kanonkongen 34395 Skrevet 7. Maj, 2015 Vi " snakker" lige.....Så ligger den der hvide ting på gulvet og leger kylling (benene bagud)...og kikker,,,,opmærksomt på min kamp om at betjene en lille bærbar puter....så kikker man på ham, så blinker han med det ene øje,....så blinker jeg igen, med et øje....så blinker, han igen..så blinker han med to øjne...det gør jeg også..så rejser han sig og jeg får verdens fine lille slik på næsen.....Red så lige make-uppen mor Siger Græskekar hoved Hej LC.Sikke da en sød lille vovsehund. Den er jo skøn. dejlig historie.God dag.KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 7. Maj, 2015 UNDSKYLD KK - Fandt et billede mere fra en af dine weekends . . . 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kimora 314 Skrevet 7. Maj, 2015 HVORFOR SKAL DEN/HAN VÆRE ANONYM ? ? ? An2n, det er da for at vække din nysgerrighed Du får en enkelt teaser til, men gå nu ikke helt amok 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kimora 314 Skrevet 7. Maj, 2015 Flere af de dejlige firbenede 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. Maj, 2015 An2n, det er da for at vække din nysgerrighed Du får en enkelt teaser til, men gå nu ikke helt amok Sikke da nogle kønne øjne på de to temmelige hemmelige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. Maj, 2015 Hej Kimora.Se det er netop dette en hund kan gøre på et meget højt plan, helt uden at have skjulte intentioner.Ha en dejlig aften.KK 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 7. Maj, 2015 An2n, det er da for at vække din nysgerrighed Du får en enkelt teaser til, men gå nu ikke helt amok den bagerste hun(d) ser nu også meget sød ud 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kimora 314 Skrevet 7. Maj, 2015 Hej Kimora.Se det er netop dette en hund kan gøre på et meget højt plan, helt uden at have skjulte intentioner.Ha en dejlig aften.KKDet har du ret i KK. Du må også have en god aften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 7. Maj, 2015 den bagerste hun(d) ser nu også meget sød ud Øjnene ser da meget kønne ud . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 8. Maj, 2015 Næ han er ikke min, men han ligner...men det er et "glad-i-låget" billede" 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 8. Maj, 2015 (edited) Vi nøjes med at øve os på danske sønderjyske spegepølser...:D Redigeret 8. Maj, 2015 af Lady Cherie 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. Maj, 2015 (edited) UNDSKYLD KK - Fandt et billede mere fra en af dine weekends . . . Hej An2n. Nu roede jeg lige i foto albummet, og fandt disse billeder af dig . Og der er vist også af BD og Gerog. I ved jo selv hvem i er.http://www.memecenter.com/fun/1816767/go-home-dog-you-re-drunkFANDT SKU OGSÅ SARA.LOOOLTROR NOK DET HER ER KIMORA LOOOOL. dET VAR VIST NOGET MED AT SOVE IKKE . Redigeret 8. Maj, 2015 af kanonkongen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. Maj, 2015 GLEMTE JO JASMIN. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 8. Maj, 2015 KK - SKAL vi virkelig til at tømme mobilos for pinlige billeder af DIG ? ? ? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 8. Maj, 2015 (edited) ELLER DENNE FRA EN STRANDTUR . . . . KK er nr. 2 fra højre . . . Redigeret 8. Maj, 2015 af an2n 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 8. Maj, 2015 Var det en af de sidste weekends ? ? ? ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg