Hop til indhold
Gæst

Håb for de kloge

Recommended Posts

Gæst

Hvad nu hvis man både er klog og flot? Er man så dømt ude?

:grin::grin::grin::grin: Nej det tror jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åh, nej - hvad skal vi andre så gøre?

Hun ser ellers mega lækker ud...

 

 

​Kan du ikke fake lidt klogskab for et one night stand med hende ? :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er jeg tabt, jeg er ikke god til matematik og jeg er ikke nogen Brad Pitt.
Nu bliver jeg deprimeret...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sapiosexuel..... Er jeg den eneste der føler, at der reelt set ikke er tale om en sexuel præference der fortjener sit eget navn her :D.

Ved håndsoprækning: hvor mange herinde har været i et sapiofilt forhold ??

image.jpg

Redigeret af Rascasse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er jo ikke det ydre der tæller, men det indre :wink:

Nok nærmere det indre af en velspækket tegnebog.

Prøv at invitere hende på betalt shopping her:

Hattmanns

http://www.hartmanns.com/

Så kunne hun nok have sparet os for alt den udenoms snak i den artikel.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skal bare begynde at citere synonymordbogen, så tænder hun helt af. Sørg bare for at gøre det via telefonen, så du kan have den på skødet i mens ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sapiosexuel..... Er jeg den eneste der føler, at der reelt set ikke er tale om en sexuel præference der fortjener sit eget navn her :D.

Ved håndsoprækning: hvor mange herinde har været i et sapiofilt forhold ??

​Jeg er i et sapiofilt forhold hver gang jeg er sammen med en glædespige :D
Jeg bliver så fascineret af kvinder der er gode og kloge til mange sprog :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jeg er i et sapiofilt forhold hver gang jeg er sammen med en glædespige :D
Jeg bliver så fascineret af kvinder der er gode og kloge til mange sprog :P

​Som dansk, fransk, svensk, spansk etc? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo mange måder at definere det at være "klog" på.

Der må stikke et eller andet under siden hun ikke rigtigt har fundet nogen. Umiddelbart ville jeg tro at hun kunne vælge og vrage mellem nørdede typer, hvis hun tog til fest ude på DTU, eller det naturvidenskabelige fakultet på universitetet.

Er det mere den filosofiske type hun leder efter samtidigt med at det skal være en med penge, så kan jeg godt forstå at feltet snævres ind - de tog egenskaber er jo ofte modstridende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo mange måder at definere det at være "klog" på.

Der må stikke et eller andet under siden hun ikke rigtigt har fundet nogen. Umiddelbart ville jeg tro at hun kunne vælge og vrage mellem nørdede typer, hvis hun tog til fest ude på DTU, eller det naturvidenskabelige fakultet på universitetet.

Er det mere den filosofiske type hun leder efter samtidigt med at det skal være en med penge, så kan jeg godt forstå at feltet snævres ind - de tog egenskaber er jo ofte modstridende.

 

​Er det ?

Hun mener vel ikke at det nødvendigvis skal være en med penge, men at det altid bliver det.... alene fordi deres intellekt har bragt dem der hvor de HAR penge....  Der er masser der kan tjene penge - også mange penge - men det er sikkert fordi de er gode til en enkelt ting. De rigtig kloge kan BÅDE være en del af en dybere intellektuel diskussion og tjene mange penge, uanset at det er jordnære ting de har tjent pengene på.

Udseende, intelligens og rigdom.

De fleste af os kan vel abstrahere fra 1.... måske 2 men ikke 3.....

Altså, hvis hun/han er grim, skal hun i det mindste være rig og intelligent.... Hvis dum, så vel smuk og rig, hvis fattig så smuk og intelligent.

Og så iøvrigt:

Det er altid de grimme, der siger at udseendet ikke spiller en rolle.

Det er altid de fattige, der siger at penge ikke spiller en rolle.

Det er altid de dumme, der siger intelligens ikke spiller en rolle.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart ville jeg tro at hun kunne vælge og vrage mellem nørdede typer, hvis hun tog til fest ude på DTU, eller det naturvidenskabelige fakultet på universitetet.

​Jeg tror det er mere op ad bakke for pigerne, end du forestiller dig. Jeg kan f.eks. gå ind på en klub i Tyskland til et par snese nøgne og villige piger, der er 20-30 år yngre end mig - og så sker der alligevel ikke ret meget. Vi nørder er faktisk ikke så nemme at lægge ned, medmindre vi har taget en fast, filosofisk beslutning om at dyrke horisontal jogging. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg opfylder vist alle kriterier :wink::-P. Plus at jeg er gammel :-P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er jeg tabt, jeg er ikke god til matematik og jeg er ikke nogen Brad Pitt.
Nu bliver jeg deprimeret...

Bare kom frem fra busken host og giv det et shot.. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Behøver man at være god til matematik? Jeg troede bare det gjaldt om at regne den ud.

Ok, det hjælper sikkert, hvis man ligner Brad Pitt. On we go to the fitness center - again.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo mange måder at definere det at være "klog" på.

Der må stikke et eller andet under siden hun ikke rigtigt har fundet nogen. Umiddelbart ville jeg tro at hun kunne vælge og vrage mellem nørdede typer, hvis hun tog til fest ude på DTU, eller det naturvidenskabelige fakultet på universitetet.

Er det mere den filosofiske type hun leder efter samtidigt med at det skal være en med penge, så kan jeg godt forstå at feltet snævres ind - de tog egenskaber er jo ofte modstridende.

 

​Hun leder efter en Bill Gates eller Steve Jobs type ! Ikke en Stein Bagger :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg tror det er mere op ad bakke for pigerne, end du forestiller dig. Jeg kan f.eks. gå ind på en klub i Tyskland til et par snese nøgne og villige piger, der er 20-30 år yngre end mig - og så sker der alligevel ikke ret meget. Vi nørder er faktisk ikke så nemme at lægge ned, medmindre vi har taget en fast, filosofisk beslutning om at dyrke horisontal jogging. 

Hvis de ikke kan ligge mig ned tager vi den bare stående :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...