Hop til indhold
Gæst

Online eller ikke online?

Recommended Posts

​Hmmm - det lyder da ikke godt. Har du husket at anmelde disse "chikanøse" profiler, som du har erfaring med?

​Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Selv har jeg aldrig benyttet mig af dobbeltprofiler og jeg forstår ikke hvordan du kan tale om at øge troværdigheden på EG, når du selv har benyttet dobbeltprofiler. Det virker utroværdigt. 

​Jeg har, i modsætning til andre, vedgået, at jeg har brugt en dobbeltprofil. Det skete i en helt bestemt situation i slutningen af 2013.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er anonym funktionen helt slået fra nu ? :D

​TROR kun, at det er dig selv, der kan se du er online . . . For alle andre er du stadig anonymt på . . ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​TROR kun, at det er dig selv, der kan se du er online . . . For alle andre er du stadig anonymt på . . ;-)

Nej man kan jo kontrollere ved at gå ind på andres profiler, og så om man registrerer et besøg på profilen :) eller ej.

Hvis jeg er "vis som offline", så er jeg den sidste på online listen.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej man kan jo kontrollere ved at gå ind på andres profiler, og så om man registrerer et besøg på profilen :) eller ej.

Hvis jeg er "vis som offline", så er jeg den sidste på online listen.

​Du står i alt fald ikke på min skærm over dem, der er online . . 

Redigeret af an2n

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...