Hop til indhold
Jasmin

Når pigen aflyser...

Recommended Posts

Som de fleste af jer ved - så er jeg på Sexferie i Jylland.... og det har været virkelig superfede 2½ dage indtil videre... skønne gæster og skønne oplevelser.... 

Men her til aften skvatter jeg så ude på badeværelset der er vådt og slår mig. Ret hårdt... Det gør FUCKING ondt... heldigvis - der er ikke sket andet end slaget, men det gør dælme nas... også meget meget mere end jeg kan abstrahere fra lige nu og de næste par timer... 

Så ikke overraskende har jeg naturligvis kontaktet dagens sidste 2 gæster og meldt afbud - de skal dælme da ikke bruge deres penge på mig når jeg hele tiden tænker av av av... 

Og nu er det så jeg undrer mig lidt...  for i min optik når man skriver en sød besked og beklager meget og fortæller at man er kommet til skade - så ville de fleste vel sige "det var ærgeligt - god bedring" eller en eller anden ekvivalent... 

Men nej - den en svarede bare "Nå" - og den anden... han blev direkte nasty og brokkede sig først over at han var kørt (det er altså hele 2 timer inden han skal være der så mon dog det passede) og da jeg bekræfter at jeg ikke kan overholde aftalen fordi jeg har ondt - så er svaret "hahaha" 

 

Og så er  det jeg tænker... i betragtning af hvor ofte vi piger bliver begejstrede for en aflysning så vi ikke spilder vores tid - hvorfor er det så omvendt når det er os der aflyser ?  Ikke alene spilder fyrene ikke deres til med at køre xx km til Frederikshavn - de spilder heller ikke deres penge...  og det inkasserer så signalerne "fuck dig" og "det har du rigtig godt af" retur... 

Fabelagtigt... 

Hvorfor er det tilsyneladende ikke ok at der kan ske noget der er alvorligt nok at vi aflyser uden at vi også skal have skadefryd og deslige med på vejen?  

Jeg må indrømme at jeg ikke kan lade være med at undres... for det er da jeres penge i kan bruge på noget andet og som ikke er spildt på en uoplagt GP.

Nå - havde bare lige noget undren jeg skulle af med... for det tog mig noget på sengen (bogstaveligt)  

Rigtig god aften til alle :) ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da en rigtig god service, du yder.

Jeg var engang ude for at få en aftale med (en udenlandsk) pige på plads til den følgende dag. Jeg fik straks adressen og lovede at ringe ti minutter før min ankomst.

Jeg ringede da også, men fik kun fat i telefonsvareren. Så nåede jeg frem til aftalte sted til aftalte tid. Jeg ringede et par gange mere, men fik kun fat i svareren og lagde begge gange en besked. Da jeg havde luret ved adressen et kvarter, forduftede jeg.

Jeg hørte aldrig fra hende.

Så det er en rigtig god og pro-aktiv service, du yder.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Kære Jasmin

Først og fremmest god bedring! .. Glædeligt at det ikke gik værre end hårde knubs. 

Jeg har ingen ide om, hvorvidt et tilbud om sex med kvinde, der har benet i gips, vil kunne sælge ... ;-)

Folks indlevelse og forståelse er forskellig og reaktionsmønstre ligeså ... Tag det som et kompliment, når særligt "den anden" blev sur. Han havde glædet sig .. Måske havde han fået sendt konen ud med veninderne, børnene hos svigermoren, de hårdt tjent sorte penge skulle bruges... Og der sidder han halvlummer i bilen på vej til dig og modtager et SMS-afbud

Det er da nedtur, ikke !!

god bedring 

klodshans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har engang fået en undskyldning om at hun havde menstruation. Jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle sige til det, man kommer automatisk til at tænke. at det lige var pudsigt nok lige på den dag vi aftalte, hun var ellers flink.

En anden lavede nogle husarbejde hun var i gang med at sætte et hus i stand , hendes egen hemmelige hule, og kom umiddelbart til skade jeg har nok forstuvet hånden beklagede hun sig, jeg overnattede på et vandrehjem, da jeg fik beskeden omkring midnat. Jeg kan ikke huske hvad jeg skrev men ønskede god bedring og spurgte om hun kendte nogen jeg ellers kunne gå til. men efter lidt tid måske ved morgenstunden var skaden ikke så slem endda så jeg lovede at komme og puste på hånden.

Der var rigtigt service på hendes chauffør kom og hentet mig fra togstationen med alt mit habengut og kørte mig tilbage til stationen igen for 100 kroner billigere end en taxa sagde han der var nok 10 kilometer der ud til igennem små landsbyer, marker store vidder skove gårde rent frilandsmuseum til tider snoede veje og høj solskin dejige sommerfristelser. Vi nød hinanden over en kop Verdi op blev lidt små fuld fantastisk sødt menneske, et super lækkert sted. det mest magisk var da jeg glemte at jeg skulle betale efter et kys hvor jeg blev helt paf, glemte tid og sted, det skete bare, hun grinede, synes det var så kært.

Men kære Jasmin pas nu på dig selv ville ønske jeg kunne komme og puste på skrammerne ligesom med denne lune jyde af en kollega. Gid jeg havde en demensionsport og et pengetræ:grin:    

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er altid god stil at aflyse/udsætte en aftale, hvis man bliver forhindret, eller særligt hvis man ikke er helt klar, og det går selvfølgeligt begge veje.

 

hahaha men du er for sjov når du analysere Jasmin! nu kender jeg godt en lille smule til Jylland, og faktisk kan "nå" være et ganske sigende ord visse steder derovre. ligesom sætningen "nå nå" kan være meget anderkendende. - så måske mente han slet ikke fuck dig, men at den er bare helt fjong do :) ham den anden må bare have syntes, at hele situationen og livet er sjovt, og kunne ikke holde sit grin tilbage. ellers er han da et fjols! og så har du vist bare været uheldig, for de jyder der er ellers nogen dejlige mennesker ;)

god bedring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er altid god stil at aflyse/udsætte en aftale, hvis man bliver forhindret, eller særligt hvis man ikke er helt klar, og det går selvfølgeligt begge veje.

 

hahaha men du er for sjov når du analysere Jasmin! nu kender jeg godt en lille smule til Jylland, og faktisk kan "nå" være et ganske sigende ord visse steder derovre. ligesom sætningen "nå nå" kan være meget anderkendende. - så måske mente han slet ikke fuck dig, men at den er bare helt fjong do :) ham den anden må bare have syntes, at hele situationen og livet er sjovt, og kunne ikke holde sit grin tilbage. ellers er han da et fjols! og så har du vist bare været uheldig, for de jyder der er ellers nogen dejlige mennesker ;)

god bedring.

​Tak :) 

og jeg håber du har ret... at det bare er mig der mangler en jysk/dansk ordbog... for jeg ved nøjagtig hvad det ville betyde hjemme i KBHstrup ... men indrømmet - de nordjyske dialekter har da kunnet udfordre mine fonetiske talenter på denne tur, så jeg tager dig på ordet og satser på at "nå" betød "fjong" og at nr 2 i virkeligheden bare syntes det var morsomt... 

det er en væsentlig rarere vinkling på situationen... 

og du har ret - jyderne har været fabeltagtig dejlige... jeg nyder virkelig at være afsted... det bliver ikke sidste gang jeg ferierer i det jyske :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin... Du undervurderer hvor langt vi mænd kan finde på at køre for et godt knald :)

2 timer er ikke nødvendigvis langt ;)

God bedring

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Jeg anbefaler at du holder dig fuldstændig i ro de næste par dage og dermed sikrer at du er fit for fight når du runder Vejle ..... 

NÅ  = ej hvor træls, god bedring, jeg vender om og tager et smut på havnegrillen istedet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... faktisk kan "nå" være et ganske sigende ord visse steder derovre. ligesom sætningen "nå nå" kan være meget anderkendende. -

​Det forklarer jo, hvorfor den jyske ordbog kun er på 13 sider :grin::grin:. Og iøvrigt god bedring til Jasmin. Fald nu ikke i plankerne over Gudenåen ved Randers ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Så ikke overraskende har jeg naturligvis kontaktet dagens sidste 2 gæster og meldt afbud - de skal dælme da ikke bruge deres penge på mig når jeg hele tiden tænker av av av... 

 

​Vi er nogen, der vil betale ekstra for at pigen siger av-av...   ;-)

/Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På godt jysk... Det var da rigtig trælllssss at du kom til til skade....

God bedring herfra..

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Vi er nogen, der vil betale ekstra for at pigen siger av-av...   ;-)

/Dino

​Så er det da vist Cherie, I skal have fat i. Eller er det omvendt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har også afmeldt et par gange hvor jeg har været helt udkørt, men når de bliver tilbudt lidt rabat ved et nyt møde, så der aldrig nogen ko på isen og de er forståelige, -uanset om det er nye eller gamle kendinge... Har også været rigtig tarvelig og sove fra et par stykker, hvor de har holdt og ventede på ppladsen og ringet og ringet, og når jeg så endelig var vågnet fra min tornerosesøvn var der beskeder med de håbede jeg var okay og der ikke var sket noget alvorligt, aldrig sure beskeder... De får også en klækkelig rabat fordi de ikke blev mobsede... Jyder er bare søde og ekstra søde når de får rabat :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har engang fået en undskyldning om at hun havde menstruation. Jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle sige til det, man kommer automatisk til at tænke. at det lige var pudsigt nok lige på den dag vi aftalte, hun var ellers flink.

​Jeg forstår det heller ikke - jeg kan da godt lide at jernet bliver rødglødende - og det er med at smede, mens jernet er varmt ;-)

Men jeg har været ude for en sugardater, der måske pga. spændingen fik mens en dag før tiden - og hun ville desværre også udsætte vores stævnemøde :mellow:

Heldigvis har konen ikke noget mod en tur på det røde hav - ja faktisk er hun allermest opstemt i netop de perioder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror desværre, at vi mænd kan blive lidt uden for pædagogisk rækkevidde ved et afbud fra en GP. Jeg har selv oplevet aflysning med en - helt fair - begrundelse om, at barn var blevet syg i børnehave og derfor måtte afhentes straks. En dårlig impuls melder sig - er jeg mindre vigtig end dit syge barn eller det en dårlig undskyldning? Der skal man lige lade pulsen falde og fornuften råde. Og så svare, at det er helt ok og forståeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har netop idag været ude for at en glædespige, da jeg om morgenen havde bekræftet vores aftale om eftermiddagen, skrev at hun desværre måske måtte aflyse, fordi hendes vaskemaskine var i udu og hun ikke vidste præcis, hvornår der ville komme en reparatør og fikse den. Vi beholdt imidlertid SMS-kontakten og et par timer senere skrev hun der var der styr på det med vaskemaskinen og jeg var velkommen til den aftalte tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror desværre, at vi mænd kan blive lidt uden for pædagogisk rækkevidde ved et afbud fra en GP. Jeg har selv oplevet aflysning med en - helt fair - begrundelse om, at barn var blevet syg i børnehave og derfor måtte afhentes straks. En dårlig impuls melder sig - er jeg mindre vigtig end dit syge barn eller det en dårlig undskyldning? Der skal man lige lade pulsen falde og fornuften råde. Og så svare, at det er helt ok og forståeligt. 

​Din første reaktion er meget forståelig.

Mine egne togter har altid været nøje planlagte, ja hele Egon Olsen-projekter: Jeg har måske arrangeret mig med min arbejdsplads med lidt flex, lidt afspadsering eller med bytte af kollegers arbejdstid. Og jeg har forud sikret mig, at konen nu også er på arbejde det pågældende tidspunkt. Måske er en lille flaske købt i smug.

Derudover har man, ikke mindst mentalt i dagene forud, gejlet sig op til den forestående aftale.

Kort sagt: Der er truffet store forberedelser for at få tingene til at gå op – hvorefter man kan blive mødt med et kortfristet afbud.

Det er bare nederen. Selvom pigen har den bedst mulige årsag til at aflyse.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Av av Jasmin
Håber ikke smerterne er for slemme - pas på dig selv
God bedring. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her går vist begge veje, oplevede for nyligt at en GP meldte afbud aftenen før et møde med den begrundelse at hun var blevet syg, vi aftalte at skrive sammen, pr sms på dagen hvis hun fik det bedre, hun svarede dog ikke.  Jeg kontakter hende herefter pr mail fra en anden e-mail,  hvor hun lige pludselig er frisk og gerne vil mødes med mig.

Har også prøvet at melde afbud til en GP fordi jeg blev forhindret i at komme til aftalen,  flere timer inden aftalt tidspunkt. Dette afstedkom en ret vred sms hvor jeg blev kaldt alverdens grimme ting og fik at vide at jeg spildte hendes tid og aldrig skulle komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6

Den her går vist begge veje, oplevede for nyligt at en GP meldte afbud aftenen før et møde med den begrundelse at hun var blevet syg, vi aftalte at skrive sammen, pr sms på dagen hvis hun fik det bedre, hun svarede dog ikke.  Jeg kontakter hende herefter pr mail fra en anden e-mail,  hvor hun lige pludselig er frisk og gerne vil mødes med mig.

Har også prøvet at melde afbud til en GP fordi jeg blev forhindret i at komme til aftalen,  flere timer inden aftalt tidspunkt. Dette afstedkom en ret vred sms hvor jeg blev kaldt alverdens grimme ting og fik at vide at jeg spildte hendes tid og aldrig skulle komme igen.

​Hmmm synes det er flot du melder afbud for det er der virkelig mange der ikke gør :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hmmm synes det er flot du melder afbud for det er der virkelig mange der ikke gør 

Kan ikke se nogen grund til ikke at melde afbud,  dette giver jo også GP'en mulighed for at modtage en anden køber i det tidsrum jeg havde bestilt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt klart! Mange aflyser slet ikke eller venter til sidste øjeblik så mman har mistet en masse penge og tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...