Hop til indhold
Guest dallevalle

6000-10000 kr seriøs ?

Recommended Posts

Jeg har fået ordnet have, til en høj betaling (til mig) :D :D :D

Genialt Cherie :-)

Send gerne gartnerens kontaktinfo. Gerne på PM - og gerne asap, for gæsset gror, og ukrudtet står på spring :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her må da være lige det de står og mangler, dem der worldvide kan og vil købe sex for formuer:

 

Klik-en-jet: Tag et fly på Uber-måden

Med FlyVictor kan man nu booke sit eget jetfly over telefonen og tre timer efter forvente at være i luften.

Erhverv  10.04.2015 kl. 11:52
http://finans.dk/live/erhverv/ECE7614390/Klik-en-jet-Tag-et-fly-p%C3%A5-Uber-m%C3%A5den/?ctxref=ext

 

Det er noget andet end når vi er på turne i NRW i lejebil :huh:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her må da være lige det de står og mangler, dem der worldvide kan og vil købe sex for formuer:

 

Klik-en-jet: Tag et fly på Uber-måden

Med FlyVictor kan man nu booke sit eget jetfly over telefonen og tre timer efter forvente at være i luften.

Erhverv  10.04.2015 kl. 11:52

http://finans.dk/live/erhverv/ECE7614390/Klik-en-jet-Tag-et-fly-p%C3%A5-Uber-m%C3%A5den/?ctxref=ext

 

Det er noget andet end når vi er på turne i NRW i lejebil :huh:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Tilbud:

For omkring 63.000 kr. kan fire personer flyve fra St. Louis i USA til Bahamas,

det er 15.750 kr. per næse, det er dyrt men ikke urimelig dyrt for en flyvetur på 4,5 timer i privatjet.

 

Sidste efterår lejede jeg/vi en Mercedes SLK, Bilen var ikke ligeså dyrt som et privatjet, men det var sjov alligevel :D

 

Hurtige biler, hurtige piger, hvem siger jeg ikke nyder livet :D

 

mercedes-benz-slk-200-mer_slk_04_7.jpg

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tilbud:

For omkring 63.000 kr. kan fire personer flyve fra St. Louis i USA til Bahamas,

det er 15.750 kr. per næse, det er dyrt men ikke urimelig dyrt for en flyvetur på 4,5 timer i privatjet.

Sidste efterår lejede jeg/vi en Mercedes SLK, Bilen var ikke ligeså dyrt som et privatjet, men det var sjov alligevel :D

Hurtige biler, hurtige piger, hvem siger jeg ikke nyder livet :D

mercedes-benz-slk-200-mer_slk_04_7.jpg

Hey hey , det er MIN bil!! Smil. F... den er bare så lækker! Elsker fede biler hihi... Køb den nille og giv en tur smil.

Knus line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, nogle vil jo lege delfiner osv på fkk eller hvad det nu hedder....

Jeg har fået ordnet have, til en høj betaling (til mig) :D :D :D

 

Så må vi håbe, at "gartneren" ikke sprang over, hvor gærdet er lavest ved at pjaske Round Up ud over det hele :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbud:

For omkring 63.000 kr. kan fire personer flyve fra St. Louis i USA til Bahamas,

det er 15.750 kr. per næse, det er dyrt men ikke urimelig dyrt for en flyvetur på 4,5 timer i privatjet.

 

Sidste efterår lejede jeg/vi en Mercedes SLK, Bilen var ikke ligeså dyrt som et privatjet, men det var sjov alligevel :D

 

Hurtige biler, hurtige piger, hvem siger jeg ikke nyder livet :D

 

mercedes-benz-slk-200-mer_slk_04_7.jpg

 

Det gør Nyder Livet vist også, uden at jeg dog har hørt om hans transportforhold :D :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey hey , det er MIN bil!! Smil. F... den er bare så lækker! Elsker fede biler hihi... Køb den nille og giv en tur smil.

Knus line

 

Får Nille så en "tur" bagefter? :D :D :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

twin-turbo-ferrari-f430-spider-1.jpg

 

I 2008 gav jeg mig selv en drengerøvs oplevelse. I Miami lejede jeg denne drøm i et døgn for 5500,- med fuld forsikring og fri km.

 

Et adrenalin fyldt døgn, med den fedeste køreoplevelse ever... B)

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

twin-turbo-ferrari-f430-spider-1.jpg

 

I 2008 gav jeg mig selv en drengerøvs oplevelse. I Miami lejede jeg denne drøm i et døgn for 5500,- med fuld forsikring og fri km.

 

Et adrenalin fyldt døgn, med den fedeste køreoplevelse ever... B)

 

VH Ludvig.

 

Det var ikke så galt :D man kan alligevel ikke købe sex i USA :P

Sig det ikke til nogen, jeg har kørt i biler som er vildere/dyrere end den Ferrari F430 Spider :D , nu bliver det lidt for afslørende :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var ikke så galt :D man kan alligevel ikke købe sex i USA :P

Sig det ikke til nogen, jeg har kørt i biler som er vildere/dyrere end den Ferrari F430 Spider :D , nu bliver det lidt for afslørende :P

 

Der vist aldrig nogen der kan overgå dig :grin:  :grin:  :grin: :grin:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver aldrig så imponeret over disse sportsvogne, men kom med en fed langturs MC og en køreplan med gode naturoplevelser, så er jeg solgt. By the way. Hvis jeg var ekstremt rig, ville jeg måske være en af dem der forsøger at lokke nogle af mine yndlingsmodeller fra nettet eller bladene til et privat rendez-vous. Nogen der har prøvet det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der vist aldrig nogen der kan overgå dig :grin:  :grin:  :grin: :grin:  

 

Selvfedme er vist ikke livstruende.. :grin: :grin: :grin: :grin:

 

VH Ludvig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jo, men det er snyd. Han har jo blåt blod i årerne. Ja, måske endda benzin. Her kan vi andre ikke være med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...