Hop til indhold
Gæst

Online eller ikke online?

Recommended Posts

Gæst

Jeg har set, at jeg på listen for neden er online selv om jeg ikke er online (anonym).

Mystisk -  er måske en sniger eller smager!!!

Dette er kun gældende for min blærbare PC!

Hvorfor???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har set, at jeg på listen for neden er online selv om jeg ikke er online (anonym).

Mystisk -  er måske en sniger eller smager!!!

Dette er kun gældende for min blærbare PC!

Hvorfor???

Jeg efterlyser en fornuftig forklaring.

Vi er ikke nederst i forummet!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis der er to Krølle Bølle profiler som Titman skrev i en anden tråd, så er det måske forklaringen.

Har selv set det.  Jeg er altså hverken skizofren eller radigal.

Hvordan kan det lade sig med to profiler med sammeNick?

Det er jo skræmmende læsning. 

Bevares 115 styks af lille mig er nok i overkanten.

Mon Over vogn styrer formanden kan fikse og gøre mig til en person??

Takker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Slap nu af ! der er flere ting som bliver kigget på og fikset efterhånden, bare fordi du er skizofren behøver du ikke spamme forummet, skriv en besked til ledelsen og vent på det bliver din tur.

Tak for svar. Jeg lytter gerne til garvede brugere her på eg , men smagsdommere bryder jeg mig ikke om.

Du har dit på det tørre - heldig for dig. Hvorfor så håne\ nedgøre Krølle Bølle!!

Havde det været dig: hvordan havde du så reageret???

Hvis jeg kunne, så havde jeg trykket på "not like".

Ha' en god aften.

 

Redigeret af Krølle Bølle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også se mit navn, selvom jeg er anonym herinde, men andre kan ikke se det. Tidligere var der en stjerne ved navnet, så man ikke selv var i tvivl om man var synlig eller ej. Det kunne være dejligt, at få den tilbage ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også se mit navn, selvom jeg er anonym herinde, men andre kan ikke se det. Tidligere var der en stjerne ved navnet, så man ikke selv var i tvivl om man var synlig eller ej. Det kunne være dejligt, at få den tilbage ;)

Man skal vist ind på aktivitetslisten og se om man kan se sin egen "mås" eller ej  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. Jeg lytter gerne til garvede brugere her på eg , men smagsdommere bryder jeg mig ikke om.

Du har dit på det tørre - heldig for dig. Hvorfor så håne\ nedgøre Krølle Bølle!!

Havde det været dig: hvordan havde du så reageret???

Hvis jeg kunne, så havde jeg trykket på "not like".

Ha' en god aften.

 

​Du må gerne få nogle af mine likes og skriv-cv, jeg har rigelig : )

Beklager hvis du føler dig nedgjort, men har du ikke oprettet dig 2 gange ? det giver dig problemer nu, få slettet den ene.

Andre har da ikke samme problem som dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er to Krølle Bølle.

En oprettet 12.08.2013 og en 26.12.2013.

-OD

Jep den observation har jeg osse gjort mig i en anden tråd. ​

 

Mon Over vogn styrer formanden kan fikse og gøre mig til en person??

​Ja umiddelbart burde det være relativt simpelt at gøre dig til en person. Den nemmeste løsning vil nok være at slette den bruger du skriver fra nu, da den har den laveste like-score og post-score, så det vil nok også være den mest tilfredsstillende løsning for dig. Spørgsmålet er så om du kan huske hvordan du logger ind på den gamle konto.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På min P C  er jeg på 24/7. Men jeg er ikke online. Jeg kan hverken logge ind eller logge ud. Jeg kan ikke skrive / Svare på indlæg. Tilsyneladende kan jeg give likes.

Er der nogen der vil have Likes, så sig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Hej Krølle Bølle

Du har oprettet dig to gange med forskellig email.

Den profil du oprettede 12/8 har stort set ikke været brugt, skal jeg slette den?

- Ledvogter

 

 

Jeg skrev i 'Halløj i skivet':

Hej Krøller Bøller

Du kan glæde dig over ikke at være den eneste med dobbeltprofil. Både Østjyden, Løve, DenRødeBaron, Ingeniøren, Rejsemontøren og Søren er med dobbelt og Jørgen sågar med tre profiler. De har ikke været aktive for nyligt/efter opdatingen. Søren har lagt indlæg fra begge profiler før opdateringen og Jørgen i de to af tre. Det tyder på, at I kan have været dobbeltgængere i længere tid uden at vide det - måske siden tidligere systemfiksfakserier. Blandt navne med Æ, Ø og Å har jeg kun kunnet finde dobbeltregistrering i navne, der indeholder Ø. Jeg har ikke nået at gå hele alfabetet igennem :), men holdt mig til Danskens alfabetiske særkende.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvordan skulle det være muligt for en almindelig bruger at oprette sig med samme navn 2 gange? Jeg tvivler på, at det er Krølle og de andre med Ø'er i navnet, der har oprettet sig to gange. Indtil fredag kom Krølle på den ene profil med sit log-in og efter opdateringen på den anden. 

Redigeret af Gammelnok
Fejler ved multicitat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Hej Krølle Bølle

Du har oprettet dig to gange med forskellig email.

Den profil du oprettede 12/8 har stort set ikke været brugt, skal jeg slette den?

- Ledvogter

En profil er nok til mig. Hvordan to profiler aner jeg ikke. Tak for hjælpen. Så behøver jeg længere at snakke med mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Svaret skulle være til Ledvogter.

Redigeret af Krølle Bølle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

GHej Krølle Bølle

Du har oprettet dig to gange med forskellig email.

Den profil du oprettede 12/8 har stort set ikke været brugt, skal jeg slette den?

- Ledvogter

Takker - har svaret i tråden. Det går da godt (galt) det her. Beklager!

Redigeret af Krølle Bølle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bevares 115 styks af lille mig er nok i overkanten.

​Jep, det er 116 for meget  :grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Jeg skrev i 'Halløj i skivet':

Hej Krøller Bøller

Du kan glæde dig over ikke at være den eneste med dobbeltprofil. Både Østjyden, Løve, DenRødeBaron, Ingeniøren, Rejsemontøren og Søren er med dobbelt og Jørgen sågar med tre profiler. De har ikke været aktive for nyligt/efter opdatingen. Søren har lagt indlæg fra begge profiler før opdateringen og Jørgen i de to af tre. Det tyder på, at I kan have været dobbeltgængere i længere tid uden at vide det - måske siden tidligere systemfiksfakserier. Blandt navne med Æ, Ø og Å har jeg kun kunnet finde dobbeltregistrering i navne, der indeholder Ø. Jeg har ikke nået at gå hele alfabetet igennem :), men holdt mig til Danskens alfabetiske særkende.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvordan skulle det være muligt for en almindelig bruger at oprette sig med samme navn 2 gange? Jeg tvivler på, at det er Krølle og de andre med Ø'er i navnet, der har oprettet sig to gange. Indtil fredag kom Krølle på den ene profil med sit log-in og efter opdateringen på den anden. 

​Hvad er det for noget med dobbeltprofiler? Jeg har selv lige checket efter, og kan se, at der er to af mig. Men begge ser godt nok ud til at være mine profiler. Ud fra de indlæg, de to profiler har skrevet, tror jeg at dette problem er opstået for længe siden, nemlig ved sidste opdatering. Dengang var der et stykke tid, hvor os med danske specialtegn i navnet kun kunne bruge mail-adressen til at logge ind med. For mig at se, er jeg røget tilbage til den gamle profil nu. Bortset fra at man skal lægge tallet for posts sammen for de to, er det værste at mit profilbillede hænger på den anden. Jeg vil have min Nuser tilbage!!!

Edit: det er lykkedes mig at kopiere billedet fra den anden profil, så nu er den del løst, og I andre kan ikke se forskel ved første øjekast. Men det kunne nu være rart, hvis de kunne kombineres ind i en profil...

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad dækker det der "Reputation"-tal egentlig over? Jeg kan se, at den DRB jeg skriver fra nu, har skrevet 137 posts og har en rep på 1. Men den anden (https://www.eroguide.dk/forum/profile/13285-denrødebaron/), som jeg skrev fra så sent som i sidste uge, har 356 posts og rep på 249. Hvis reputation er lig med likes, står Jernsvinet nok for de fleste af en eller anden grund. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan glæde dig over ikke at være den eneste med dobbeltprofil. Både Østjyden, Løve, DenRødeBaron, Ingeniøren, Rejsemontøren og Søren er med dobbelt og Jørgen sågar med tre profiler. 

Ud af dem du nævner, har vi reelt kun et problem med DenRødeBaron, der har væsentlig aktivitet på begge profiler.

De øvrige har været aktive en eller to gange, og har ikke været på EG i måneder og år. Den ene Østjyden blev oprettet 9/12-13 og har ikke været ​aktiv siden og bliver slettet. Jeg sletter sikkert også de andre snart.

Men tak for hjælpen.

- Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud af dem du nævner, har vi reelt kun et problem med DenRødeBaron, der har væsentlig aktivitet på begge profiler.

De øvrige har været aktive en eller to gange, og har ikke været på EG i måneder og år. Den ene Østjyden blev oprettet 9/12-13 og har ikke været ​aktiv siden og bliver slettet. Jeg sletter sikkert også de andre snart.

Men tak for hjælpen.

- Ledvogter

​Det kunne være, at det var en rigtig god ide med en generel oprydning i profilerne?

Det er nemt at oprette sig, og det er helt omkostningsfrit. Men mange har sikkert aldrig været i brug. En oprydning kunne måske give et mere retvisende billede af bl.a. antallet af brugere på EG.

Selv bad jeg i november '13 admin om at slette mit dobbeltnick "Peter-haha", da det havde udtjent sit formål, men intet skete.

Af egen erfaring ved jeg, at visse nicks er oprettet i chikanøst øjemed i en bestemt situation med et bestemt formål, hvorefter de siden har været tavse.

Disse kan også snilt udsaneres – og dermed øge troværdigheden af "rest-EG"

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det kunne være, at det var en rigtig god ide med en generel oprydning i profilerne?

Det er nemt at oprette sig, og det er helt omkostningsfrit. Men mange har sikkert aldrig været i brug. En oprydning kunne måske give et mere retvisende billede af bl.a. antallet af brugere på EG.

Selv bad jeg i november '13 admin om at slette mit dobbeltnick "Peter-haha", da det havde udtjent sit formål, men intet skete.

Af egen erfaring ved jeg, at visse nicks er oprettet i chikanøst øjemed i en bestemt situation med et bestemt formål, hvorefter de siden har været tavse.

Disse kan også snilt udsaneres – og dermed øge troværdigheden af "rest-EG"

​Hmmm - det lyder da ikke godt. Har du husket at anmelde disse "chikanøse" profiler, som du har erfaring med?

Noget helt andet er - hvor mange af jer har ærligt talt dobbeltnicks eller har haft det? Og hvorfor? Kunne være rart at vide, om jeg har et uopfyldt behov...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...