sometimes 97 Skrevet 3. Maj, 2015 Hvorfor kan mænd ikke betragte GP'ere som det de er ? - Kvinder der tilbyder os 'stakkels' mænd en mulighed for at få tømt ryggen på en pæn måde ?Respektér dem dog som smukke kvinder - I hvert fald i de fleste tilfælde. Jeg har kun været tilfreds med deres ydelser i de år jeg har besøgt demman må vidst bare konkludere, at der er meget forskellige syn på hvad glædes piger er. hvis man ser sig selv som en stakkels mand, og mener at pigernes intention blot er, at give en mulighed for at få "tømt ryggen", fordi at de er søde. så kan jeg godt forstå at man ser sig lidt blind på det hele og bare er tilfreds med det man "får" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 3. Maj, 2015 Jeg har for nylig hørt et rygte om at man ikke skal bruge spyt sammen med kondom, da det får det til at springe lettere. Har ingen anelse om det er sandt.Det lyder godt nok mærkeligt, at et kondom skulle være følsomt overfor spyt, når det nu er designet til at holde andre menneskelige sekreter inde/ude.Derimod så er olie (herunder oliebaseret glidecreme) no-go i forhold til kondomer af latex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 3. Maj, 2015 Jeg har for nylig hørt et rygte om at man ikke skal bruge spyt sammen med kondom, da det får det til at springe lettere. Har ingen anelse om det er sandt.Jeg foretrækker også fransk naturel, men vil nok ikke lige bruge det argument for at få det Jensvin, mange prostituerede her hvor jeg er, vil ikke det med spyt. de synes ofte at det er ulækkert. Forsøg lige at forstå, at jeg faktisk kan alle de forskellige triks, eller næsten alle triksene, men jeg voldtager altså ikke de prostituerede jeg er sammen med.Ja, thaipigerne er hurtige til at hive olie og/eller glidecremen frem, men de fleste kan godt forstå at det er endnu mere ulækkert at få det i munden, end deres eget naturlige spyt.Oplevede fornylig en pige, der decideret spyttede på min pik, så noget at spyttet ramte mig i hovedet - ikke lige så lækkert og jeg foretrækker istedet at de enten laver sådan en lang spytklat, der dingler lidt og langsomt placeres lige midt på pikhovedet - eller at de spytter ud i hånden og så kører det langsomt rundt og ned over pikken - evt. leverer jeg også gerne en spytklat, hvis de er ved at løbe tør Jeg voldtager heller ikke de piger, jeg er sammen med, men jeg har da oplevet piger, der godt kan lide nærmest at blive voldtaget og det gør sgu mere ondt på mig end på dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 3. Maj, 2015 man må vidst bare konkludere, at der er meget forskellige syn på hvad glædes piger er. hvis man ser sig selv som en stakkels mand, og mener at pigernes intention blot er, at give en mulighed for at få "tømt ryggen", fordi at de er søde. så kan jeg godt forstå at man ser sig lidt blind på det hele og bare er tilfreds med det man "får" Du overser åbenbart ironi og anførselstegn.Jeg anser GP'erne for, at være kvinder der overtager, når kranen derhjemme svigter. Du vælger selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 3. Maj, 2015 Hej StumpDette lyder lidt sært – mener du virkeligt at prostituerede i asien ikke vil bruge en lille spytklat til at "kickstarte" penetrering/sex – det er vel mere eller mindre "logik for burhøns" for de fleste af os her – jeg fandt ud af det som teen-ager i 70'erne.Jeg er bare lidt forundret og måske uvidende.Ja. Jeg har oplevet det 50 eller 100 gange. Eller der omkring. Hvis jeg bruger mit eget spyt, går 90% bananas, hvis jeg beder dem bruges deres eget spyt, bruger de for lidt.!!!Hvis jeg foreslår at vi bruger mit eget medbragte KY glidecreme, bruger de også for lidt.Jeg tror at det har noget med den næste kunde at gøre. Måske holder deres skeder ikke til grundig vaskning flere gange dagligtDeres viden om sex og sundhed er også minmal, på næsten alle niveauer. De har dog fået rimeligt fat i vigtigheden af brug af kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 3. Maj, 2015 Modenelsker. Hvor mange af os her på EG tror du opfatter en prostitueret som "et hul"? Til gengæld tror jeg mange prostituerede opfatter enhver form for kritik eller utilfredshed som noget personligt mod lige netop dem. Det er det efter min mening ikke. jeg kan jo ikke vide det, men for mig selv, er det sådan at jeg går til en prostitueret for at få leveret en vare. Hvis det er første gang med en prostitueret, spørger jeg hende inden vi gør ind på hendes væreelse, om hun kan/ vil opfylde mine mest almindelige behov. Siger hun ja til det, bliver det til basisaftalen. Undervejs forsøger jeg så at få så mange af mine ismer dækket, og ofte lykkes det. Hvis det gør, tipper jeg enormt, i forhold til hvad de prostituerede er vant til.Jeg ser altså ikke en prostitueret som et hul, men som et menneske som arbejder som en prostitueret, og derfor også kan nogle gode ting, men også har nogle triks, som de ofte bruger for at blive færdige så hurtigt som muligt.Når en prostitueret giver mig et kys på panden, eller holder om min talje når vi går ud, eller pludrer løs til sine kolleger, og det sker rmeget meget tit, så ved jeg at hun er glad for at jeg har besøgt hende, og ikke bare hendes hul.God dag til alle.I dette indlæg gør jeg mig ingen tanker om hvad andre mener.Jeg svarer bare på spørgsmålet, der bliver stillet i overskriften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 3. Maj, 2015 Anette, læs lige indenad. Jeg skrev ikke, at kunden altid har ret, det er en talemåde, hvis du vil drive en forretning, så gør du hvad du kan for at gøre kunden tilfred. Det jeg skrev, og som du satte i rødt, var flg: Hvis en kunde mener at han vil kalde en kusse for et hul, er det hans simple ret, pengene som betales, har indtil en vis gænse al tid ret.Lidt mere forklarende: Hvis jeg står overfor, eller ligge sammen med en prostitueret, vil jeg aldrig kalde hende jusse for et hul. Og den kvinde som jeg beskrev i mit indtil, som snød med BHen, og havde lidt flade lidt hængende bryster, da først BHen kom af, det omtalte jeg ikke med et ord.Og du har aldrig set noget her på EG, hvor jeg har været så vulgær.Det jeg står for, bl. a. er at kalde tingene for det rette navn. En prostitueret som vejer 100 kg, eller oppe i den ende af skalaen, er ikke erotisk buttet. Hun er fedt. Har du nogensinde set, når læger suger fedt ud af folk? Det som su ges ud er ikke overvægt, eller erotisk buttethed, men fedt. jeg er ret sikker på at man kan stege fiskefrikadeller i det. Hvad mener du? En ting der slog mig i går, efter at jeg havde skrevet mit indlæg er, at prostituerede meget sjældent skriver deres alder!!! Med mindre de er under 30. Husk nu at jeg ikke skriver aldrig, læs nu indenad. Jeg skriver "meget sjældent".Kan godt være man er fed, men kan man ikke bruge lidt pænere ord alligevel?Du ved ikke hvad der ligger bag den overvægt vel... Jeg føler mig ihvertfald stødt over din formulering og er sikker på jeg ikke er den eneste.Synes de fleste af de annoncer jeg ser der er der alder på.Hilsen den fede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 3. Maj, 2015 Annette, hvis du sætter curseren under det citerede kommer din tekst udenfor citatet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 3. Maj, 2015 Det ville jeg også mene er kotymen.. [NB. staves kutymen, http://www.denstoredanske.dk/Sprog,_religion_og_filosofi/Sprog/Fremmedord/kl-ko/kotyme ] Jo, men det er måske ikke inkluderet i en quickie med alm. samleje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 3. Maj, 2015 Annette, hvis du sætter curseren under det citerede kommer din tekst udenfor citatet Har jeg prøvet, men det vil ikke lykkes for mig når jeg har slettet noget Nå lærer det vel med tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Maj, 2015 Har jeg prøvet, men det vil ikke lykkes for mig når jeg har slettet noget Nå lærer det vel med tiden Du kunne prøve at bruge en anden browser. Jeg kan f.eks ikke se visse billeder/animationer i Firefox Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2015 Har jeg prøvet, men det vil ikke lykkes for mig når jeg har slettet noget Nå lærer det vel med tiden Hmm, jeg vil da gerne "ofre" mig og give dig en times undervisning, så kan du vise mig nogle andre tricks 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 3. Maj, 2015 Har jeg prøvet, men det vil ikke lykkes for mig når jeg har slettet noget Nå lærer det vel med tiden prøv at klikke frem og tilbage – du burde kunne se hvor din cursor står uanset hvilken browser du bruger – prøv dig lidt frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 3. Maj, 2015 .Oplevede fornylig en pige, der decideret spyttede på min pik, så noget at spyttet ramte mig i hovedet - ikke lige så lækkert og jeg foretrækker istedet at de enten laver sådan en lang spytklat, der dingler lidt og langsomt placeres lige midt på pikhovedet - eller at de spytter ud i hånden og så kører det langsomt rundt og ned over pikken - evt. leverer jeg også gerne en spytklat, hvis de er ved at løbe tør Var det med i prisen, eller måtte du betale ekstra for det. Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 3. Maj, 2015 Hmm, jeg vil da gerne "ofre" mig og give dig en times undervisning, så kan du vise mig nogle andre tricks God idé, Annette kan sikkert strikke eller andet nyttigt du kan lære 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 3. Maj, 2015 Var det med i prisen, eller måtte du betale ekstra for det. Det var all-inclusive på:http://aphrodite-kiel.de 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Maj, 2015 Jo, men det er måske ikke inkluderet i en quickie med alm. samlejehttp://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/et-skoleeksempel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 4. Maj, 2015 (edited) Aldrig i al min tid som Jasmin har jeg været så begejstret for at veje 7-8 kg for meget Jasmin - jeg havde en gang en diskussion med en kvinde på et helt andet forum, om at passe sin egen krop. Du ved, ikke spise mere end man har brug for, osv osv.Hun var fed, og hun insisterede på, at hvis hun tabte sig og blev lige så bevidst om sin krop som mig, ville hun få en masse rynker, og se ældre ud.(ja men det skrev hun altså)Er den den vej, du har valgt at trille ned ad?Jeg er iøvrigt ved at få lidt løs hud på halsen. der er også nogle ret dybe rynker i mit ansigt Jeg er 186 cm høj, og er kreftig bygget. Du ved, brede skuldre, kraftige knogler, osv. Hvor fed, i kg. vil du anbefale at jeg tager på. Du må gå være ærlig, for højt blodtryk betyder nemlig kun, at jeg kan få en masse opmærksomhed af læger, sygeplejersker, og apotekere. Og i den sidste ende af bedemænd og blomsterhandlere. Og alt det sidstnævnte, vil også give øget beskæftigelse. Selv skrædere og mekanikere vil få mere at leve, hvis vi får flere bedemænd, som jo også skal have noget at køre i, og den slags skal jo serviceres af og til. Ups, jeg glemte folk der arbejder på lirlegårde, og stenhuggere. Ikke så fedt endda. Redigeret 4. Maj, 2015 af stump Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg