Hop til indhold
BigDick

Så er man da hunde elsker......

Recommended Posts

​Og du praler af at være pædagog, gud hjælpe mig, så er det derfor han er sådan en bandit, der absolut skal prøve grænser. Herre Jemini, stakkels de unge mennesker du har under vingerne. sm154  sm154  sm154  Tror jeg skal have en alvorlig snak med min søn og svigerdatter. rofl rofl

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

​Hej BD.

Jeg praler ikke, er sku da pædagog hahahhaaha. Jamen kan da ligeså godt gør dem til banditter :D Jeg skal jo, ikke have dem om aftenen vel. Der kan jeg sku slappe af. :D

jeg tager gerne en forældresamtale med din søn og svigerdatter :D:D Og du kan komme til olde kolde komsammen hehehehehe

God tirsdag BD.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

:D jeg tager gerne en forældresamtale med din søn og svigerdatter :D:D Og du kan komme til olde kolde komsammen hehehehehe

God tirsdag BD.

KK

​Hej KK. 

Jamen det er OK, så kommer jeg gerne med de kolde. (3plg. fra Thisted Bryghus) Av Av, hva.sm154  sm154 Vi tager den til sommer, så kan du sove på terrassen.sm154

Også god tirsdag til dig KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...