Hop til indhold
tvr

Skal man skifte navn ?

Recommended Posts

Jeg har nu solgt min gode gamle TVR Griffith. Den jeg har taget navn efter herinde.

Den er blevet skiftet ud med en Maserati Ghibli. Men bør jeg så også skifte navn ?

Min TVR var blevet en del af min personlighed, men holdt ikke rigtig til at blive brugt hver dag i årevis. Kan jeg overhovedet skifte navn før jeg ved om jeg bliver glad for Maseratien ?

Råd søges !!

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ, hvorfor skulle du skifte? Du har et gammelt og anerkendt nick herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu solgt min gode gamle TVR Griffith. Den jeg har taget navn efter herinde.

Den er blevet skiftet ud med en Maserati Ghibli. Men bør jeg så også skifte navn ?

Min TVR var blevet en del af min personlighed, men holdt ikke rigtig til at blive brugt hver dag i årevis. Kan jeg overhovedet skifte navn før jeg ved om jeg bliver glad for Maseratien ?

Råd søges !!

Fed bil du der har skiftet til :) 

Tillykke med den!

Men fortvivl ikke med hensyn til dit nick herinde, for du får slet ikke så meget tid til at være herinde med den bil holdende i indkørslen, så det kan være ligegyldigt.

Og så kommer der en dag hvor du drømmer dig tilbage til din TVR igen.......for hvis du havde svært ved at holde din TVR kørende, så har du noget af en "oplevelse" ventende på dig :shock:

Men igen, en Ghibli ER en fed bil !!!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du haft den tvr på dk plader?

Hvis jeg siger ja, kender vi hinanden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maserati Ghibli!!! Jeg giver en guffer, hvis jeg må få en tur i den.

Ikke sikker på jeg har lyst til en guffer af dig ;) 

Jeg ved jo ikke om du er lækker hahahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Behøver man at være lækker for at give en guffer ? Jeg har modtaget BJs fra gloryholes hvor jeg ikke aner hvem var bagved :lol:

​hahaha. Ja Nille, det gør man..... Ihvertfald hvis man skal køre min nye kærlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej tvr tillykke med din Maserati Ghibli.

Jeg har selv købt ny bil sidst i februar. Jeg skifter ikke navn:smile:. Det er en Suzuki swift. Nu kan swift jo oversættes til hurtig eller nem, og det er jo ikke gode navne i dette forum;-)

Redigeret af modenelsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg siger ja, kender vi hinanden ?

Nej, spørger kun fordi jeg ikke viste at man kunne få dem indregistreret i dk. Har været lidt små forelsket i en Tvr tuscan speed six. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arj, nu må I sgu' styre Jer! :grin:

Manden (undskyld tvr) spørger, om han skal skifte nick grundet en ny bil, og hurtigt dukker der indlæg op om grengnavning og andet.                

Det, som folk er mest interesseret i, er altså bilen, mens tvr jo bare spørger, om han skal skifte ham :razz:

Redigeret af Borende X
stavefjel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arj, nu må I sgu' styre Jer! :grin:

Manden (undskyld tvr) spørger, om han skal skifte nick grundet en ny bil, og hurtigt dukker der indlæg op om grengnavning og andet.                

Det, som folk er mest interesseret i, er altså bilen, mens tvr jo bare spørger, om han skql skifte ham :razz:

​uha skal du lege EG-betjent ? Biler og guffer hører sammen som sko og sok :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​uha skal du lege EG-betjent ?

​Næ, jeg leger ikke betjent, men måske tvr med mit indspark føler sig betjent :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Næ, jeg leger ikke betjent, men måske tvr med mit indspark føler sig betjent :grin:

​Det her er en hyggetråd, og så er der ikke noget, der hedder afsporing - ævbæv.

Men helt ærligt. Der er sgu nok nogle stykker inklusiv undertegnede, der ikke ved, hvad en tvr er. Et navn er et navn, og skifter man, så mister man også lidt af alt det, som man har opbygget omkring sit navn. Og mht. navne så kan de være misvisende, men når folk ikke ved bedre, så kan det da være ligegyldigt, om jeg hedder fisseslikkeren i stedet for pikspilleren.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det her er en hyggetråd, og så er der ikke noget, der hedder afsporing - ævbæv.

Men helt ærligt. Der er sgu nok nogle stykker inklusiv undertegnede, der ikke ved, hvad en tvr er. Et navn er et navn, og skifter man, så mister man også lidt af alt det, som man har opbygget omkring sit navn. Og mht. navne så kan de være misvisende, men når folk ikke ved bedre, så kan det da være ligegyldigt, om jeg hedder fisseslikkeren i stedet for pikspilleren.

 

​Jeg ved heller ikke hvad en fisse er :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​....... Men helt ærligt. Der er sgu nok nogle stykker inklusiv undertegnede, der ikke ved, hvad en tvr er.

​Næ, heller ikke undertegnede anede noget om, at der her var tale om et automobilforhold.

Andre herinde har underskrevet sig med små bogstaver (f.eks "smo" og "gog"), og i hvert fald i det ene tilfælde er det blevet erklæret, at det faktisk var en forkortelse.

Som vi andre (jeg?) altså ikke kendte til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan skriver en svensk avis om Maserati Ghibli (jeg gider ikke oversætte for jer dovne danskere der ikke gider forstå svensk):

Maseratis motortekniker kan konsten att hetsa upp kvinnor. Det finns det bevis på. Biltillverkaren lät mäta testosteronhalten i saliven hos hundra försökspersoner, före och efter att de fått lyssna till en varvande Maseratimotor. Hos alla kvinnor steg hormonhalten!

Var det derfor du skiftede TVR?

Ellers er Maserati et dobbeltrettet nick. Her har vi en bekendt Maserati og hvis du ser nogenlunde sådan ud, kan jeg tænke mig at betale nogle krone for en tur i dit lille køretøj.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...