Hop til indhold
tvr

Skal man skifte navn ?

Recommended Posts

Sådan skriver en svensk avis om Maserati Ghibli (jeg gider ikke oversætte for jer dovne danskere der ikke gider forstå svensk):

Maseratis motortekniker kan konsten att hetsa upp kvinnor. Det finns det bevis på. Biltillverkaren lät mäta testosteronhalten i saliven hos hundra försökspersoner, före och efter att de fått lyssna till en varvande Maseratimotor. Hos alla kvinnor steg hormonhalten!

Var det derfor du skiftede TVR?

Ellers er Maserati et dobbeltrettet nick. Her har vi en bekendt Maserati og hvis du ser nogenlunde sådan ud, kan jeg tænke mig at betale nogle krone for en tur i dit lille køretøj.

​I så fald elsker jeg at være doven dansker: Hvorfor bevæge sig, når man kan have den udsigt, som du selv serverer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

 

Sådan skriver en svensk avis om Maserati Ghibli (jeg gider ikke oversætte for jer dovne danskere der ikke gider forstå svensk):

Maseratis motortekniker kan konsten att hetsa upp kvinnor. Det finns det bevis på. Biltillverkaren lät mäta testosteronhalten i saliven hos hundra försökspersoner, före och efter att de fått lyssna till en varvande Maseratimotor. Hos alla kvinnor steg hormonhalten!

Var det derfor du skiftede TVR?

Ellers er Maserati et dobbeltrettet nick. Her har vi en bekendt Maserati og hvis du ser nogenlunde sådan ud, kan jeg tænke mig at betale nogle krone for en tur i dit lille køretøj.

Der kunne godt laves en sammenligning.

Brunt læder, fine kurver........men denne model ser ud til af være bygget til "comfort and not for speed".....

 

...og så er begge airbags iøvrigt gået af !!

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan skriver en svensk avis om Maserati Ghibli (jeg gider ikke oversætte for jer dovne danskere der ikke gider forstå svensk):

Maseratis motortekniker kan konsten att hetsa upp kvinnor. Det finns det bevis på. Biltillverkaren lät mäta testosteronhalten i saliven hos hundra försökspersoner, före och efter att de fått lyssna till en varvande Maseratimotor. Hos alla kvinnor steg hormonhalten!

Var det derfor du skiftede TVR?

Ellers er Maserati et dobbeltrettet nick. Her har vi en bekendt Maserati og hvis du ser nogenlunde sådan ud, kan jeg tænke mig at betale nogle krone for en tur i dit lille køretøj.

 

​Det var ikke derfor jeg skiftede...... men det er måske en extra bonus ?

På en dejlig solskinsdag som denne, savner jeg dog den åbne TVR.......

 

Iøvrigt tak til alle, jeg tror jeg beholder TVR som navn herinde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er også en måde at hæve sig selv lidt på

og jeg er ikke misundelig, måske mere forundret over dårligt valg i den prisklasse

 

​Tjah, måske. 

Dårligt eller godt valg.... valget er mit.

Du må meget gerne være uenig i om det var et godt valg. Jeg behøver ikke overbevise andre end mig selv ;) Hvad andre derimod køber er så deres valg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...