Hop til indhold
Gæst

Gangbang i Vejle den 21. april

Recommended Posts

Gæst

Altså ud fra fotos og beskrivelse, så tror jeg faktisk at hun kan komme op på siden af Anne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså ud fra fotos og beskrivelse, så tror jeg faktisk at hun kan komme op på siden af Anne

 

Ja, det kan du have ret i.

 

En fræk, blond lærerstuderende, der sluger sperm, er en af mine helt store fantasier.

 

Og så vil hun oven i købet gerne have smæk i numsen.

 

Kan det være bedre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, det bliver ikke meget bedre - og hun er også til analsex

 

Eneste lille ting er at det ville være en smule frækkere, hvis hun også vil slikke mændene bagi ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis kæresten ikke må vide noget er det så ikke lidt besynderligt at hun smider to billeder i annoncen med ansigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tænkte lidt det samme, men hvad kan man egentlig se af det ansigt - det meste er dækket af hår og på den anden side, så kan det jo også bare være at hun ikke forventer fyren kigger den slags steder.

Men enig... lidt riskikabelt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis kæresten ikke må vide noget er det så ikke lidt besynderligt at hun smider to billeder i annoncen med ansigt?

 

Lige den ting ved historien skal du nok ikke hæfte dig for meget ved, Hedonis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

annoncen er ændret en lille smule i dag - der er nu kommet med at hun gerne vil prøve en sandwich... HERLIGT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Jeg fik en sandwich, men så ikke at anne slikkede røv på nogen mens jeg var der. Gjorde hun det i løbet af dagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mht sorte kys, så kan jeg se at der ikke tilbydes sorte kys til deltagerene den 21. men at hun gerne modtager.

Det er ikke helt det samme, men også ret frækt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg tænkte på om der er nogen af jer herinde, som kan huske et GB med en jeg mener 27-28 årig lærer, det blev holdt på et hotel i Vejle - hun var fuldstændig outstanding - også en dejlig lyshåret sag, men mindst 10 cm lavere end Isabella - hvis nogen ved noget om hun laver et eller andet igen, så vil jeg virkelig gerne høre om det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha, Buller - det lyder til at blonde, kvindelige lærere er særligt liderlige. Det kan jeg kun glæde mig over.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lærere OG pædagoger.... der er besynderligvis mange af dem der har lidt uartige fantasier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...