Hop til indhold
Morten1981

Afsløring af dobbeltprofiler på Eroguide.dk

Recommended Posts

Selvom man gerne må lave fis og ballade med andre d. 1 April så røg Flaber alias Sailor i den store fælde med 2 af sine brugere i går

 

Du kan se afsløringen her :

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha... Jeg er sikker på, at Flaber/Sailor er meget glad og taknemlig for den ekstra opmærksomhed... :D

 

 

Han forsvandt ud af bagdøren efter afsløringen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha... Jeg er sikker på, at Flaber/Sailor er meget glad og taknemlig for den ekstra opmærksomhed... :D

 

Haha... Det var da godt at den ene part ikke var lyserød..!!

 

De har det jo med at benytte de grå medlemmers Wi-fi..Uden tilladelse.. :wink:

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Haha... Det var da godt at den ene part ikke var lyserød..!!

De har det jo med at benytte de grå medlemmers Wi-fi..Uden tilladelse.. :wink:

VH Ludvig.

Ja det var noget værre noget den der. Sådan kan man uforskyldt komme galt afsted ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er vist en and. 

Både Sailor og Flaber er stadig medlemmer, så der er tilsyneladende ingen hold i at det er samme person der har ytret sig med to forskelllig nicks i en og samme tråd. 

Eller også har adm ikke fået en anmeldelse? 

Nogen der har trykket på anmelt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist en and.

Både Sailor og Flaber er stadig medlemmer, så der er tilsyneladende ingen hold i at det er samme person der har ytret sig med to forskelllig nicks i en og samme tråd.

Eller også har adm ikke fået en anmeldelse?

Nogen der har trykket på anmelt?

Jeg tror at det er, når man gør det bevidst, at det er "ulovligt". I dette tilfælde var det jo en fejl, og bestemt ikke noget, han gjorde med vilje :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist en and. 

Både Sailor og Flaber er stadig medlemmer, så der er tilsyneladende ingen hold i at det er samme person der har ytret sig med to forskelllig nicks i en og samme tråd. 

Eller også har adm ikke fået en anmeldelse? 

Nogen der har trykket på anmelt? 

 

 

Prøv lige at kigge efter i tråden - det er ingen and, og da han ikke anmelder sig selv er det ikke ulovligt at have 2 profiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ae man må gerne ha to profiler.. Det er bare pinligt at blive Busted i det :D

Jeg troede blot ikke man måtte bruge begge profiler i samme tråd-uanset hvorledes man fordeler sine argumenter mellem profilerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst


Det er vist en and.
Både Sailor og Flaber er stadig medlemmer, så der er tilsyneladende ingen hold i at det er samme person der har ytret sig med to forskelllig nicks i en og samme tråd.
Eller også har adm ikke fået en anmeldelse?
Nogen der har trykket på anmelt?

 

 

Jeg troede blot ikke man måtte bruge begge profiler i samme tråd-uanset hvorledes man fordeler sine argumenter mellem profilerne.

 

Rolig nu, rolig nu. Han modtog en reprimande i går på pm, ligesom flere andre har modtaget det herinde, når de har lavet noget tilsvarende. Vi har aldrig hældt folk ud, fordi de skrev med to navne i en debat, de får en reprimande, men bliver de ved og er ligeglade så falder hammeren selvfølgelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Rolig nu, rolig nu. Han modtog en reprimande i går på pm, ligesom flere andre har modtaget det herinde, når de har lavet noget tilsvarende. Vi har aldrig hældt folk ud, fordi de skrev med to navne i en debat, de får en reprimande, men bliver de ved og er ligeglade så falder hammeren selvfølgelig.

Jeg er ganske rolig, faktisk lidt i dvale. Men tak for updaten. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ganske rolig, faktisk lidt i dvale. Men tak for updaten. :-P

 

Dejligt at være i dvale, det kan vi alle trænge til, det var blot dine konklusioner jeg gerne vil have lidt til slået lidt til ro, hvis jeg kan udtrykke mig sådan ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen søge funktionen :D

 

Han deltog jo ikke i de samme tråde med de 2 profiler i overvældende grad...

Den ene profil deltog i nogle tråde og den anden profil deltog i nogle andre tråde... så ingen regler er vel overtrådt ?! da han ikke har bakket sig selv op i en debat

...med vilje :D

 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Igen søge funktionen :D

 

Han deltog jo ikke i de samme tråde med de 2 profiler i overvældende grad...

Den ene profil deltog i nogle tråde og den anden profil deltog i nogle andre tråde... så ingen regler er vel overtrådt ?! da han ikke har bakket sig selv op i en debat

...med vilje :D

 

Jo, hvis du læser reglen og er opmærksom på ordet ikke, så er reglen overtrådt

 

§ 15. Det er ikke tilladt at deltage i en streng/tråd med flere profiler eller ............

 

 

Det vil sige at det ikke er tilladt, skulle det passe det du påstår, skulle der stå samt eller og i stedet for ikke, så dit nye forsøg på ordkløveri holder ikke denne gang ;)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

…. med vilje  :grin:

 

Skal nok læses i denne sammenhæng

 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Godt set Morten :)

Jeg undrede mig også over at jeg modtog en privat besked fra sailor, som svarede på et spørgsmål som jeg havde stillet til flaber i en tråd om "eroguide pigen". 

Det dur selvfølgelig ikke.

EG's regler skal overholdes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, hvis du læser reglen og er opmærksom på ordet ikke, så er reglen overtrådt

 

§ 15. Det er ikke tilladt at deltage i en streng/tråd med flere profiler eller ............

 

 

Det vil sige at det ikke er tilladt, skulle det passe det du påstår, skulle der stå samt eller og i stedet for ikke, så dit nye forsøg på ordkløveri holder ikke denne gang ;)

 

 

Nyt forsøg ?

 

Nå, men jeg tror i hvert fald ikke at han gjorde det med vilje :)

Men jo reglen er overtrådt.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyt forsøg ?

 

Nå, men jeg tror i hvert fald ikke at han gjorde det med vilje :)

 

 

Man skulle næsten tro at du er på samme skib som sailor - sådan som du prøver at redde ham op fra det kolde vand ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Godt set Morten :)

Jeg undrede mig også over at jeg modtog en privat besked fra sailor, som svarede på et spørgsmål som jeg havde stillet til flaber i en tråd om "eroguide pigen".

Det dur selvfølgelig ikke.

EG's regler skal overholdes.

Ha -ha der er vist noget med PM og offentliggørelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Nå, men jeg tror i hvert fald ikke at han gjorde det med vilje :)

Men jo reglen er overtrådt.

 

Det tror jeg heller ikke. Det var også derfor han fik en ret venlig reprimande fra mig, men han skal da have at vide at han overtrådt en regel uanset om det var med vilje eller ej, så han er mere opmærksom på det en anden gang. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...