Hop til indhold
Jasmin

Jasmins jyske sexferie :) - skal lige have lidt hjælp til logistikken :)

Recommended Posts

hej jyske drenge :)

Jeg har 3 ugers ferie jeg gerne vil holde lige om snart og med mit sexdrive kan det jo svært være andet end en sex-ferie... hvad ellers :) :)

Jeg besøger Frederikshavn d 27-30 apr, Ålborg 1-3 maj, Viborg 4-6 maj, Vejle 7-8 maj, Herning 9-11 maj og Århus til og med fredag d 15 maj

Men er der ikke nogen der kan hjælpe mig med et godt sted at være i Ålborg fra d 1-3 maj ? gerne motel da jeg er i bil :) det er sidste led i planen før jeg er klar til at tage på ferie :)

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er et motel i Støvring lige syd for Aalborg hvor flere GP holder til en gang i mellem.

http://shellmotel.dk/

takker - jeg tjekker det ud :) glæder mig super meget til den her ferie!!! :) :) :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være perfekt hvis nogen af de -jyske- aktive brugere herinde ville lave en aktuel anmeldelse på dig - i samme anledning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være perfekt hvis nogen af de -jyske- aktive brugere herinde ville lave en aktuel anmeldelse på dig - i samme anledning

 

Er der mon her forskel på jyder og Køwenhavnere?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der mon her forskel på jyder og Køwenhavnere?

 

ja da, jyder holder mere på pengene :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

glæder mig super meget til den her ferie!!! :) :) :)

 

Hehe, ægsotisk rejsemål, så jeg vil altså rigtig gerne med dig på den ferie. ;)

 

 

 

Med afventende hilsen,

 

/Gina.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er der mon her forskel på jyder og Køwenhavnere?

Ja da. F.eks. behøver vi kun 4 bogstaver for at identificere os geografisk :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Det sgu den bedste nyhed længe ... kommer helt sikkert til at booke et besøg eller to ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hehe, ægsotisk rejsemål, så jeg vil altså rigtig gerne med dig på den ferie. ;)

 

 

 

Med afventende hilsen,

 

/Gina.

 

Ja, det er da ægge så ringe endda, da!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sgu den bedste nyhed længe ... kommer helt sikkert til at booke et besøg eller to :wink:

se - det er derfor jeg glæder mig SÅ meget allerede.... at vide der er så meget dejlig sex i vente - den ventetid kan KUN gå for langsomt :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er garanteret en aprilsnar, for Jasmin har før nærmest svoret at hun aldrig ville besøge Jylland  :D

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu må du huske isbind i køletasken! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er garanteret en aprilsnar, for Jasmin har før nærmest svoret at hun aldrig ville besøge Jylland :D

Det ville være den ondest mulige aprilsnar for de stakkels jyder!

Men det kan jo være, at det er en JO Krag - man har et standpunkt, råtil man tager et nyt!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nu må du huske isbind i køletasken! :D

Åh du mener jyder dunker? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åh du mener jyder dunker? 

 

Hva'ba? Jyder knepper umådelig fint. :D Man kan bare nemt blive lidt øm i fjappedusen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva'ba? Jyder knepper umådelig fint. :D Man kan bare nemt blive lidt øm i fjappedusen!

Hurra - Bravo - sådan taler en rigtig kvinde.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hva'ba? Jyder knepper umådelig fint. :D Man kan bare nemt blive lidt øm i fjappedusen!

Men hun vil jo gerne have den i røven, så du mangler et råd til hvad hun skal gøre ved ondt i røven :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men hun vil jo gerne have den i røven, så du mangler et råd til hvad hun skal gøre ved ondt i røven :grin:

 

Et isbind bruger man ofte efter en fødsel, hvor man jo kan være så uheldig at det går lidt udover ens ringmuskel og så videre, så jeg tror at de er lange nok til også at køle lidt der. :D  :ph34r:

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej jyske drenge :)

Jeg har 3 ugers ferie jeg gerne vil holde lige om snart og med mit sexdrive kan det jo svært være andet end en sex-ferie... hvad ellers :) :)

Jeg besøger Frederikshavn d 27-30 apr, Ålborg 1-3 maj, Viborg 4-6 maj, Vejle 7-8 maj, Herning 9-11 maj og Århus til og med fredag d 15 maj

Men er der ikke nogen der kan hjælpe mig med et godt sted at være i Ålborg fra d 1-3 maj ? gerne motel da jeg er i bil :) det er sidste led i planen før jeg er klar til at tage på ferie :)

 

Se det er jo masser af æggende snak - men er det nu også ægte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et isbind bruger man ofte efter en fødsel, hvor man jo kan være så uheldig at det går lidt udover ens ringmuskel og så videre, så jeg tror at de er lange nok til også at køle lidt der. :D:ph34r:

Alternativt kan hun jo købe en kasse Mælkedrenge hos Hjem-Is ...... De køler også længere oppe ;)

Redigeret af Butch1
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første tanke var også aprils nar. Men så er det gennemført for det er også skrevet ind i vagtplanen på sexpiger.dk - og ja det ville dæleme være ondt! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Alternativt kan hun jo købe en kasse Mælkedrenge hos Hjem-Is ...... De køler også længere oppe ;)

Puha Butch, du har en snusket tankegang, puhaaaa, snusket, snusket, snusket adr badr  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige snakket med www.anr.dk og de vil godt have dig i studiet i forbindelse med din ankomst til det jyske....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...