Hop til indhold
Gæst

Håb for de kloge

Recommended Posts

Hvis de ikke kan ligge mig ned tager vi den bare stående :lol:

 

Ja nille

Mon damen ikke også LÆGGER vægt på dansk retskrivning, når hun kun ønsker at være sammen med kloge mennesker.

Jeg troede kun, at det var folk vest for Storebælt, der ikke kender forskel på ligge/lægge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ja nille

Mon damen ikke også LÆGGER vægt på dansk retskrivning, når hun kun ønsker at være sammen med kloge mennesker.

Jeg troede kun, at det var folk vest for Storebælt, der ikke kender forskel på ligge/lægge.

 

​Beklager der skulle selvfølgelig stå "lægge mig med" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kunne skrive til Informations brevkasse?

Brevkassen: Hvorfor tiltrækker jeg kun højreorienterede?

Jeg ved ikke, hvad jeg gør forkert, men jeg tiltrækker helt sikkert de forkerte mænd!
http://www.information.dk/529777

-------------------

Selv er jeg lidt frustreret over at jeg er lun på nogle piger hos Enhedslisten - nogle jeg er ret sikker på, ser sig interesse fra min side frabedt :?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brevkassen: Hvorfor tiltrækker jeg kun højreorienterede?

Jeg ved ikke, hvad jeg gør forkert, men jeg tiltrækker helt sikkert de forkerte mænd!

​Det er naturens måde at sige hun trænger til noget fornuftigt i begge ender :cool: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv er jeg lidt frustreret over at jeg er lun på nogle piger hos Enhedslisten - nogle jeg er ret sikker på, ser sig interesse fra min side frabedt :?

​Uden at blinke, vil jeg garantere, at den ene er Pernille Skipper. Hun kunne komme langt som model, selvom hun uden tvivl hader den branche  :grin::grin:. Den anden er, tjah jo: Joh.... :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...