Hop til indhold
warmgun

Brystmål

Recommended Posts

Som formentlig de fleste mænd har jeg en idé om, at jo længere ned i alfabetet, man kommet, jo større og fyldigere er brysterne. Jeg ved godt, at der er et eller andet med, at det angiver bredden af brysterne (GPer og andre kvinder må gerne komme med nogle oplysninger her). Under alle omstændigheder blev jeg noget forbavset, da en kollega til mig i en kvindesnak på jobbet bedyrede, at hun havde D-skål (er ene hane i kurven på kontoret). Personligt synes jeg kun, at jeg kan skimte et par buler i brysthøjde (ikke så flad, at der skal skrives "ved voldtægt, denne side op" på forsiden af hende meeen alligevel.

Jeg gruer for den dag, jeg besøger en pige med K-skål og brysterne så er 50 cm brede og 2 cm høje...

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som formentlig de fleste mænd har jeg en idé om, at jo længere ned i alfabetet, man kommet, jo større og fyldigere er brysterne. Jeg ved godt, at der er et eller andet med, at det angiver bredden af brysterne (GPer og andre kvinder må gerne komme med nogle oplysninger her). Under alle omstændigheder blev jeg noget forbavset, da en kollega til mig i en kvindesnak på jobbet bedyrede, at hun havde D-skål (er ene hane i kurven på kontoret). Personligt synes jeg kun, at jeg kan skimte et par buler i brysthøjde (ikke så flad, at der skal skrives "ved voldtægt, denne side op" på forsiden af hende meeen alligevel.

Jeg gruer for den dag, jeg besøger en pige med K-skål og brysterne så er 50 cm brede og 2 cm høje...

 

Orv. Det er et rigtig godt spørgsmål. Det har jeg heller aldrig forstået. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også selv svært ved at bedømme bryst størrelserne.

Minimum D-skål så jeg sikker på at der er noget at holde om ;)

Det ef så det, du åbenbart ikke kan være sikker på...

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil bare sige at det så ikke er alle producenter der holder målene

jeg er pr def en 85FF

men jeg har en Change BH der er 90GG - og jeg har en Bilka BH (min favorit) der er 80FF

Så når i køber BH til jeres piger - så giv hende i stedet en tur ud og købe den og ikke BHen i sig selv med mindre hun specifikt har givet jer både mærke og størrelse - for ellers risikerer i at ramme ved siden af og så skal hun alligevel afsted og bytte den...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har heller aldrig kunne gennemskue det. Måske er det her en speciel form for matematik, som kun kvinder forstår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har heller aldrig kunne gennemskue det. Måske er det her en speciel form for matematik, som kun kvinder forstår.

 

Det tror jeg faktisk, det er.

 

Men skidt med det - jeg kan nu godt li' dem alligevel - Både kvinderne og brysterne ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er forskellen på f.eks. en G og GG skål ??

Tilføjet:

Når man ser på tabellen i det link som Liv har langt ind, så er der ikke nogen "dobbelt" skål størrelser.

Og jeg går ud fra at det ikke hedder GG fordi der er to af dem ? :)

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er forskellen på f.eks. en G og GG skål ??

 

Når jeg uddrager ligningen af Livs link får jeg G=24 cm  GG=25 cm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg uddrager ligningen af Livs link får jeg G=24 cm GG=25 cm

Ok, så en str. GG er midt mellem str. G og H.

Eller en G,5 om man vil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ef stadig forvirret - emend på et højere niveau.

Jeg har endnu ikke forstået, hvordan en stort set fladbrystedes kvinde kan have behov for en D-skål. Jeg kigge da efter, hvor langt foran kroppen brysterne rækker og ikke, om de sidder som en pølse hen over den øverste del af torso.

Måske skal jeg nøjes med at gå visuelt til, hvilken GP jeg vil besøge - og så lade teksten beskrive hendes ydelser og personlighed, men så bliver det dobbelt slemt med fake fotos.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, så en str. GG er midt mellem str. G og H.

Eller en G,5 om man vil :)

 

Nå men vi har to mulige teorier. Den ovenstående eller teorien om at kvinder har to bryster.

 

Vi må håbe på mere sagkyndig bistand og vejledning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

:p jeg bruger faktisk C70 men reklamere med en B skål, mine bryster ser ikke så store ud..

Køber jeg H&m undertøj skal jeg nok også ned i en B skål, men jeg fortrækker fransk undertøj, så er størrelserne lidt små.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Egentlig er det ikke så svært det med skål størrelse, fornemmer jeg?

 

Skålens betegnelse A:B:C etc er egentlig et volumen mål. Det der forvirrer at det er næsten umuligt at sjusse sig til et volumen, når man ser en given genstand, som ikke ret rette side, som står vinkelret på hverandre - gud forbyde det nogensinde sker med bryster :) 

 

Næ, man smider kvinden ned på mavsen, skubber et fad vand ind under hende, og sørger for at brystet, og ikke andet, lige netop er helt nedsænket i vandet ( champagne kan med fordel benyttes i stedet) og brystets volumen er så lig mængden af den fortrængte væskemængde. Så skal vi bare have fat i BH fabrikanterne, og få dem til at erstatte alle bogstaverne med ml ( Jass får dem i dl ;)) og så er vi mænd på fast og målsikker grund. 

 

Det er det vi kæmper for i den næste tid, så må Tanja lige vente lidt med mere modstand. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig er det ikke så svært det med skål størrelse, fornemmer jeg?

Skålens betegnelse A:B:C etc er egentlig et volumen mål. Det der forvirrer at det er næsten umuligt at sjusse sig til et volumen, når man ser en given genstand, som ikke ret rette side, som står vinkelret på hverandre - gud forbyde det nogensinde sker med bryster :)

Næ, man smider kvinden ned på mavsen, skubber et fad vand ind under hende, og sørger for at brystet, og ikke andet, lige netop er helt nedsænket i vandet ( champagne kan med fordel benyttes i stedet) og brystets volumen er så lig mængden af den fortrængte væskemængde. Så skal vi bare have fat i BH fabrikanterne, og få dem til at erstatte alle bogstaverne med ml ( Jass får dem i dl ;)) og så er vi mænd på fast og målsikker grund.

Det er det vi kæmper for i den næste tid, så må Tanja lige vente lidt med mere modstand.

Vi skal lige have defineret om det skal være koldt eller lunkent vand.

Ret beset giver det jo en forskel med hensyn til hvor meget vand det bliver fortrængt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Vi skal lige have defineret om det skal være koldt eller lunkent vand.

Ret beset giver det jo en forskel med hensyn til hvor meget vand det bliver fortrængt.

Nja det er vist mere når vi mænd skal have volumen defineret aspargesen. Der har det enorm betydning. Jeg vil til det formål foretrække mund varm væske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er en af dem som mener at en rigtig kvinde skal have former. 

En rigtig kvinde er i min optik en som min. bruger en d-skål og de skal være ÆGTE  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg er en af dem som mener at en rigtig kvinde skal have former. 

En rigtig kvinde er i min optik en som min. bruger en d-skål og de skal være ÆGTE  :P

Jamen, jamen, findes der nu også uægte BH skåle? Verden er af lave  :geek: Tsk, tsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...