Plaskeren 3713 Skrevet 5. Maj, 2015 Jeg vil have sådan en!! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 5. Maj, 2015 GAAAB... jeg troede vi skulle sove længe idag 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 5. Maj, 2015 (edited) Elsker at sove længe TROR at et besøg hos Kimora, skal være LANGT oppe ad dagen . . . Tidligere indlæg fra Kimora . . . Redigeret 5. Maj, 2015 af an2n 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 5. Maj, 2015 FØRST SMAGER MAN - SÅ BIDER MAN . . . . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kimora 314 Skrevet 5. Maj, 2015 Altså an2n er jo næsten A-menneske Husk uden mad & drikke duer helten & hunnien ikke 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 5. Maj, 2015 (edited) Mine 2 Beauceroner og en hvid Ballon Redigeret 5. Maj, 2015 af Lady Cherie 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 5. Maj, 2015 ej et suverænt billede Cherie - det er brilliant godt fanget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 5. Maj, 2015 Altså an2n er jo næsten A-menneske Husk uden mad & drikke duer helten & hunnien ikke OKAY - Så kan vi godt mødes kl. sex . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 5. Maj, 2015 ej et suverænt billede Cherie - det er brilliant godt fanget Tak Jasmin,Det er en meget gammel fransk race, hvor der kun er en håndfuld i Danmark, selv i Frankrig, er de sjælne, og handles som sjædne ædelstene, af de 4 franske famlie stammer der opdrætter dem, og ja det er ikke en hund, for nybegyndere.....men når man ser på dem, kan man tydeligt se, på den meget gamle race, hvad andre "nye" racer er lavet af!.....(her skal du forstille dig at man normalt har klippet lidt øre osv)Ham her er så Erovinder, bedste i race, dansk champingon og hvad har vi haft......bedste klinik hund, og savnet! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 5. Maj, 2015 Fin vuffer, Cherie. Skal vi også se den lille hvide hund du har? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 5. Maj, 2015 Der var et medlem der herinde fra skrev til mig, dette, som jeg bestemt mener er for alle, der må af med deres bedste ven, hvor ondt det nu gør: Tak til ham og krammmmmm!The Rainbow BridgeJust this side of heaven is a place called The Rainbow Bridge.When an animal dies that has been especially close to someone here, that pet goes to Rainbow Bridge. There are meadows and hills for all of our special friends so they can run and play together. There is plenty of food, water and sunshine, and our friends are warm and comfortable.All the animals who had been ill and old are restored to health and vigor. Those who were hurt or maimed are made whole and strong again, just as we remember them in our dreams of days and times gone by. The animals are happy and content, except for one small thing; they each miss someone very special to them, who had to be left behind.They all run and play together, but the day comes when one suddenly stops and looks into the distance. His bright eyes are intent. His eager body quivers. Suddenly he begins to run from the group, flying over the green grass, his legs carrying him faster and faster.You have been spotted, and when you and your special friend finally meet, you cling together in joyous reunion, never to be parted again. The happy kisses rain upon your face; your hands again caress the beloved head, and you look once more into the trusting eyes of your pet, so long gone from your life but never absent from your heart.Then you cross the Rainbow Bridge together.... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 5. Maj, 2015 (edited) Fin vuffer, Cherie. Skal vi også se den lille hvide hund du har? Jow, liv, jeg skulle jo lige være færdig med at tudebrøle over min gamle superhund, og så finde Adobe frem...med viskelæder og sløring,han er så lidt større i dag...;D Redigeret 5. Maj, 2015 af Lady Cherie 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 5. Maj, 2015 Nåhr, hvor er han nuttet, lige til at kramme og kysse på Og så kom jeg selv til at tænke tilbage på alle de dyr, af forskellig slags, der har fulgtes med mig gennem tiden og ikke er her mere..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 5. Maj, 2015 Ja den er hård den der Rainbow Bridge, hold da op hvor har jeg tudet mange gange over den, ...den trykker lige på de rette knapper. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Maj, 2015 Eej, tudede tidligere over en andens hund, som blev aflivet forleden.. Har selv en 46 kilos blandingshund på knap 8 år best friend forever <3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Maj, 2015 (edited) Kødben?? Redigeret 5. Maj, 2015 af Sara 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 5. Maj, 2015 Jeg hæver lige nuttet graden med 800% 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 6. Maj, 2015 Ja man kan være venner på mange måder. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 6. Maj, 2015 Så pyt, så får du min cheeseburger 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj, 2015 Hehe plaskeren- er det ikke freaky med den øjenfarve?? det er da ikke cute! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg