Hop til indhold

Online eller ikke online?

Featured Replies

Skrevet

​Hmmm - det lyder da ikke godt. Har du husket at anmelde disse "chikanøse" profiler, som du har erfaring med?

​Ja

Skrevet

​Selv har jeg aldrig benyttet mig af dobbeltprofiler og jeg forstår ikke hvordan du kan tale om at øge troværdigheden på EG, når du selv har benyttet dobbeltprofiler. Det virker utroværdigt. 

​Jeg har, i modsætning til andre, vedgået, at jeg har brugt en dobbeltprofil. Det skete i en helt bestemt situation i slutningen af 2013.

Skrevet

Jeg kom først med i 2014. Hvad skete der i slutningen af 2013?

Hører den diskussion ikke hjemme i "hyggesnak"?

Skrevet

Jeg bruger ipad og den der tilhørende browser. Og websider bliver jævnligt afbrudt.

Skrevet

Er anonym funktionen helt slået fra nu ? :D

​TROR kun, at det er dig selv, der kan se du er online . . . For alle andre er du stadig anonymt på . . ;-)

Skrevet

​TROR kun, at det er dig selv, der kan se du er online . . . For alle andre er du stadig anonymt på . . ;-)

Nej man kan jo kontrollere ved at gå ind på andres profiler, og så om man registrerer et besøg på profilen :) eller ej.

Hvis jeg er "vis som offline", så er jeg den sidste på online listen.

Redigeret af holstebronx

Skrevet

Nej man kan jo kontrollere ved at gå ind på andres profiler, og så om man registrerer et besøg på profilen :) eller ej.

Hvis jeg er "vis som offline", så er jeg den sidste på online listen.

​Du står i alt fald ikke på min skærm over dem, der er online . . 

Redigeret af an2n

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.