Hop til indhold
Nihil

Visit af Anna

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=annasweet

En nylig fredag aften mødte denne kvinde op hos mig. Det var på mange måder en på opleveren.  Måske med tendenser mod den, en kende, surreelle slags. Startsamtalen gik fint og flydende, dog på udenlandsk, da hun vist er, lad os sige ikke dansk men skandinavisk, men rigtig god på den engelsksprogede front. Hun kan, formoder jeg også lidt dansk, men det var ok for mig at gøre kommunikationen mere tryg også for hende ved, at holde det på noget hun mestrer. Jeg må sige jeg blev draget ind i et univers og et eller andet spil, som samtalen gik. Det var ikke udelukkende en behagelig oplevelse må jeg desværre konstatere. Lad mig formulere mig således: At hun, efter min mening, har en avanceret personlighed, som skræmte mig lidt. Nå, men kroppen var sørme fin og teknikken hun brugte i de følgende lege var ikke ueffen. Der skete så det, da vi nåede til selve samlejet, at hun begyndte at bløde, jo det kom tidligt den måned. Det var ok, naturligt at man kommer ud for det fra tid til anden. Så vi stoppede der, og hun fik travlt med at komme afsted igen. Jeg fik nogle af pengene retur, hvilket var fint og fair. Hun kræver sin modstander i kunsten at føre en samtale, eller måske nok lagde jeg op til, at konversere på et eller andet niveau, hvor jeg faktisk ikke følte mig helt tryg. Men ok, det var ingen monolog fra hendes side, jeg må påtage mig min part af vildledelsen.  Det skal til en afslutning siges, at det var gang nummer to hun var hos mig, men nok også den sidste, første gang var en fin date, men da det var en kende anderledes oplevelse denne gang må jeg nok melde pas der.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til, det er som ALTID en fornøjelse at læse dine indlæg.

Med venlig hilsen - Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Nihil

Jeg forstår, at Anna havde menstruation og at I derfor skiltes i utide.

Men jeg forstår ikke, hvad du siger om jeres samtale. Jeg kan læse, at samtalen foregik på engelsk, fordi Anna er skandinav (dvs. enten nordmand eller svensker) og samtalen "ikke var en udelukkende behagelig oplevelse" og at hun har en "avanceret personlighed", som "skræmte" dig.

Kan du ikke forklare konkret, hvad du oplevede?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Nihil

Jeg forstår, at Anna havde menstruation og at I derfor skiltes i utide.

Men jeg forstår ikke, hvad du siger om jeres samtale. Jeg kan læse, at samtalen foregik på engelsk, fordi Anna er skandinav (dvs. enten nordmand eller svensker) og samtalen "ikke var en udelukkende behagelig oplevelse" og at hun har en "avanceret personlighed", som "skræmte" dig.

Kan du ikke forklare konkret, hvad du oplevede?

GF

​mener at hun tidligere har annonceret med at være fra Finland.

Holder billederne Nihil?

Og jeg forstod nu heller ikke så meget vedrørende jeres snak :-). Snakker hun for meget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Good fun

Jeg forsøgte virkeligt at vare mine ord. Det er måske forfejlet, da det jo er en anmeldelse, men på den anden side er der mennesker i begge ender. Jo jeg følte mig ikke helt veltilpas der i situationen, pga. og her igen må du medregne at også jeg er et menneske og at mit syn er subjektiv i den grad, men samtalen var om religiøsitet, det mørke der nu engang findes i alle mennesker. og deraf opstod nogle postulater, som jeg så hverken var i humør til at acceptere eller kunne godkende.Nok sagt.

Når man betaler de summer vi gør er det vores privilegie at blive forkælet og kæret om. Møder man GP'en med en venlig og imødekommende attitude er det jo faktisk hendes job der, at gøre timen eller timerne behagelige for klienten. Jeg følte nok at der var en skjult dagsorden, eller noget kvinden trængte til at komme af med. Tough luck.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne holder. Jeg plejer nu ikke at have så meget imod en talende kvinde da jeg selv kan være en mumlende jyde, det var nok ikke så meget mængden som indholdet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Nihil

Tak for yderligere svar.

Hvis hun er finne, er hun ikke fra Skandinavien (som er Sverige, Danmark og Norge).

Du er stadig for lidt konkret til, at jeg forstår dit ubehag og det skræmmende? Er hun Satanist, Scientolog, Mormon, Asatroende eller hvad?

Eller var det hele bare for filosofisk og for lidt liderligt og frækt? :-)

For hun ser jo hamrende godt efter billederne at dømme!

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære GF

Tænk her har jeg altid været af den overbevisning, om end aldrig stålsat, at Skandinavien ikke lod sig begrænse til blot de tre lande. Man lever og lærer tak.

Du forstår mit ubehag men ikke bevæggrundene for det.Jeg har ikke i sinde at udpensle denne kvindes trosretning her.

Jeg tænder i den grad på en kvindes intellekt, omend mere om hun er klog og besidder hun visdom behøves vi næsten ikke at tage tøjet af. Men ak.....kære Good fun - der bør tvivles om alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Nihil

Jeg har haft lyst til at lære Anna at kende, derfor min efterlysning af det mere konkrete grundlag for dit ubehag ved hende.

Jeg ønsker jo at opleve en sød, klog, sund, voksen, fræk og lækker kvinde.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja kære Good fun og min tvivl lægger ligeså meget i min egen tilgang til konversationen, som hendes, førte jeg hende ad skumle veje hvor hun kun kunne svare absolut, det kan som jeg jo nok vil mene jeg har redegjort for, betvivles, og det at det kan betvivles er centralt i, ja denne dialog, forstå mig ret her.

Hun er efter min mening mange af de ting du lister op, mine mangler skal på ingen måde stoppe dig i at have en fortrinlig aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...