C. Jeg stod llidt uforstående, for det var jo et uheld, som jeg trods alt forsøgte at reparere på.

Det viste sig så, for at gøre en lang historie kort, at jeg var blevet forvekslet med en anden. Der var angiveligt fem med navnet "Peter", der havde bestilt tid den dag, og en af dem havde lige brændt Sawadee af.

Mutter godtog min forklaring, og således fik jeg mit første møde med Nancy.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber du er frisk igen, Jasmin :) Øv reaktioner du fik, men hop op og fald ned på dem, de fleste mænd er heldigvis søde og hensynsfulde.

Jeg har selv været gået max ned med en blærebetændelse på en Jyllandstur (man skal gå til læge med det samme, ikke først efter en uge), der var ingen sure miner over mine afbud. To kom alligevel; en kom med laksemadder til mig, han kunne godt se, at jeg ikke kunne arbejde, så vi drak kaffe og snakkede. Og jeg fik besked på at ringe efter ham, hvis jeg skulle fragtes til lægen. En anden holdt på havnen og ventede en evighed, mens jeg hentede medicin dagen efter, han var helt med på, at jeg ikke kunne have samleje, så vi hyggede på anden vis ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg

Jeg har desværre et par gange oplevet at når mændene laver aftaler, så brænder de en af uden at give besked. Jeg har 2 gange oplevet at blive svinet til når jeg har spurgt om de er forsinket eller helt har opgivet. Og efterfølgende når jeg har annonce oppe få ubehalige mails fra samme personer.

Men heldigvis er der også mange søde fyre, som melder til og fra. 

 

Og til de fyre som syntes at mensessex er fantastisk kan roligt komme til mig. Jeg syntes at jeg bliver mere følsom, hvilket jeg syntes er lidt specielt, men bestemt ikke afskrækkende. De skal bare selv kunne tænde på det.. Lidt ligesom dem der gerne vil have Goldenshower..

 

Kald mig sær, men hver sine lyster..

Redigeret af Fræk Leg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har desværre et par gange oplevet at når mændene laver aftaler, så brænder de en af uden at give besked. Jeg har 2 gange oplevet at blive svinet til når jeg har spurgt om de er forsinket eller helt har opgivet. Og efterfølgende når jeg har annonce oppe få ubehalige mails fra samme personer.

Men heldigvis er der også mange søde fyre, som melder til og fra. 

Og til de fyre som syntes at mensessex er fantastisk kan roligt komme til mig. Jeg syntes at jeg bliver mere følsom, hvilket jeg syntes er lidt specielt, men bestemt ikke afskrækkende. De skal bare selv kunne tænde på det.. Lidt ligesom dem der gerne vil have Goldenshower..

Kald mig sær, men hver sine lyster..

Markeringen -​Sådan skal det være, og en RIGTIG sømand sejler også på Røde havet. Nogen elsker jo også blodpølse, herregud et bad bagefter, så er man jo ren igen. sm244

Venligst Landsbytossen - nu med tablet 

Redigeret af BigDick
ændret tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Markeringen -​Sådan skal det være, og en RIGTIG sømand sejler også på Røde havet. Nogen elsker jo også blodpølse, herregud et bad bagefter, så er man jo ren igen. sm244

Venligst Landsbytossen - nu med tablet 

​Nogle piger bruger også røde kondomer - så hvad er forskellen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Markeringen -​Sådan skal det være, og en RIGTIG sømand sejler også på Røde havet. Nogen elsker jo også blodpølse ......

​Jeg ville nu være i højeste alarmberedskab, hvis jeg sejlede ind i et rødt farvand.

Jeg ville først tro, at jeg var havnet midt i et grindedrab på Færøerne, selvom GPS'en viste Verdenshavet, og så ville jeg som en rasende begynde at regne positionen ud manuelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...