Hop til indhold
warmgun

Brystmål

Recommended Posts

Gæst

Jamen, jamen, findes der nu også uægte BH skåle? Verden er af lave  :geek: Tsk, tsk.

 

Du fatter tydeligvis ikke ret meget.

Det jeg skriver er at brysterne skal være min. en d-skål og ægte. Det er 2 krav, der skal være opfyldt for at der er tale om en rigtig kvinde i min optik. 

Hvor er det bare irriterende med folk, der fordrejer hver eneste sætning man skriver  :mad:

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det jeg skriver er at brysterne skal være min. en d-skål og ægte. Det er 2 krav, der skal være opfyldt for at der er tale om en rigtig kvinde i min optik.

Wauw. Så findes der godt nok mange forkerte kvinder ifølge den optik.

Tænk hvis man udlagde det samme med det modsatte køn... Minimum 22 cm pik... Ellers er man ikke en rigtig mand! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det bare irriterende med folk, der fordrejer hver eneste sætning man skriver :mad:

Det var i øvrigt ikke en fordrejning, ÅE begik... Det var humor. Du kan prøve at slå det op. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det bare irriterende med folk, der fordrejer hver eneste sætning man skriver  :mad:

 

 

hvor er det urkomisk at nogen bare falder i med begge ben hver evig eneste gang     roflmao.gif

 

det ser ud til at størstedelen af verdens kvindelige befolkning slet ikke er "rigtige"   - wow... 

 

BoobsAroundTheWorld.jpg

 

Hold da op - det er da godt at vi piger ikke siger det samme om mænd hvad angår penisstørrelse hva???   smiley-says-lol.gifsmiley-says-lol.gifsmiley-says-lol.gif

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Minimum 22 cm pik... Ellers er man ikke en rigtig mand! :D

Øv altså... Så er jeg sgu ikke en rigtig mand... Min er kun 10 cm, men til gengæld enooormt tynd... :P :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv altså... Så er jeg sgu ikke en rigtig mand... Min er kun 10 cm, men til gengæld enooormt tynd... :P :P

Ligesom en radiatorpensel så, den kan også komme ind alle steder og tilmed langt ind.

Venligst Landsbytossen -stadig uden smart phone.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det jeg skriver er at brysterne skal være min. en d-skål og ægte. Det er 2 krav, der skal være opfyldt for at der er tale om en rigtig kvinde i min optik. 

 

Så tager os rigtige mænd os af alle de urigtige kvinder med forkerte størrelse bryster og til med de uægte, for de fleste er sku dejlige uanset bryst størrelse og fyld....:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

BoobsAroundTheWorld.jpg

 

Det er min klare opfattelse, at der er en del unøjagtigheder på det kort, og stiller mig til rådighed for en uvildig verifikation af oplysningerne som kortet er baseret på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I henhold til ovenstående vil jeg nok begynd med at verificere, at Norge, Sverige, Finland og Rusland angiveligt jf. kortet har en Magretheskål som gennemsnit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wauw. Så findes der godt nok mange forkerte kvinder ifølge den optik.

Tænk hvis man udlagde det samme med det modsatte køn... Minimum 22 cm pik... Ellers er man ikke en rigtig mand! :D

Nu har jeg hevet og æltet, og haft en brosten bundet fast til junior og stået op hele natten ....og den er stadigvæk kun 21 cm....... Øv! Redigeret af Butch1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes én og kun én regel: Rigtige mænd får tvillinger :)

Jeg bliver desværre nødt til at skuffe dig. Det er kvindens biologi, der bestemmer, om der er mere end et æg til befrugtning, eller om der sker en forkert celledeling, der giver enæggede tvillinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har du ret i... Men på den anden side, hvis en af Chuck Norris' sædceller leverer et flyvende håndkantslag, så skal det æg nok dele sig. Så kan biologi være biologi :)

Jeg bliver desværre nødt til at skuffe dig. Det er kvindens biologi, der bestemmer, om der er mere end et æg til befrugtning, eller om der sker en forkert celledeling, der giver enæggede tvillinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage til emnet:

 

Rigtig mange kvinder, og jeg mener rigtig mange, aner ikke hvilken skålstørrelse de reelt bruger. De bruger oftest en alt for lille skål. De er let genkendelige ved at halvdelen af brystet er på vej ud og har de en bluse på, ser det ud som de har 4 bryster.

 

I Danmark bruger man ikke dobbeltbogstaver som betegnelse. Måske i Bilka og andre inferiøre steder, hvor der sjældent sælges en ordentlig BH, men ikke hos de anerkendte mærker.

 

PS. Ved godt jeg er en mand, men af forskellige årsager har jeg faktisk ret godt tjek på de der ting ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Måske i Bilka og andre inferiøre steder, hvor der sjældent sælges en ordentlig BH, men ikke hos de anerkendte mærker.

 

PS. Ved godt jeg er en mand, men af forskellige årsager har jeg faktisk ret godt tjek på de der ting ;)

 

hvis du har det :) så skulle du ikke underkende det at få en BH i Bilka - de 5 bedste BHer jeg nogensinde har haft blev købt i Føtex i en 10-kroners restsalgs-kasse. Det var en gylden dag da jeg fandt dem for jeg synes det er meget svært at få noget der sidder rigtigt.. 

 

 

det kommer overhovedet ikke an på mærket om en BH er god... det kan være den dyre til 800  kr der sidder perfekt eller det heldige fund til 10 kr i en -alt-skal-væk kasse der sidder som støbt... 

 

de anerkendte mærker er som regel bare 500 kr for dyre ifht at de ikke er en bønne anderledes end de billige jeg var så heldig at få.....  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage til emnet:

Rigtig mange kvinder, og jeg mener rigtig mange, aner ikke hvilken skålstørrelse de reelt bruger. De bruger oftest en alt for lille skål. De er let genkendelige ved at halvdelen af brystet er på vej ud og har de en bluse på, ser det ud som de har 4 bryster.

I Danmark bruger man ikke dobbeltbogstaver som betegnelse. Måske i Bilka og andre inferiøre steder, hvor der sjældent sælges en ordentlig BH, men ikke hos de anerkendte mærker.

PS. Ved godt jeg er en mand, men af forskellige årsager har jeg faktisk ret godt tjek på de der ting ;)

Det der fik mig til at starte tråden, er det modsatte fænomen, at en næsten fladbrystedes kvinde bedyrer, at hun bruger D-skål. Jeg kunne ikke - og kan fortsat ikke - få det til at hænge sammen. Så sent som i dag har jeg studeret hende og især hendes brystparti og mener, at hun nok nærmere er A- måske B-skål og i hvert fald meget langt fra D, som flere kvinder, jeg har haft lejlighed til et virkeligt nærstudium af brystet, har.

Jeg kan kun sige, at jeg fortsat ikke er blevet klog på brystmålet. Måske handler det om, at min kollega lyver om sine (små) fortrins størrelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der fik mig til at starte tråden, er det modsatte fænomen, at en næsten fladbrystedes kvinde bedyrer, at hun bruger D-skål. Jeg kunne ikke - og kan fortsat ikke - få det til at hænge sammen. Så sent som i dag har jeg studeret hende og især hendes brystparti og mener, at hun nok nærmere er A- måske B-skål og i hvert fald meget langt fra D, som flere kvinder, jeg har haft lejlighed til et virkeligt nærstudium af brystet, har.

Jeg kan kun sige, at jeg fortsat ikke er blevet klog på brystmålet. Måske handler det om, at min kollega lyver om sine (små) fortrins størrelse.

 

er din kollega en lille bitte petite pige eller en høj stort bygget pige ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis du har det :) så skulle du ikke underkende det at få en BH i Bilka - de 5 bedste BHer jeg nogensinde har haft blev købt i Føtex i en 10-kroners restsalgs-kasse. Det var en gylden dag da jeg fandt dem for jeg synes det er meget svært at få noget der sidder rigtigt..

det kommer overhovedet ikke an på mærket om en BH er god... det kan være den dyre til 800 kr der sidder perfekt eller det heldige fund til 10 kr i en -alt-skal-væk kasse der sidder som støbt...

de anerkendte mærker er som regel bare 500 kr for dyre ifht at de ikke er en bønne anderledes end de billige jeg var så heldig at få.....

Hvis den nydelige BH, der så smukt støtter dine dejlige bryster på dit profilbillede, er fra 10-kroners kassen i Føtex, så vil jeg give dig ret. For mig er en smuk (blonde)BH et turn on, mens en hvid bomuldsfidus er et turn off.

Del dette indlæg


Link til indlæg

er din kollega en lille bitte petite pige eller en høj stort bygget pige ?

Hun er ikke så høj, slank (spinkel), men sporty - ikke den kvindetøjet, jeg vender mig om efter på gaden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes én og kun én regel: Rigtige mænd får tvillinger :)

I dag er der flere tvillinger end nogensinde, det skyldes kunstig befrugtning.

Fik du den rigtig mand!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke så høj, slank (spinkel), men sporty - ikke den kvindetøjet, jeg vender mig om efter på gaden :)

Øh blev noget iPad-sludder - ikke den kvindetype

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dag er der flere tvillinger end nogensinde, det skyldes kunstig befrugtning.

Fik du den rigtig mand!

 

se på det sådan her... 

 

jeg har ingen ambitioner om en mand.... men jeg har ambitioner om børn... mange ambitioner :) :)

 

når jeg (for min egne penge tak - jeg er ikke samfundsnasser) får sat ungerne op kan du være helt sikker på at jeg får sat så mange op at jeg nærmest skal være uheldig for ikke at få flere på en gang... 

 

og de unger der kommer ud - de er lavet med den helt perfekte mand....  han er nemlig leveringsdygtig  OG fraværende :) :) :) :) :) 

 

 

så ja - de helt rette mænd - de får tvillinger :) :) :)

og til warmgun: hvis hun er en lille og spinkel pige - så kan hun sagtens have en 65 C/D stykker uden at det syner af en skid før tøjet af af... nede i de størrelser skal der ikke meget til før hvad der virker af lidt har et højt bogstav.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...