Plaskeren 3713 Skrevet 6. Maj, 2015 Hehe plaskeren- er det ikke freaky med den øjenfarve?? det er da ikke cute! Jeg syntes den er super dejlig. Det er min ønske hund nr 1! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj, 2015 Jeg syntes den er super dejlig. Det er min ønske hund nr 1!En husky? Ja, de er skønne.. Det er sjovt, at de hyler lidt som ulve istedetfor at gø.. ) min hund er lidt kærester med en! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 6. Maj, 2015 Hehe plaskeren- er det ikke freaky med den øjenfarve?? det er da ikke cute! joooooooo - den er odd eyed ... det er da adorable... jeg har en kat der er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj, 2015 (edited) joooooooo - den er odd eyed ... det er da adorable... jeg har en kat der er det Hundeøjne skal være dejlig mahogany farvede, som mine hehe og min hunds haha Redigeret 6. Maj, 2015 af Sara 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 6. Maj, 2015 Hundeøjne skal være dejlig mahogany farvede, som mine hehe og min hunds hahaHahaha ej blue merle variations skal da være blå ☺☺☺ Har engang haft en border med de mest himmelblå øjne Han venter på min ved regnbuen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj, 2015 Hahaha ej blue merle variations skal da være blå ☺☺☺ Har engang haft en border med de mest himmelblå øjne Han venter på min ved regnbuen Diskussionen er ligegyldig, da jeg da respekterer at den er øverst på Plaskerens ønskeliste :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 6. Maj, 2015 Venligst Landsbytossen - nu med tablet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 6. Maj, 2015 (edited) Så, flyt jer! Nu vil jeg ligge i ... øh...arm? Redigeret 6. Maj, 2015 af Oldtimer 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kimora 314 Skrevet 6. Maj, 2015 ToiletTaskeVogteren på PG 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 6. Maj, 2015 Jeg syntes den er super dejlig. Det er min ønske hund nr 1!En husky er også en dejlig hund.Min ønske hund nr 1 er en shiba 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 6. Maj, 2015 Sådan en hund er lige mig. Venligst Landsbytossen - nu med tablet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 6. Maj, 2015 En husky er også en dejlig hund.Min ønske hund nr 1 er en shiba Den er også sød.Men "min" er ikke en husky. Det er en Alaskan Malamute. Tæt på dog :) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 6. Maj, 2015 Ja man kan være venner på mange måder. Hvor længe skal der ruges her, før den er udruget ? ? ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 6. Maj, 2015 Hvor længe skal der ruges her, før den er udruget ? ? ? Det er sikkert en evigheds opgave tror jeg.Venligst Landsbytossen - nu med tablet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 6. Maj, 2015 ToiletTaskeVogteren på PG HVORFOR SKAL DEN/HAN VÆRE ANONYM ? ? ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 6. Maj, 2015 HVORFOR SKAL DEN/HAN VÆRE ANONYM ? ? ? Den er hemmelig temmelig genert An2n. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 6. Maj, 2015 Hvis rødderne ikke bliver 10-15 år gamle, så er erstatningen her . . . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 7. Maj, 2015 Vi " snakker" lige.....Så ligger den der hvide ting på gulvet og leger kylling (benene bagud)...og kikker,,,,opmærksomt på min kamp om at betjene en lille bærbar puter....så kikker man på ham, så blinker han med det ene øje,....så blinker jeg igen, med et øje....så blinker, han igen..så blinker han med to øjne...det gør jeg også..så rejser han sig og jeg får verdens fine lille slik på næsen.....Red så lige make-uppen mor Siger Græskekar hoved 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg