Hop til indhold
Guest dallevalle

6000-10000 kr seriøs ?

Recommended Posts

Guest dallevalle

Kan se nogen tilbyder disse beløb , helt seriøst er der vel ingen det vil give det for en gang sex

Ser det tit på annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo, naturligvis er der det. :) Mén, det er sjældent "bare" sex.

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jo jeg betaler nu ofte det :-P Endda endnu mere når liderligheden styrer for meget :oops:

 

Men så drejer det sig om en sextur på de eksklusive FKKér i NRW eller Hessen :-P Ikke et tilfældig Pigebarn som øjensynelig har for store tanker om sig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også af dem der betaler store beløb, men søer det helt rigtigt som bly siger ikke bare sex. Jeg er typpen der med den rette pige( læs meget god kemi) gerne tager en overnatning sammen med pigen enten hos mig selv eller som oftest på en godt hotel hvor sex delen faktisk er den mindste del og spise hygge og ligge og putte og sove sammen fylder en del mere. Prisen for sådanne aftaler løber tit op i 8-10000 kr klassen når alt tælles med.

Men nej jeg ville aldrig hive en pige 6000 for et enkelt knald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se nogen tilbyder disse beløb , helt seriøst er der vel ingen det vil give det for en gang sex

Ser det tit på annoncelight

 

Da jeg så dit indlæg, tænkte jeg først "nej da", men ved nærmere eftertanke har jeg faktisk engang givet et lignende beløb.

Ikke kun for sex, men for en dejlig aften med et dejligt og varmt følende menneske.

Jeg gjorde det meget gerne om igen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Tak dejligt med respons, og en rigtig god historie fra sejlturen ,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Går den så går den, der er mænd til alle piger og prisklasser...

 

Jeg har lige brugt næsten 30K, men det var dog ikke på en enkelt pige, det var med mange piger og 3kanter :P

Nille, mange af dine indlæg får mig til at tænke på, om, hvis man besøger dig privat, hænger der så prisskilte på møbler og malerier?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nille, mange af dine indlæg får mig til at tænke på, om, hvis man besøger dig privat, hænger der så prisskilte på møbler og malerier?

 

Hvad skulle man ellers gøre af dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er brugere der læser med, som bruger flere penge end Nille på køb af sex, så ville jeg med stor interesse læse om hvilke oplevelser, dem der har råd får for så mange penge :)

 

Men at de ikke skriver om det er forståeligt, hvis man måske tilhører en promille eller mindre af befolkningen, der kan bruge ekstreme beløb på købesex.

 

Men er der nogle der har fundet links til fremmedsproglige beretninger, om ekstremt kostbare oplevelser med køb af sex?

Eventuelt beretninger som man kan få bare lidt ud af at prøve at læse med Google translate.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er brugere der læser med, som bruger flere penge end Nille på køb af sex, så ville jeg med stor interesse læse om hvilke oplevelser, dem der har råd får for så mange penge :)

Men at de ikke skriver om det er forståeligt, hvis man måske tilhører en promille eller mindre af befolkningen, der kan bruge ekstreme beløb på købesex.

Men er der nogle der har fundet links til fremmedsproglige beretninger, om ekstremt kostbare oplevelser med køb af sex?

Eventuelt beretninger som man kan få bare lidt ud af at prøve at læse med Google translate.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Haha, ja det ville også være sjovere at opleve den der bruger 30.000+ på piger, frem for bare at høre om det :P det sagt så er det en del, der bruger virkelig virkelig mange penge, jeg bliver da overrasket når jeg hører at en af mine stamgæster som jeg besøger 3-4 timer om ugen, har to andre piger der også besøger ham hver uge :D der er flere af den slags gæster, end hvad man lige tror, men det er da også dejligt :) <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er brugere der læser med, som bruger flere penge end Nille på køb af sex, så ville jeg med stor interesse læse om hvilke oplevelser, dem der har råd får for så mange penge :)

 

Men at de ikke skriver om det er forståeligt, hvis man måske tilhører en promille eller mindre af befolkningen, der kan bruge ekstreme beløb på købesex.

 

Men er der nogle der har fundet links til fremmedsproglige beretninger, om ekstremt kostbare oplevelser med køb af sex?

Eventuelt beretninger som man kan få bare lidt ud af at prøve at læse med Google translate.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Rejse, du ved jeg ofte rejser med ligesindede som bruger ligeså meget eller flere penge end mig, så det er ikke ualmindelig.

Hvad man får for pengene må man gøre op med sig selv om det er pengene værd.

Nogle tager på oplevelserejser, charterrejser som koster 30K eller mere.

andre bruger mange penge på en campingvogn eller båd... hver mand sin hobby, så længe man har råd hvorfor skal man ikke have lov til sjov ?

 

Rejse jeg møder folk som har flere penge og bruger flere penge end mig, så jeg er bestemt ikke "eliten".

En ting er sikkert jeg spilder ikke mine penge på dyrt champagne og ladydrinks, eller Sugababes som vil have gaver/penge i hoved og røv. "Been there done that !", man lærer af sine fejl.

 

Svar til Onslow:  Jeg kan afsløre at jeg ikke bruger alle mine penge på sex :P og min bil, mc, møbler,malerier, gadgets osv. er ikke til salg :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se nogen tilbyder disse beløb , helt seriøst er der vel ingen det vil give det for en gang sex

Ser det tit på annoncelight

 

En norsk præst havde nok betalt prisen ved kasse 1, når han hyrer piger i 10000kr- klassen:

http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-02-02-praest-brugte-millioner-paa-sexfester-og-prostituerede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 det sagt så er det en del, der bruger virkelig virkelig mange penge, jeg bliver da overrasket når jeg hører at en af mine stamgæster som jeg besøger 3-4 timer om ugen, har to andre piger der også besøger ham hver uge :D der er flere af den slags gæster, end hvad man lige tror, men det er da også dejligt :) <3

 

Synes nu den slags begynder at klinge som sexafhængighed/misbrug alá ludomani. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bluejacket

 

Afhængighed, og eller misbrug er der vel kun tale om hvis du bruger flere penge end du dybest set har råd til, ja ok også hvis du har råd og dit forbrug udgør en for stor andel af dine frie midler.

 

Jeg læste et udsagn om at det for mange multimillionærer slet ikke var interessant at satse store beløb i spil, selvom de godt kan lide at spille, simpelthen fordi de har så mange penge i forvejen at den potentielle store gevinst er uinteressant for dem.

 

Som jeg ser det er det uheldigt hvis ekstrem velstand omsættes til et for højt forbrug af tobak, alkohol og overdreven vellevned, men hvis man bruger tusinder og titusinder af kroner på udvalgte måltider og vine, udvalgte langtids sceancer med luksus prostituerede, og det udgør samme greb i lommen som det gør for mig når jeg går på Burger King, ja så synes jeg i aller højeste grad det udgør et fornuftigt forbrug.

 

Kunne jeg det selv, ville jeg stadig forblive hardcore single i min 2 v ejer på tredje, forblive Movia proletar i den offentlige trafik, men jeg ville gå amok i købesex som et barn der blev sluppet løs i en slikbutik, samt spise for formuer på Kong Hans og Falsled Kro mfl :)

 

Men skidt med strandvejs villa, båd og den fede øse, for den slags har aldrig sagt mig noget.

 

Nej det er de oplevelser mange penge kan købe, der i mine øjne giver det værdi at have mange penge, så kan jeg altid bo i en suite og leje en limousine, hvis det udgør øjebliks behovet.

 

Det er alt sammen kun drømme for 99 - 99,9 % af os, men hvor jeg forstår dem der har tjent egne penge ved  egen  indsat, hvis de køber sex for formuer, for det ville jeg selv gøre hvis jeg kunne.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en god veninde, som tidligere ernærede sig som gp i "luksus klassen".

Hun fik på et tidspunkt tilbudt 165K for at tage med på en uges ferie sammen med én af hendes stamkunder.

Hun afslog tilbuddet, da hun kunne tjene mere ved at overholde de andre aftaler, hun havde i samme tidsrum.

Så der er afgjort nogen, som betaler latterligt høje summer for sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en god veninde, som tidligere ernærede sig som gp i "luksus klassen".

Hun fik på et tidspunkt tilbudt 165K for at tage med på en uges ferie sammen med én af hendes stamkunder.

Hun afslog tilbuddet, da hun kunne tjene mere ved at overholde de andre aftaler, hun havde i samme tidsrum.

Så der er afgjort nogen, som betaler latterligt høje summer for sex.

 

Jeg kender en meget smuk pige som fik 20.000 eur + rejseomkostningerne for 1 knald af en rigmand :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er penges værdi jo en relativ størrelse, ligesom værdien af sex sikkert også er forskellig fra person til person.

I stedet for at betragte f.eks. 10.000 kr. som en absolut størrelse, så tror jeg, det giver mere mening at tænke på disse beløb på en anden måde.

 

Værdien af 10.000 kr. er for mig lig den værdi jeg tillægger de ting, jeg må fravælge, hvis jeg bruger 10.000 kr. på sex.

Jeg kunne sikkert godt slippe af sted med at bruge 10kkr på sex hver eller hver anden måned, uden at få banken på nakken.

Men de ting, jeg i givet fald måtte fravælge, har for mig langt større værdi end GP-sex (som for mig ofte mangler følelserne for at blive rigtig vanedannende).

Havde jeg nu skidt penge som en kolera-ramt, kunne vurderingen meget vel være en anden.

 

Nilles rigmand betalte 150kkr, hvilket for mig er svimlende. Men da man må antage, at der er flere, hvor de kom fra, og at det derfor er begrænset, hvilke andre ting, han har måttet fravælge, er beløbet jo for ham ubetydeligt.

 

Redigeret af snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er brugere der læser med, som bruger flere penge end Nille på køb af sex, så ville jeg med stor interesse læse om hvilke oplevelser, dem der har råd får for så mange penge :)

 

Nille bruger en del penge på sex, men som jeg har opfattet det, så er han lige så prisbevidst som os andre - eller mere, faktisk. Han er i alt fald tit forarget over, hvordan jeg klatter med penge på Golddiggers.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille bruger en del penge på sex, men som jeg har opfattet det, så er han lige så prisbevidst som os andre - eller mere, faktisk. Han er i alt fald tit forarget over, hvordan jeg klatter med penge på Golddiggers.

 

Ja, og giver man lidt Taschengeld til de sødeste af pigerne, skal han nok også være der  :wink:

 

Nu er f.eks. en månedsløn på kr. 100.000,- netto ikke ualmindeligt og hvis man ellers har til dagen og vejen, 2 biler i garagen, et stort hus/lejlighed og ingen dyr kone, så er et månedligt købesexforbrug på f.eks. kr. 15.000,-, jo bare et greb i lommen og måske med til at bringe livskvalitet til både køber og sælger, så det er ren win-win  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Nu er f.eks. en månedsløn på kr. 100.000,- netto ikke ualmindeligt

 

Her taler vi vist små procenttal af befolkningen. :) For min skyld må de såmænd gerne betale en overpris i forhold til gennemsnits markedet, hvor der nok kne..... mest. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nu er f.eks. en månedsløn på kr. 100.000,- netto ikke ualmindeligt

 

Jo det er meget ualmindeligt i et progressivt skattesystem, som det danske, at man kan have en EFTER skat indkomst på 100.000 kr. om måneden.

 

Det kræver en årsindtægt (før pensionstillæg) på omkring 2,5 mio. kroner før skat.  Det er kun promiller af befolkningen, som tjener så meget - hvis det rent faktisk overhovedet er over 1 promille.

 

Grænsen for at ligge i "Top 1%" i Danmark ligger ved 1,3 mio. i årsindtægt FØR skat:

http://www.b.dk/nationalt/den-rigeste-procent-betaler-37-mia.-kr.-i-skat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille bruger en del penge på sex, men som jeg har opfattet det, så er han lige så prisbevidst som os andre - eller mere, faktisk. Han er i alt fald tit forarget over, hvordan jeg klatter med penge på Golddiggers.

 

Kæden hopper af for mig, hvis du lade dig lokke af "Golddiggers" og ovenikøbet giver dem tips efter en middelmådig eller under middel indsats. :o

 

Du motiverer dem til at tage røven på endnu flere mænd. Jeg er prisbevidst, (det kommer af erfaringer, jeg har da også spildt en masse penge i starten) men jeg er dog ikke næring, jeg belønner gode piger ved at booke længere sessioner ofte gentagne gange. 2-3 timer med en pige er ikke ualmindelig for mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...