Hop til indhold
Gæst

Gangbang i Vejle den 21. april

Recommended Posts

Jeg planlægger at komme d. 21. I må ikke ødelægge hende inden jeg kommer. Vær lige opmærksom på at der er et andet GB samme dag. Jeg var til et Gb i går i Vejle, en rigtig sød pige. Der kom kun 6 og det forløb lidt tamt, det var ikke hendes skyld. jeg tror at markedet er ved at være mættet hvis man må sige det sådant. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg planlægger at komme d. 21. I må ikke ødelægge hende inden jeg kommer. Vær lige opmærksom på at der er et andet GB samme dag. Jeg var til et Gb i går i Vejle, en rigtig sød pige. Der kom kun 6 og det forløb lidt tamt, det var ikke hendes skyld. jeg tror at markedet er ved at være mættet hvis man må sige det sådant. 

​Hej Peter!

Det er lidt dårlig stil at opfordre andre deltagere til at tage til et andet GB på den tråd og hende her - så synes jeg ærlig talt du bør oprette en ny.

Havde det været fordi du havde en dårlig oplevelse omkring hende og ville advare andre, så er det ok, men at opfordre folk til at søge til et andet, fordi du så håber på færre deltagere til hendes GB, hvor du endda selv påtænker at deltage - det er ikke fair

Redigeret af Buller47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg planlægger at komme d. 21. I må ikke ødelægge hende inden jeg kommer. Vær lige opmærksom på at der er et andet GB samme dag. Jeg var til et Gb i går i Vejle, en rigtig sød pige. Der kom kun 6 og det forløb lidt tamt, det var ikke hendes skyld. jeg tror at markedet er ved at være mættet hvis man må sige det sådant. 

​Mon ikke der mere var fordi det ikke var ordentligt annonceret
jeg har f eks intet hørt om det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis man vil kan man jo tager til gb i vejle kl 10 og deltage og så smutte til Valhalla og være med der bagefter

hvis man altså har nok af penge..

 

Personligt tror jeg at jeg dropper vejle fordi jeg tror der kommer for mange
og så i stedet napper 2 timer på Valhalla.

Men måske ombestemmer jeg mig hvem ved som gammel buk kan man jo ombestemme sig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thunder

Er det muligt at høre lidt om hvordan det gik ? Var det Peter der stod for det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gik fint. Frisk pige, hun var klædt ud som skolepige. Til kontrast kom der flere store mænd og på et tidspunkt brast sengen sammen, men alle fyrene var søde ved hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit første GB, men ikke det sidste jeg har prøvet. Grænseoverskridende at prøve dette for første gang. 7-8 andre nøgne mænd i gang med at gøre alt det frække med pigen. Dejligt at opleve og se på.  Godt arrangeret i gode rammer og forhold med bad og drikke.

Den søde unge kvinde som var midtpunktet for løjerne gjorde alt hvad hun kunne efter min mening for at tilfredsstille os mænd. Hun havde virkelig nok at se til, men var meget villig og parat. Fik selv det bedste blow job længe med slug af sperm med pikken helt nede i halsen. Bollede også, men det hele var noget fedtet ind i glidecreme, så det var lidt svært at føle/mærke noget.

Kan kun sige køn kvinde og flittig :-)  en anden oplevelse jeg lige vil beskrive er den gode stemning, der er blandt alle de deltagende. Alle er flinke og rare ved hinanden, og som " ny" i dette bliver man hurtig tryg. Tak for der gutter. 

Tak for et godt arrangement GB Peter og Crew :-) og især til vores unge dame.

eneste kritikpunkt er sengen. Den er for dårlig og for slidt og bør være større. Tror ikke den er testet af IKEA :-)

kommer igen til et andet GB, hvis kvinden er ligeså god som hende her er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Isabella, den blonde, frække og sexede skolefrøken, havde tirsdag formiddag indbudt til – ikke forældremøde – men derimod gangbang i en villa i udkanten af Vejle. Det blev en god oplevelse, både for de indbudte, og jeg håber sandelig også, at Isabella vil se tilbage på dagen med gode minder.

 

Hun fortalte ganske vist, at hun ikke skriver dagbog, men jeg tror, at hun kunne have skrevet: ” I dag fik jeg masser af pik og jeg slugte en masse sperm.” Men som man vist også siger, så er det kun artige piger, der skriver dagbog. De uartige piger har ikke tid til det, for de skal bolle hele tiden.

 

Jeg ankom et par minutter før den annoncerede åbningstid, men blev alligevel lukket ind, og jeg kunne se inde i bollerummet, at Isabella allerede lå på sengen med en herre oven på sig.

 

I det tilstødende rum smed jeg hurtigt tøjet. En anden mand var i gang med det samme. Han sagde: ”Tak for sidst.” Jeg kunne desværre ikke lige huske manden, så jeg forsøgte mig med den gamle vittighed om de to nudistsvømmere, der møder hinanden et andet sted end i svømmehallen, og hvor den ene så udbryder: ”Undskyld, men jeg kunne ikke genkende dig med tøj på.

 

Tilbage i bollerummet kunne jeg se, at smukke Isabella var iført den klassiske skolepigedragt med rødternet nederdel, hvide nylonstrømper med hofteholder, en hvid top, der dækkede brysterne og et lille slips i samme stof og mønster som nederdelen. Desuden havde hun hvide perleørenringe i ørerne, og neglene var malet røde.

 

Så man skulle lige vænne sig til, at det ikke var en stram skolefrøken i sort kjole og med hornbriller, som man skulle møde, men at det derimod var en lille, fræk, smuk og topliderlig skolepige, der var festens midtpunkt. Men det gjorde nu ikke noget, at det var sådan.

 

Isabella er meget smuk. Meget kønne og levende øjne, en lille og en anelse spids næse, og en dejlig lille mund, med fugtige læber. Munden kommer vi tilbage til.

 

Vi fik hurtigt lokket den hvide top og brystholderen af hende, så hun afslørede to dejlige bryster og en dejlig blød mave. Nederdelen og nylonstrømperne ville hun beholde på i første omgang, så der også var lidt at se på for de mænd, der kommer senere, som hun så betænksomt sagde.

 

Kussen er et helt kapitel for sig. Jeg tror roligt jeg kan sige, at Isabella har den yndigste kusse jeg nogensinde har set. Selvfølgelig glatbarberet og så lige med en lille gylden hårtot på toppen. Skamlæberne stak en lille smule uden for, og huden var så smuk og helt fantastisk blød. Hvis jeg kunne, så ville jeg ikke lave andet hele dagen end at lege med sådan en dejlig kusse. Kusser er så fantastiske at lege med.

 

Efterhånden havde der nok indfundet sig 10-12 mænd i rummet og de fleste skyndte sig at hilse på Isabella ved at bolle hende på skift, mens hun lå på ryggen med spredte ben. Andre fik suttet pik af hende mens hun lå med bagoverbøjet hoved ud over sengekanten. Det er en af mine favoritmåder at få suttet pik på, så det tændte mig meget.

 

Men selv om Isabella blev bollet i den dejlige kusse og stort set hele tiden havde en pik i munden, så sørgede hun for med et lille nik og et smil at hilse hver gang, der indfandt sig en ny mand i området omkring sengen. Det var et smukt træk af hende.

 

De fleste mænd, som fik suttet pik, ville gerne komme i munden på hende. Jeg er meget optaget af sperm, så jeg holdt øje med når manden kom, og hvis der løb noget ud af mundvigene, så sørgede jeg for med fingrene at samle det sammen, så hun kunne slikke det af mine fingre. Jeg kyssede hende også nogle gange, mens hun havde sperm på læberne.

 

Da jeg havde gjort det nogle gange, synes Isabella åbenbart også, at jeg skulle prøve at have sperm i hovedet, så hun tog en stor klat og smurte ud over mine kinder. Det var umådeligt sødt af hende. Og det var meget, meget frækt.

 

Derefter blev det tid til at forsøge med en sandwich. En mand lagde sig på ryggen på sengen. Isabella kravlede ovenpå ham, og en anden mand tog hende analt. Det var frækt at se på. Det var også her, at vi første gang fik lov til at smække hendes balder adskillige gange. Mange ville sikkert gerne have lagt hende over knæene og have givet hende en rigtig god endefuld, men det ville ikke passe ind i situationen. Men smæk i numsen fik hun alligevel. Og hun kunne lide det.

 

Efter den første sandwich var det tid til den første velfortjente pause til den frække skolepige. Og så kommer det store spørgsmål: Hvad snakker 8-10 mænd om, mens de sidder eller står splitternøgne i en stue, og venter på, at pigen vender tilbage fra sin pause? Vejret, kongehuset og politik er tre oplagte samtaleemner, så jeg kastede den idé ud i stuen, om man kunne forestille sig, at det var Helle Thorning-Schmidt, der lå der på en seng midt i stuen, og blev kneppet godt og grundigt i alle huller?

 

En anden deltager sagde sarkastisk, at han ikke troede på, at statsministeren overhovedet tænder på pik, men mere på moneter og magt. Da hun så var ude af billedet, var der til gengæld udbredt enighed om, at både Johanne Schmidt-Nielsen og Pernille Skipper ville være fantastiske som GB-piger. At det er urealistisk ved vi selvfølgelig alle sammen. Men i vores fantasier er det da sjovt at tænke på sådan et folketings-GB, hvor en af de skønne unge piger fra venstrefløjen bliver grundigt betjent af 15-20 veludrustede mænd fra hele det politiske spektrum.

 

Heldigvis vendte Isabella nu tilbage til rummet, og lagde sig denne gang på ryggen i sengen med hovedet i den modsatte retning af hvordan det først havde ligget. Inden pausen var jeg begyndt at sørge for, at hendes bryster og maveskind var smurt ind i vandbaseret glidecreme. Dette fortsatte jeg nu med. Også kussen skulle jævnligt have creme. Det blev min opgave. Jeg blev udnævnt til ”olieslaven”. En tjans som man med glæde tager imod.

 

Herefter fortsatte aktiviteterne. Isabellas kusse blev nu også slikket grundigt af en række af de liderlige mænd, og hun fik pik i kussen og i munden på samlebånd. Men hun er lidt af en drillepind opdagede jeg, for nu havde hun besluttet sig for at sluge spermen uden at lade det løbe ud af mundvigene. Så jeg blev snydt for lidt af min fornøjelse med at lege med spermen. Til gengæld måtte vi stadig kysse hende.

 

Det var først på dette tidspunkt, at det gik op for mig, at hun havde en lille fræk piercing i navlen. Den havde hidtil været skjult af hofteholderen og nederdelen, som hun stadig ikke ville tage af. Jeg har selv haft en udpræget fetich for navlepiercinger, lige siden jeg for en del år siden var ansat på en fynsk handelsskole, og en af mine kvindelige elever en dag hev op i blusen i kantinen og stolt fremviste sin nye navlepiercing. Det var så frækt dengang.

 

Efterhånden var de første to timer gået, og det tyndede lidt ud i flokken af mænd. Til gengæld kom der også friske kræfter til. Og efter endnu en kort pause, så fortsatte vi med anden halvleg af gangbanget med Isabella.

 

Der var en lidt mere intens og fortættet stemning i rummet efter pausen. Der opstod en samhørighed mellem mændene og den frække pige i sengen. Vi snakkede og pjattede på livet løs, alt i mens vi igen kneppede Isabella og blev suttet af hende. Og man må sige, at hun tog enhver pik i munden uden at beklage sig. Om den var stor eller lille eller tyk eller tynd var lige meget. Alle blev modtaget med glæde og fik en ekspertbehandling.

 

Det mærkede jeg selv, for nu var det også blevet tid til, at jeg skulle have min pik i munden på hende. Det var så skønt. Hun suttede som en drøm med masser af vacuum-effekt, og da jeg kom i munden på hende var det nærmest som om, at hele rygraden blev suget ud af kroppen på mig. I hvert fald medførte udløsningen, at jeg blev så omtumlet, at jeg var lige ved at snuble, da jeg skulle trække mig tilbage fra hendes mund og sengekanten. Men jeg nåede at holde balancen, så der ikke skete noget.

 

Til gengæld var der undervejs så meget tryk på aktiviteterne i sengen, at et af bundbrædderne knækkede. Men det tog vi os nu ikke af synderligt af. Og heldigvis holdt sengen resten af festen ud.

 

Det var vist også nogenlunde på det tidspunkt, at det endelig lykkedes for os, at få Isabella til at smide nederdelen og nylonstrømperne, så vi kunne nyde hende helt nøgen i alt hendes skønhed og pragt. En smuk, slank pige, med lange ben, dejlige bryster, blond hår og et kønt ansigt.

 

Isabella skulle nu ride pik på en fyr, men pikken ville ikke blive på sin plads. ”Kan I ikke stikke den ind, en af jer?”, sagde manden frisk, så jeg tog om mandens kondomklædte pik, og forsøgte at stikke den op, men der var noget med vinklen, der drillede, så Isabella måtte til sidst selv rejse sig, og sørge for at pikken kom på plads i kussen.

 

Det var først bagefter, at det gik op for mig, at det nok var en anelse grænseoverskridende at røre ved en anden mands pik på den måde, men som nævnt, så foregik det hele i en munter og intens atmosfære, så det føltes ikke mærkeligt på nogen måde.

 

Selv fik jeg min anden udløsning ud over kroppen på hende, og man kunne nu også begynde at mærke, at de tilbageblevne mænd var ved at være tømt for kræfter og ikke mindst sperm. Et par energiske mænd kneppede hende dog som en afslutning beslutsomt bagfra, mens hun lå på alle fire i sengen.

 

Så var festen slut. Jeg sagde tak for i dag og fik en krammer og et kys af Isabella, og gik derefter i bad for at få vasket sveden og glidecremen af kroppen og fingrene. Inden jeg begav mig hjemad, spurgte arrangøren, om lærere og pædagoger er specielt liderlige, for en hel del af hans GB-piger havde haft berøring med undervisningsområdet.

 

Jeg svarede, at jeg troede, at der er liderlige piger i alle erhvervsgrupper, men da jeg gentog spørgsmålet senere på dagen, hvor jeg var sammen med min veninde, så sagde hun, at alle lærere er topliderlige og knalder til højre og venstre til skolefesterne. Jeg måtte svare hende, at jeg så desværre har været ansat på de forkerte skoler hele livet, for det er altså ikke den oplevelse som jeg selv har.

 

Afslutningsvis vil jeg gerne sende en hilsen og en stor tak til Isabella. Det er så vidunderligt, at der findes piger, som tænder på at være centrum for så mange liderlige mænds opmærksomhed gennem nogle timer.

 

Det kunne være skønt, hvis hun en anden gang ville invitere til gangbang i Vejle. Jeg ville i givet fald være helt sikker på at melde mig til at møde hende endnu engang.

 

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beklager, at mit ovenstående indlæg fremkommer på skærmen med en så stor og dominerende skrifttype.

Jeg skrev teksten i et tekstbehandlingssprogram og kopierede det derefter over i Eroguide.

Og jeg kan ikke finde ud af at ændre på teksten med de redigeringsværktøjer, som er til rådighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der slet ikke flere af de tilstedeværende gentlemen ved arrangementet, der har lyst til at bidrage med lidt pæne ord om Isabella og jeres oplevelser i det hele taget?

Ellers må jeg jo gentage, at hun var/er toplækker og topliderlig og havde/har den dejligste kusse og den dejligste suttemund som man kan tænke sig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.  

Jeg var også med til dette GB. 

Det var mit første møde med denne verden med købesex. I starten var jeg lidt genert og havde nok mest lyst til at gå igen, men syntes lige at jeg ville se hvad det var for noget og der på sengen midt i stuen lå der en skønhed omgivet af mænd, alle nøgne på nær at hun havde en lille kjole på som ikke var i vejen. Jeg kiggede med i det første 15 min. Så kunne jeg godt mærke at der kom lidt liv i sjoveren,  troede faktisk at jeg var gået hen og blevet lidt impotent her på det sidste.. men så var det ligesom at hun kigge mig i øjnene og sendte mig en tanke om at det var ok og jeg skulle komme tættere på. Det gjorde jeg så...hun spredte benene og smilede til mig, jeg ved ikke lige hvad der skete, men jeg glemte at der stod 7-10 mænd omkring hende, og jeg begyndte at slikke hendes dejlige fisse,  hun nød det og hendes underliv bevægede sig rytmisk rundt endte med nogle små krambe bevægelser. Jeg havde i forvejen gummi på og efter slikke turen var jeg klar. Jeg kravlede op til hende og førte nu mit stive pik op i hende, hun var varm og våd, men dejlig stram og når jeg bankede pikken i bund kunne jeg mærke at den ikke kunne komme længere , jeg kiggede hende i øjne og hun så ud som om hun nød det , så jeg forsatte indtil at jeg fik en kæmpe orgasme op i hende.

Senere var jeg med i en DP med hende , jeg lå på ryggen og hun red mig og en mand tog hende bagfra. .. jeg kunne mærke at der blev meget lidt plads indeni hende, men det kunne også godt li..hun stønnede da i hvertfald af vellyst. .. 

Jeg tog også senere en tur med hende . Doggy style i fisse. Der fik hun mig også til at komme..

Og da min tid var ved at være slut tog jeg en sidste tur med hende . Hun lå på ryggen og jeg mellem hendes ben. Der fik jeg S.. også en orgasme. .. så 3 gange på 2 timer.. så isabella må da virkelig kunne noget... 

 Hende ville jeg gerne møde igen. 

Så isabella hvis du skulle få lyst så giv lyd fra dig... vi er alle klar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...