Hop til indhold
Morten1981

Afsløring af dobbeltprofiler på Eroguide.dk

Recommended Posts

Gæst

Ha -ha der er vist noget med PM og offentliggørelse ;)

 

 

Det Titman skriver har flere andre mange gange i tidens løb skrevet og det er ikke en overtrædelse af vores regler. Sådan praktiserer vi ikke § 14.

 

At Titman skriver at han har modtaget pms fra den og den og i hvilken forbindelse, falder altså ikke ind under § 14.

 

Havde han smidt pmsene ud på forummet eller citeret indholdet fra dem så var det en klar overtrædelse af § 14.

 

§ 14. Det er forbudt at offentliggøre PM's modtaget på Eroguide.dk, med mindre afsenderen har givet dig tilladelse til dette. Overtrædelse af denne regel, kan medføre karantæne eller bortvisning.

 

Nå hvad kan I så finde på som det næste drenge ? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det Titman skriver har flere andre mange gange i tidens løb skrevet og det er ikke en overtrædelse af vores regler. Sådan praktiserer vi ikke § 14.

At Titman skriver at han har modtaget pms fra den og den og i hvilken forbindelse, falder altså ikke ind under § 14.

Havde han smidt pmsene ud på forummet eller citeret indholdet fra dem så var det en klar overtrædelse af § 14.

§ 14. Det er forbudt at offentliggøre PM's modtaget på Eroguide.dk, med mindre afsenderen har givet dig tilladelse til dette. Overtrædelse af denne regel, kan medføre karantæne eller bortvisning.

Nå hvad kan I så finde på som det næste drenge ? :D

Ajjjj bare rolig vi skal nok mumse noget op af undergrunden;)

Mereen jeg finder det indiskret at fortælle at man får pms fra en eller anden. Men ok, det er ok iht reglerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Det er rart at få reglerne præciseret. Men jeg har svært ved at se grunden til at forsøge at hænge et medlem ud for at have to profiler når det er tilladt.

 

 

Jeg har to vaskemaskiner. Det er hermed afsløret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er rart at få reglerne præciseret. Men jeg har svært ved at se grunden til at forsøge at hænge et medlem ud for at have to profiler når det er tilladt.

 

 

Jeg har to vaskemaskiner. Det er hermed afsløret.

 

Jamen det har jeg ikke. Vi er nød til at sikre at man kan regne med de ting, der bliver skrevet på EG!

Det er HELT uacceptabelt at benytte sig af 2 profiler samtidig og bakke sig selv op!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Jamen det har jeg ikke. Vi er nød til at sikre at man kan regne med de ting, der bliver skrevet på EG!

Det er HELT uacceptabelt at benytte sig af 2 profiler samtidig og bakke sig selv op!

 

 

Titman !

 

Jeg er revnende ligeglad med, hvormange vaskemaskiner du har, eller ikke har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Titman !

 

Jeg er revnende ligeglad med, hvormange vaskemaskiner du har, eller ikke har.

 

Francisco emnet er for seriøst til at du kan drage en parallel til vaskemaskiner. 

Forestil dig følgende situation:

Jeg har 10 brugere og Onslow skriver noget meget kontroversielt og politisk ukorrekt, så anmelder jeg det 10 gange til moderatoren og moderatoren sletter derfor Onslow's indlæg fordi de forledes til at tro at der er stemning for at slette indlægget.

Så kan man bruge EG til at forfølge sine politiske modstandere. 

Det er da en dybt uholdbar situation! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Francisco emnet er for seriøst til at du kan drage en parallel til vaskemaskiner. 

Forestil dig følgende situation:

Jeg har 10 brugere og Onslow skriver noget meget kontroversielt og politisk ukorrekt, så anmelder jeg det 10 gange til moderatoren og moderatoren sletter derfor Onslow's indlæg fordi de forledes til at tro at der er stemning for at slette indlægget.

Så kan man bruge EG til at forfølge sine politiske modstandere. 

Det er da en dybt uholdbar situation! 

 

 

Jeg kan ikke se nogen parallel mellem det du her skriver, og trådens tema.

 

Som jeg læser tråden, er der generel enighed om at regelsættet skal overholdes, og at man ikke må misbruge en ekstra profil til at bakke sig selv op på den ene eller anden måde.

 

Derimod er der nogle der mener at det er pinligt at blive "afsløret" som indehaver af mere end én profil, og mener at man kan tillade sig at hænge en bruger ud alene for dette forhold. Der er jeg uenig.

Redigeret af Michelangelo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg har 10 brugere og Onslow skriver noget meget kontroversielt og politisk ukorrekt, så anmelder jeg det 10 gange til moderatoren og moderatoren sletter derfor Onslow's indlæg fordi de forledes til at tro at der er stemning for at slette indlægget.

 

Moderator har skam langt større integritet, end den du tiltror ham.

Han lader sig såmænd ikke imponere af, at 10 brugere anmelder et indlæg, hvis han ikke finder, at det skal slettes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Moderator har skam langt større integritet, end den du tiltror ham.

Han lader sig såmænd ikke imponere af, at 10 brugere anmelder et indlæg, hvis han ikke finder, at det skal slettes.

 

Ja det kan du have ret i, men i kampens hede kan det sommetider være svært at holde hovedet koldt. Hvis der er nogle, der operere under mange forskellige dæknavne, så kan det hurtigt blive et problem.

Situationen at en glædespige opererede som både kunde og under sit GP navn vil dog være LANGT mere alvorlig. Man kunne forestille sig at nogle glædespiger herinde kunne føle sig fristet til at fabrikere falske anmeldelser under dække af at være kunde for at sætte dem selv i et bedre lys.

Den situation skal tages meget mere alvorligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke se nogen parallel mellem det du her skriver, og trådens tema.

 

Som jeg læser tråden, er der generel enighed om at regelsættet skal overholdes, og at man ikke må misbruge en ekstra profil til at bakke sig selv op på den ene eller anden måde.

 

Derimod er der nogle der mener at det er pinligt at blive "afsløret" som indehaver af mere end én profil, og mener at man kan tillade sig at hænge en bruger ud alene for dette forhold. Der er jeg uenig.

Man kan jo spørge sig selv, hvad formålet med dobbelt- eller tripple profiler er, når disse ligner hinanden til forveksling.

 

Jeg har forståelse for, at nogle har 2 profiler (ikke mig), hvor den ene skriver anmeldelser, og den anden debatterer. Det er måske ikke at fægte med åben pande, men i det mindste risikerer vedkommende ikke at få sine anmeldelser bashet p.g.a. meningsforskelle og differente politiske holdninger.

 

Det netop afslørede forhold viser jo bare, hvor ynkelige nogle herinde er, hvis man har brug for at fremstå som Tordenskjolds soldater for at syne af mere rent meningspolitisk, end man i virkeligheden er.

 

I mine yngre dage grinte man meget af "vi er mange, der mener- segmentet".

 

Den tid er åbenbart en saga blot.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er jo ikke forbudt at have to profiler- dem bag Eroguide kan som regel se om det er samme ip-adresse, som bliver brugt

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo ikke forbudt at have to profiler- dem bag Eroguide kan som regel se om det er samme ip-adresse, som bliver brugt..

Hvem bruger moderatorknappen? Har aldrig selv brugt den- man må da kunne tage diskussionen og ikke hele tiden løbe hen til moar :) - kan forstå nogle herinde nærmest misbruger den knap... :D

 

Måske nogle skulle bruge den i stedet for at komme med meningsløse kommentarer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Man kan jo spørge sig selv, hvad formålet med dobbelt- eller tripple profiler er, når disse ligner hinanden til forveksling.

 

Jeg har forståelse for, at nogle har 2 profiler (ikke mig), hvor den ene skriver anmeldelser, og den anden debatterer. Det er måske ikke at fægte med åben pande, men i det mindste risikerer vedkommende ikke at få sine anmeldelser bashet p.g.a. meningsforskelle og differente politiske holdninger.

 

Det netop afslørede forhold viser jo bare, hvor ynkelige nogle herinde er, hvis man har brug for at fremstå som Tordenskjolds soldater for at syne af mere rent meningspolitisk, end man i virkeligheden er.

 

I mine yngre dage grinte man meget af "vi er mange, der mener- segmentet".

 

Den tid er åbenbart en saga blot.

 

 

Jeg skal ikke kunne sige, hvad man gjorde i dine yngre dage.

 

Jeg mener bare at det bedst at undgå personfnidder, og det er personfnidder når man kollektivt hænger en person ud.  Jeg mener også at det er unødvendigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det faktum, at en person med sine handlinger selv fremprovokerer at blive hængt ud, lader dig kold?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Og det faktum, at en person med sine handlinger selv fremprovokerer at blive hængt ud, lader dig kold?

 

 

 

Folks handlinger kan betyde at de hænger sig selv ud. Det er deres eget ansvar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Folks handlinger kan betyde at de hænger sig selv ud. Det er deres eget ansvar.

 

Men hvorfor forsvarer du så vedkommende, når han selv er skyld i at have hængt sig ud ??

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Men hvorfor forsvarer du så vedkommende, når han selv er skyld i at have hængt sig ud ??

 

 

For det første forsvarer jeg ikke nogen enkeltperson, men udtaler mig generelt.

 

For det andet er der forskel på at hænge sig selv ud og blive hængt ud andre. Kan du ikke se det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ta det nu ikke så tungt, det er da bare sjovt.. Sailor/flaber er jo ikke en eller anden højrøstet nar skråstreg "Hvor finder jeg en pige der vil skide mig i munden" bruger.. Der kan vel være mange grunde til at man har to brugere, selvfølgelig er det da lidt pinligt at blive busted i det, men den eneste der laver et problem ud af det, er jo "den sædvanlige".. De fleste andre syntes da bare det er lidt sjovt, især fordi han bare gik under jorden, efter den temmelig harmløse afsløring..

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

ta det nu ikke så tungt, det er da bare sjovt.. Sailor/flaber er jo ikke en eller anden højrøstet nar skråstreg "Hvor finder jeg en pige der vil skide mig i munden" bruger.. Der kan vel være mange grunde til at man har to brugere, selvfølgelig er det da lidt pinligt at blive busted i det, men den eneste der laver et problem ud af det, er jo "den sædvanlige".. De fleste andre syntes da bare det er lidt sjovt, især fordi han bare gik under jorden, efter den temmelig harmløse afsløring..

 

 

Jeg tager dit indlæg til efterretning med den tilføjelse at du ikke kan vide om vedkommende gik under jorden. Det er din udlægning af hans tavshed.

 

Måske er han taget på ferie.

 

 

God Påske !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved du hvad, Ida, nu opretter jeg en 20 - 30 handles, der alle som én, men selvfølgelig ikke i samme tråd, giver udtryk for, at prostitution skal forbydes, fordi I piger er nogle sølle stakler, der skal frelses.

 

Ville du opfatte det som harmløst, når det viser sig, at det er én og samme person, der bare rider kæphest og foregiver, at "vi er mange, der mener"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

tja han har da været online siden, men det er selvfølgelig helt op til ham, om han vil skrive eller ej, det kan der være mange grunde til han ikke har :) Kom du bare tilbage sailor/flaber.. Jeg er sikker på at der er rigtigt mange andre her, der også har to profiler :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved du hvad, Ida, nu opretter jeg en 20 - 30 handles, der alle som én, men selvfølgelig ikke i samme tråd, giver udtryk for, at prostitution skal forbydes, fordi I piger er nogle sølle stakler, der skal frelses.

 

Ville du opfatte det som harmløst, når det viser sig, at det er én og samme person, der bare rider kæphest og foregiver, at "vi er mange, der mener"?

 

 

Ej, men det er jo noget helt andet og det er også i mod reglerne :) Tror alle er enige om, at man ikke skal ha en "fake" profil til at bakke sig selv op i debatter og anmeldelser.   :) Det gjorde Flaber/sailor jo heller ikke, så skulle moderator nok ha trådt ind..

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej, men det er jo noget helt andet og det er også i mod reglerne :) Tror alle er enige om, at man ikke skal ha en "fake" profil til at bakke sig selv op i debatter og anmeldelser.   :) Det gjorde Flaber/sailor jo heller ikke, så skulle moderator nok ha trådt ind..

Du tager igen fejl, der er intet i regelsættet, der forbyder at have mange profiler, bare disse ikke bliver brugt til at bakke sig selv op i en tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det faktum, at en person med sine handlinger selv fremprovokerer at blive hængt ud, lader dig kold?

Hæ hæ Onslow. Du er fandme masochist. Kan du ikke se, at Francisco netop forsøger at forklare, at det ikke er iorden kollektiv at overfalde en som dig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...