Hop til indhold
Jasmin

Jasmins jyske sexferie :) - skal lige have lidt hjælp til logistikken :)

Recommended Posts

Gæst

Alternativt kan hun jo købe en kasse Mælkedrenge hos Hjem-Is ...... De køler også længere oppe ;)

 

Gud ja, smart tænkt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha Butch, du har en snusket tankegang, puhaaaa, snusket, snusket, snusket adr badr :mrgreen:

Ja, jeg vil da godt indrømme at jeg havde lidt snuskede billeder på nethinden da jeg skrev det.

........men der var dog et par billeder der ikke blev omsat til skrift ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første tanke var også aprils nar. Men så er det gennemført for det er også skrevet ind i vagtplanen på sexpiger.dk - og ja det ville dæleme være ondt! :D

No matter what... Jeg er færdig med at tro på noget i dag :D

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gud ja, smart tænkt!

Ja lige i dag er blodet i den rigtige ende af kroppen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu må du huske isbind i køletasken! :D

Og en efterfølgende undervognsbehandling mod stenslag..:-)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

No matter what... Jeg er færdig med at tro på noget i dag :D

Julemanden holder stadigvæk :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er garanteret en aprilsnar, for Jasmin har før nærmest svoret at hun aldrig ville besøge Jylland  :D

 

Ja selvfølgelig er det en aprilsnar.

Og endnu engang er det sjovt at se så mange, der falder i :D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja selvfølgelig er det en aprilsnar.

Og endnu engang er det sjovt at se så mange, der falder i  :D

Åhh Titter, din bette humør tumbe. Du kan da og lige få´et søjn..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det ville godt nok være en historisk ond aprilsnar  :cool:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et isbind bruger man ofte efter en fødsel, hvor man jo kan være så uheldig at det går lidt udover ens ringmuskel og så videre, så jeg tror at de er lange nok til også at køle lidt der. :D  :ph34r:

 

:arrow: Det ved du helt sikkert mere om end jeg :mrgreen:  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

:arrow: Hold nu op folkens. :mrgreen:

 

:arrow: På annoncelight og alle mulige andre steder reklamerer hun for denne "sex-ferie". På PR-fronten giver hun på alle trommer som pigerne jo altid gør og vel skal gøre, også her i strengen, hvor hun næsten ikke kan vente med at få sex med alle os hanløver herovre i Jylland og hun glæder sig helt vildt, ventetiden kan kun gå for langsomt. :wink:

 

:arrow: Selvom vi bombarderes med 1. april-snar overalt så vil jeg æde min gamle hat på at denne er god nok. Til fornøjelse for os sexsultne løver herovre på den jyske hede. :mrgreen:

 

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom vi bombarderes med 1. april-snar overalt så vil jeg æde min gamle hat på at denne er god nok. Til fornøjelse for os sexsultne løver herovre på den jyske hede. :mrgreen:

Hvis og såfremt og i så fald, at dette skulle være sandt, så har Jasmin - ud fra markedsføringsaspektet - valgt den ultimativt mest uheldige dato at proklamere det på. :D

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis og såfremt og i så fald, at dette skulle være sandt, så har Jasmin - ud fra markedsføringsaspektet - valgt den ultimativt mest uheldige dato at proklamere det på. :D

 

:arrow: Der tager du helt fejl. Se alt den snak der er om den "sex-ferie", debatten er glohed, er det 1. april-snar eller ej, vi taler om det, diskuterer det, interesserer os for hendes "sex-ferie" alle sammen, brugerne er forvirrede og meget nysgerrige om det nu er sandt, man finder hendes annoncer på andre sites, nævner hvor vi har fundet dem og alt muligt. Alt den opmærksomhed får hendes "sex-ferie" fordi hun netop valgte 1. april. Så ud fra det markedsføringsaspektet så får hendes "sex-ferie" nu alt den pr, omtale og interesse den overhovedet kan trække her på strengen. Flere vil sikkert gå og tænke på, kommer hun nu eller ej. :mrgreen:  ;)

 

:arrow: Det vigtigste er dog at hun kommer herover. :mrgreen:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

:arrow: Selvom vi bombarderes med 1. april-snar overalt så vil jeg æde min gamle hat på at denne er god nok. Til fornøjelse for os sexsultne løver herovre på den jyske hede. :mrgreen:

Den ER god nok - hoteller og moteller er booket....

jeg er dog i KBH i dag - meeeeen - selv om Titman (endnu engang på den forkerte side af hegnet)tror det er en aprilsnar - så er den god nok :)

 

Hvis og såfremt og i så fald, at dette skulle være sandt, så har Jasmin - ud fra markedsføringsaspektet - valgt den ultimativt mest uheldige dato at proklamere det på. :D

ahhh i beg to differ :) :) :) :)

jeg har dags dato måttet sande at mangen en jysk dreng i Ålborg har meget svært ved at kende forskel på 1 apr og 1 maj... for jeg har godt nok måtte skuffe mange der troede det var idag de skulle på påskeferie i hopla :) :) :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den ER god nok - hoteller og moteller er booket....

 

 

:arrow: Det var jo det jeg sagde. Fedt at du kommer herover i øvrigt. :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... jeg har dags dato måttet sande at mangen en jysk dreng i Ålborg har meget svært ved at kende forskel på 1 apr og 1 maj...

 

Ja, du skal nok lige vænne dig til niveauet derovre  :D  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ER god nok - hoteller og moteller er booket....

jeg er dog i KBH i dag - meeeeen - selv om Titman (endnu engang på den forkerte side af hegnet)tror det er en aprilsnar - så er den god nok :)

Jeg tror ikke på dig før i morgen! Haha :D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

:arrow: Der tager du helt fejl.

Æhm, i denne tråd er jeg altså ikke alvorlig på noget tidspunkt - det er sjov... Fis og ballade... Men tak for din udredning. :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Æhm, i denne tråd er jeg altså ikke alvorlig på noget tidspunkt - det er sjov... Fis og ballade... Men tak for din udredning. :D

Hvis du ser på mine smileys i mit indlæg så blev mit afsnit sluttet med en grinende smiley. :-D Så det betød grin og humor, men tak for din udredning :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke på dig før i morgen! Haha :D

Så er vi to :) jeg tager aldrig mig selv alvorligt 1 apr :) :) :)

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Så er vi to :) jeg tager aldrig mig selv alvorligt 1 apr :) :) :)

 

Se, DET var en teaser ...

 

Godt gået , Jazz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et isbind bruger man ofte efter en fødsel, hvor man jo kan være så uheldig at det går lidt udover ens ringmuskel og så videre, så jeg tror at de er lange nok til også at køle lidt der. :D  :ph34r:

 

Du kan virkelig være en glædesspreder Bly :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der mon her forskel på jyder og Køwenhavnere?

 

Ja, jyderne har en lille jydekrog, men som er meget krum :D

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jyderne har en lille jydekrog, men som er meget krum :D

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...