Hop til indhold
Gæst

Gangbang i Vejle den 21. april

Recommended Posts

Gæst

Jeg tænker at vi er kommet lidt fra emnet her - det er jo det kommende GB den 21. som det drejer sig om - så tilbage på sporet igen :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Plejer jo normalt at være hund efter et godt gangbang, men kan desværre ikke denne dag, men bedømt ud fra annoncen så lyder hun da godt nok til at være en frækkert ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Plejer jo normalt at være hund efter et godt gangbang, men kan desværre ikke denne dag, men bedømt ud fra annoncen så lyder hun da godt nok til at være en frækkert :wink:

 

Det var trist, MM. Men der kommer nok andre piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lærere OG pædagoger.... der er besynderligvis mange af dem der har lidt uartige fantasier

Ja vi er nogen være frækkerter som faggruppe.

Sagsbehandlere er Max skøre og super frække under kjolen.. Dejlig kinky

Del dette indlæg


Link til indlæg

LOL

Ja sådan en lille tør bibliotekar ku være sagen.

Det var et sidespring. Men jeg glæder mig til at opleve denne lære. Og se at hun får hendes frække drøm opfyldt. Håber der bliver en go mængde mænd der vil bruge hende som de ønsker hun har.

Syntes der er super frækt at se en kvinde få hendes lyster stillet. Se hende ha ren liderlighed i ansigtet og næsten ikke kan få nok.. Det håber jeg, jeg får at se den 21 april..

Klasse arregement.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

SÅ STOP SKU DA MED AT ØDELÆGGE DENNE TRÅD , MED ALLE JEREA FANTASIER ;HA DOG LIDT RESPEKT  jeg glæder mig til gang bang med dig og håber der kommer mange andre med pli :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

SÅ STOP SKU DA MED AT ØDELÆGGE DENNE TRÅD , MED ALLE JEREA FANTASIER ;HA DOG LIDT RESPEKT  jeg glæder mig til gang bang med dig og håber der kommer mange andre med pli :)

​Hej Ice!

den er taget til efterretning ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

har meldt mig til glæder mig ,gad vide hvor mange der kommer

​Jeg har gjort det samme, Icemand - så vi ses forhåbentlig. Mon ikke der kommer mange?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

er gp peter med ind over her mon ,for så er der styr på det ,håber ikke den søde dame løber skrigende bort eller ikke kan fuldføre ,grundet antallet ,så håber hvis det er hendes drøm som hun skriver ,at hun ikke inviter alt for mange

Redigeret af Icemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja der kan jo også komme så mange at det ikke er sjovt mere

12 mand i en time det giver ca 5 minutter til hver uden pauser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja der kan jo også komme så mange at det ikke er sjovt mere

12 mand i en time det giver ca 5 minutter til hver uden pauser

​Kære Knajt

Jeg overvejer til tider om din idé om et gangbang er 2-3 fyre om en pige i 2 timer - jeg synes sgu ikke det har meget med GB at gøre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gad vide om sengen er blevet udskiftet ? 

Den er simpelthen for blød :( 

 

​Har nu ikke tænkt på at sengen er for blød, men der er et ben på den som sidder skævt, så man er bange for den braser sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Kære Knajt

Jeg overvejer til tider om din idé om et gangbang er 2-3 fyre om en pige i 2 timer - jeg synes sgu ikke det har meget med GB at gøre.

 

​nej gerne 5-9 stykker i en time,, jeg kan ikke kneppe hele tiden som en kanin
så for mange og for få er ikke sjovt.
Men det er vel OK at andre måske også har en anden mening end din

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
 

​nej gerne 5-9 stykker i en time,, jeg kan ikke kneppe hele tiden som en kaninså for mange og for få er ikke sjovt.
Men det er vel OK at andre måske også har en anden mening end din

 

Det jeg vil svare Knajten, er at naturligvis har enhver af os lov til at have sine egne preferencer omkring antal deltagere ;o)

Redigeret af Buller47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mht. til deltager antal, så er der som vi kan se forskellige preferencer - jeg har været afsted til nogle hvor der kune 2-4 mand ad gangen, og ind i mellem måske bare mig og pigen.

Det er absolut ikke min smag, jeg nyder aktiviteten, jeg nyder at se på at pigen hele tiden er i gang, og at den ene fyr overtager efter den anden, og at hun har en pik i munden, og måske en i hånden mens hun bliver kneppet på forskellig vis - jeg synes det er smadder frækt at se på og at være en del af - og selv ved meget velbesøgte GB's har jeg oplevet at pigen ind imellem har set spørgende på fyrene der alle var kørt træt, om der da ikke er bare en af der kan lidt mere.

Så synes jeg faktisk også at GB's på en anden måde er en meget unik oplevelse, for jeg har virkelig den ene gang efter den anden oplevet at en flok fyre som overhovedet ikke kender hinanden i forvejen, er virkelig gode til at udvise gensidig respekt, og lade hinanden komme til, og tage godt i mod dem der måske er afsted til deres første GB, jeg synes det er meget positivt at opleve den venskabelige og respektfulde stemning som kommer til udtryk.

Selvom jeg har været med, hvor der har været 10-12 fyre samtidig, så har jeg altid kunnet komme til det som jeg havde lyst til med pige, både at få suttet pik, få kneppet hende  i fisse og røv, hvis hun er til det, og i øvrigt alle de gange jeg ville og kunne.

Redigeret af Buller47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...