Hop til indhold
Filosoffen

Opfordring til moderatorene - giv en advarsel inden man låser en tråd

Recommended Posts

Gæst

Hehe... tjaa, nogle gange skriver ens fingre de ord de plejer at skrive, og ikke det man vil have dem til at skrive... det er lige før, at man kan få den mistanke, at Moderator har en forkærlighed for sport i 2'eren :D:D:D

:D:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe... tjaa, nogle gange skriver ens fingre de ord de plejer at skrive, og ikke det man vil have dem til at skrive... det er lige før, at man kan få den mistanke, at Moderator har en forkærlighed for sport i 2'eren :D:D:D

​Jeg læser at x-anal personer = røvslikkere :lol: så den er go' nok i denne kontekst og giver mening :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var i gang med en debat med Morten1981 i tråden https://www.eroguide.dk/forum/topic/35981-hvem-tager-ansvar og var ved at forfatte et halvlangt svar i forhold til et indlæg af Morten1981.

Desværre låser Ledvogter tråden 3 sekunder inden at jeg trykker på afsend på mit indlæg, og mit fornuftige (synes jeg selv) indlæg går derved tabt, og Morten1981's indlæg derved kommer til at henstå som ubesvaret.

Kan man blandt moderatorerne ikke indføre en regel om, at der først skal gives en advarsel før en tråd lukkes?
 

​Tak til moderator for at fortælle lidt om ledelsens overvejelser.

Synes dog ikke ikke at det besvarer Filosoffens problem omkring låsningen af en tråd. Du forklarer fint nok om ledelsens bevæggrunde til at lukke en tråd og om af skrive kollektive advarsler på en tråd.

Men der vil altid være nogen (i dette tilfælde bl.a. Filosoffen), der sidder med et indlæg, der lige skal pudses af før det bliver sendt og som så ikke bliver til noget når/hvis tråden låses.

Men hvis det gives en 'advarsel om  at tråden nok låses så stiller det  jo  alle dem der må ha' lyst/behov for at svare på dette indlæg fra f.eks Filosoffen i præcis samme situation, nu er tråden låst.Med andre ord vil der nok altid være nogen der ikke kan skrive/svare på indlæg

Så jeg synes at Ledvogter har gjort det rigtige med at låse en tråd, der ellers vil det blive en kamp om at få det sidste ord, og der altid være en eller flere som har en kommentar, de ikke kan nå at skrive.

Hvis der skal uddeles opfordringer/advarsler så gør det personligt, og fint hvis det kan gøres via pb uden at andre kan se det. Og i øvrigt har de kollektive advarsler om at opføre sig ordentligt vist ikke haft den store virkning, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...

Hvis der skal uddeles opfordringer/advarsler så gør det personligt, og fint hvis det kan gøres via pb uden at andre kan se det. Og i øvrigt har de kollektive advarsler om at opføre sig ordentligt vist ikke haft den store virkning, desværre.

100 % enig.

Kollektive opfordringer/advarsler uden klar adresse og navns nævnelse er en uskik, som ikke bibringer brugerne nogen særlig klarhed eller forståelse for, hvad ejeren af denne hjemmeside anser for uacceptabel adfærd, og som heller ikke har nogen disciplinerende virkning, da ingen konkret mærker projektørlyset ramme.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaa, jeg mukkede over at tråden blev lukket mens jeg var ved at udarbejde et svar på et indlæg (ikke noget personfnidder, men ganske seriøst i forhold til trådens emne), som så ikke kunne afsendes.

Hvis der havde ligget en advarsel i tråden om at debattørerne skulle tage sig sammen, så havde jeg enten 1: ikke skrevet videre i tråden, eller 2: accepteret - uden at mukke - at min indlæg ikke kom med.

Mao. mukker jeg over, at lukningen - i princippet - kom som lyn fra en klar himmel...

I øvrigt så finder jeg det yderst irriterende, at der er nogle, der har behov for at skrive i tråde, at nu synes de, at det er ren børnehave samt at tråden skal lukkes pga. dit eller dat. Hvis man synes, at en tråd skal lukkes, så anmelder man det til moderator, i stedet for at fylde tråden med støj!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

en løsning var også ikke at lukke trådene...men derimod at slå ned på de implicerede, når det kommer til stykket er det jo kun nogle ganske få det drejer sig om....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...