Hop til indhold
Morten1981

Afsløring af dobbeltprofiler på Eroguide.dk

Recommended Posts

Gæst

Hæ hæ Onslow. Du er fandme masochist. Kan du ikke se, at Francisco netop forsøger at forklare, at det ikke er iorden kollektiv at overfalde en som dig? 

 

Nu var Flaber/Sailor kendt for at gå meget hårdnakket efter Onslow, så jeg synes nu ikke der er noget forkert i at vedkommende får lov at smage sin egen medicin.

Jeg er langt fra enig med Onslow i alt, men lige på det her punkt, så holder jeg med Onslow. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ hæ Onslow. Du er fandme masochist. Kan du ikke se, at Francisco netop forsøger at forklare, at det ikke er iorden kollektiv at overfalde en som dig? 

Al ære og respekt for din humor og ret til at fortolke, som du vil.

 

Men her drejer du vist tingene 180° :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tager dit indlæg til efterretning med den tilføjelse at du ikke kan vide om vedkommende gik under jorden. Det er din udlægning af hans tavshed.

 

Måske er han taget på ferie.

 

 

God Påske !

 

Tjaaa eller også er du hans 3. profil :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Tjaaa eller også er du hans 3. profil :grin:

 

 

Hvorfor så beskeden?

 

Hvad med hans 5. profil?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring med Sailor/Flaber er nu, at han er skizofren på mere end en måde.

Jeg havde fornyligt en diskussion med ham om et relativt harmløst emne, hvor vi havde hver vores holdning. Jeg synes selv debatten var rimeligt sober, ikke desto mindre modtager jeg pludselig midt i det hele den værste sviner fra ham over PM, tilsyneladende ene og alene af den grund, at jeg tillod mig den frækhed at have en anden forståelse om emnet end ham.

Det er mig til stadighed en gåde, at nogen debatører her på EG ikke er i stand til at holde en sober debattone og ikke kan tåle at blive sagt imod, uden at det absolut skal opfattes som et personangreb.

Så ærligt talt ikke megen sympati for Sailor/Flaber fra min side. Man høster som man sår.

Og nu kan jeg vel så forvente en ny svada fra ham, eller en af hans aliasser, efter denne meningstilkendegivelse.

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk nu på at Flaberdrengen jo ikke har gjort sig skyldig i en ret stor brøde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Min erfaring med Sailor/Flaber er nu, at han er skizofren på mere end en måde.

Jeg havde fornyligt en diskussion med ham om et relativt harmløst emne, hvor vi havde hver vores holdning. Jeg synes selv debatten var rimeligt sober, ikke desto mindre modtager jeg pludselig midt i det hele den værste sviner fra ham over PM, tilsyneladende ene og alene af den grund, at jeg tillod mig den frækhed at have en anden forståelse om emnet end ham.

Det er mig til stadighed en gåde, at nogen debatører her på EG ikke er i stand til at holde en sober debattone og ikke kan tåle at blive sagt imod, uden at det absolut skal opfattes som et personangreb.

Så ærligt talt ikke megen sympati for Sailor/Flaber fra min side. Man høster som man sår.

Og nu kan jeg vel så forvente en ny svada fra ham, eller en af hans aliasser, efter denne meningstilkendegivelse.

 

 

Jeg har aldrig debatteret med den person du omtaler, så igen dette her er generelt. 

 

 

Jeg kan heller ikke forstå når folk reagerer aggressivt eller stærkt følelsesladet pga. rene meningsforskelle.

 

MEN  jeg kan heller ikke forstå når folk tager til genmæle og udleverer den person de ikke kan lide ved negativ omtale i tredje person.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig debatteret med den person du omtaler, så igen dette her er generelt. 

 

 

Jeg kan heller ikke forstå når folk reagerer aggressivt eller stærkt følelsesladet pga. rene meningsforskelle.

 

MEN  jeg kan heller ikke forstå når folk tager til genmæle og udleverer den person de ikke kan lide ved negativ omtale i tredje person.

På trods af, at jeg deler din holdning til mobning, så synes det dog, som om du har misforstået denne sag.

 

Den eneste, der har udleveret ham, er personen selv.

 

Skal vi bare lukke øjnene og spise sødsuppe til, eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg

MEN jeg kan heller ikke forstå når folk tager til genmæle og udleverer den person de ikke kan lide ved negativ omtale i tredje person.

Det må jeg jo nok tilstå, at du har ret i.

Jeg synes bare, at det er en usympatisk debatstrategi han lægger for dagen, hvilket de dobbelte aliasser vel også bekræfter. På den ene side at opføre sig relativt sober i selve forum. Og så på den anden side at forsøge at "true" sig til at at få ret ved at sende meddebatørerne nedladende og hånende PMs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må jeg jo nok tilstå, at du har ret i.

Jeg synes bare, at det er en usympatisk debatstrategi han lægger for dagen, hvilket de dobbelte aliasser vel også bekræfter. På den ene side at opføre sig relativt sober i selve forum. Og så på den anden side at forsøge at "true" sig til at at få ret ved at sende meddebatørerne nedladende og hånende PMs.

 

 

Dette behøver man vel ikke at have flere profiler, for at gøre :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette behøver man vel ikke at have flere profiler, for at gøre :P

Korrekt :)

Det er nok også snarere to forskellige eksempler på dårlige debateringsmetoder (omend jeg ikke har undersøgt om hans dobbelte alias rent faktisk har været brugt på uærlig vis).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

På trods af, at jeg deler din holdning til mobning, så synes det dog, som om du har misforstået denne sag.

 

Den eneste, der har udleveret ham, er personen selv.

 

Skal vi bare lukke øjnene og spise sødsuppe til, eller hvad?

 

 

Jeg var ikke så præcis i min formulering, så du forstod nok ikke helt, hvad jeg hentydede til.

 

Det vil jeg lade ligge. Ellers ender tråden i mudderkastning, og det er der rigeligt af i forvejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ikke så præcis i min formulering, så du forstod nok ikke helt, hvad jeg hentydede til.

 

Det vil jeg lade ligge. Ellers ender tråden i mudderkastning, og det er der rigeligt af i forvejen.

Jamen, det er helt ok med mig, du kan evnt. sende mig en PM, som kan oplyse mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det Titman skriver har flere andre mange gange i tidens løb skrevet og det er ikke en overtrædelse af vores regler. Sådan praktiserer vi ikke § 14.

 

At Titman skriver at han har modtaget pms fra den og den og i hvilken forbindelse, falder altså ikke ind under § 14.

 

Havde han smidt pmsene ud på forummet eller citeret indholdet fra dem så var det en klar overtrædelse af § 14.

 

§ 14. Det er forbudt at offentliggøre PM's modtaget på Eroguide.dk, med mindre afsenderen har givet dig tilladelse til dette. Overtrædelse af denne regel, kan medføre karantæne eller bortvisning.

 

Nå hvad kan I så finde på som det næste drenge ? :D

 

Hvis vi skal være ordkløver, så skulle der have stået Det er forbudt at offentliggøre indholdet af PM's modtaget på Eroguide.dk...... hvis jeres praktis skal matche reglen. Som reglen står i dag, er det faktisk ikke tilladt at offentliggøre hvem man modtager PM's fra uden afsenders tilladelse.

 

Er dette godt nok. :mrgreen:

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er jo ikke forbudt at have to profiler- dem bag Eroguide kan som regel se om det er samme ip-adresse, som bliver brugt

 

Hvis man endeligt vil snyde, er logning af IP addresser ikke meget værd. Dels vil 2 personer på samme internet forbindelse som regl optræde med samme IP, og dels findes der RIGTIG mange måde at spoofe ip addresser på. Det er jo næsten en nødvendighed for at kunne se de gode udsendelser på streaming TV. :oops:

 

Mange tilsvarende boards tillader ikke at nye profiler bruger allerede brugte mail addresser når man opretter sig. Jeg oprettede mig for LANG tid siden, og har ikke forsøgt at oprette aliaser endnu, så hvordan eroguide.dk stiller sig til dette ved jeg ikke, men da det jo er relativt nemt at oprette en ny mail adr. er det nok heller ikke noget godt værn.

 

Måske skulle vi i steddet opfordre teamet bag eroguide.dk til at lave en funktion, så man kunne have alias navne, og skifte mellem disse når man laver indlæg m.m. På den måde vil teamet nemt kunne se hvem der bruger aliaser, og vi andre kan bevare ilusionen om at ingen bruger har mere end 1 profil :mrgreen: Det vil selvfølgelig ikke bloker for dem som lider af voldsom personligheds spaltning, men det vil gøre det nemt for dem som har et legitimt behov for aliaser, som f.eks. moderator og admins.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man endeligt vil snyde, er logning af IP addresser ikke meget værd. Dels vil 2 personer på samme internet forbindelse som regl optræde med samme IP, og dels findes der RIGTIG mange måde at spoofe ip addresser på. Det er jo næsten en nødvendighed for at kunne se de gode udsendelser på streaming TV. :oops:

 

Mange tilsvarende boards tillader ikke at nye profiler bruger allerede brugte mail addresser når man opretter sig. Jeg oprettede mig for LANG tid siden, og har ikke forsøgt at oprette aliaser endnu, så hvordan eroguide.dk stiller sig til dette ved jeg ikke, men da det jo er relativt nemt at oprette en ny mail adr. er det nok heller ikke noget godt værn.

 

Måske skulle vi i steddet opfordre teamet bag eroguide.dk til at lave en funktion, så man kunne have alias navne, og skifte mellem disse når man laver indlæg m.m. På den måde vil teamet nemt kunne se hvem der bruger aliaser, og vi andre kan bevare ilusionen om at ingen bruger har mere end 1 profil :mrgreen: Det vil selvfølgelig ikke bloker for dem som lider af voldsom personligheds spaltning, men det vil gøre det nemt for dem som har et legitimt behov for aliaser, som f.eks. moderator og admins.

Det er ikke nødvendigt at lave nogle ændringer.

 

Hvis du logger på fra 2 eller flere forskellige browsere, kan du sagtens være online med 2 eller flere handles på samme tid. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår ikke hvorfor nogle har behov for at være på med 2 brugere på samme tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke nødvendigt at lave nogle ændringer.

 

Hvis du logger på fra 2 eller flere forskellige browsere, kan du sagtens være online med 2 eller flere handles på samme tid. :)

 

Det ved jeg godt. Men jeg svarede på et indlæg, som gik på hvordan admin. kunne se om det var en bruger, som debaterede med sig selv via 2 profiler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Pssst... Måske er nørden flaber/sailor's 3 profil. Så detaljeret han kan redegøre for hvordan man omgår reglerne tyder på at han ikke har rent mel i posen :p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Pssst... Måske er nørden flaber/sailor's 3 profil. Så detaljeret han kan redegøre for hvordan man omgår reglerne tyder på at han ikke har rent mel i posen :P

 

Tyv tror hver mand stjæler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...