kanonkongen 34395 Skrevet 28. April, 2015 Og du praler af at være pædagog, gud hjælpe mig, så er det derfor han er sådan en bandit, der absolut skal prøve grænser. Herre Jemini, stakkels de unge mennesker du har under vingerne. Tror jeg skal have en alvorlig snak med min søn og svigerdatter. Venligst Landsbytossen - nu med tablet.Hej BD.Jeg praler ikke, er sku da pædagog hahahhaaha. Jamen kan da ligeså godt gør dem til banditter Jeg skal jo, ikke have dem om aftenen vel. Der kan jeg sku slappe af. jeg tager gerne en forældresamtale med din søn og svigerdatter Og du kan komme til olde kolde komsammen heheheheheGod tirsdag BD.KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 28. April, 2015 jeg tager gerne en forældresamtale med din søn og svigerdatter Og du kan komme til olde kolde komsammen heheheheheGod tirsdag BD.KKHej KK. Jamen det er OK, så kommer jeg gerne med de kolde. (3plg. fra Thisted Bryghus) Av Av, hva. Vi tager den til sommer, så kan du sove på terrassen.Også god tirsdag til dig KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 28. April, 2015 KK - Er det en af dine venner ? ? ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 28. April, 2015 An2n kan kun sige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. April, 2015 (edited) Haha det er jo dig 10 minutter efter at du er kommet hjem fra en bytur Redigeret 28. April, 2015 af holstebronx 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. April, 2015 Selv katte kan lide hunde 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 28. April, 2015 Haha det er jo dig 10 minutter efter at du er kommet hjem fra en bytur Stalker du mig Holstebronx 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. April, 2015 Stalker du mig Holstebronx Kun i weekenderne Du skriver jo ikke længere herinde, efter dine byture 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2015 https://m.youtube.com/watch?v=U_HUvBdEFz8 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kimora 314 Skrevet 3. Maj, 2015 (edited) Kinky Redigeret 3. Maj, 2015 af kimora 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 3. Maj, 2015 En lille fyr med STORT ego . . . 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 3. Maj, 2015 Ja løven er også hunde elsker... i hvert fald glad for hunde kys https://www.youtube.com/watch?v=-b-VQI5smMI 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 5. Maj, 2015 Det er ikke pigen på billedet der er interessant 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg