Hop til indhold
Guest Esbjergdreng

Gadepiger

Recommended Posts

Guest Esbjergdreng

Overvejer at køre en smut forbi gadepiger. Nogen der kan fortælle lidt om hvile piger der kan træffes i øjeblikket. Hvilke priser og hvor man kører hen med dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her til aften var der 4 rumænske piger, de skulle rimelig sikkert være der hver aften. Pris 300 for blow og 500 for blow og sex.

 

Det foregår som regel på en parkeringsplads et par hundrede meter fra hvor de står.

Redigeret af Den Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan presses til 200, og trækker gerne blusen op og bukserne ned, så der kan pilles under blow, hvis de kan mærke at det er kravet for forretning

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan presses til 200, og trækker gerne blusen op og bukserne ned, så der kan pilles under blow, hvis de kan mærke at det er kravet for forretning

 

Det var da et usympatisk menneskesyn du har  :angry:

Det er ikke en handelsvare, men et menneske du har med at gøre.

  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

de sælger da sig selv så de er en handelsvare, jeg presser da også prisen har aldrig givet over 200 flere gange kun 100 for blow med slug

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yderst usympatisk..... Presses til!!!

De har vel mulighed for at sige nej til tilbuddet, ikke sandt. der er vist ikke nogen som tvinger dem, vel.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FotoMand

Det er damen der sætter sine egne grænser for hvad hun vil. Men med de udenlandske er der en risiko for at de ikke er i det her af egen fri vilje, derfor vælger jeg dansk og gerne hvor man kan ane at der er ordnede forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja præcis derfor er det en usympatisk holdning at tale om at presse prisen i bund i udemærket ved de udenlandske piger hverken må eller kan sige nej til. Vi andre danskere i ordenede forhold og som iøvrigt HELT SELV har valgt denne branche kan jo godt finde ud af at stoppe jeres blasfemi og sætte grænser for jer når i ikke selv kan. LÆS: Det er jo ikke de gæster der respekterer vores priser, jeg taler om her!! Vi kan og MÅ jo godt sige nej tak kammerat til 200 for et Blow... 100,- med slug JEEESUS!

Derfor igen og jeg gentager; Usmagelig og usympatisk holdning og egenskab at presse priserne ned i halsen på disse eksistenser. 

Fik jeg sagt fortsat god dag til disse herrer??

Silje

  • Synes godt om 16

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når vi snakke om gadepiger har jeg svært med at nogen anveder begrebet valg uanset om pigerne er dansker eller udlægninger. Dansk pige står på gaden er nød, hun har brug for hurtigt penger til stof. De piger som vi snakke om har brug mere for respekt og anerkendelser end press. 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Ja præcis derfor er det en usympatisk holdning at tale om at presse prisen i bund i udemærket ved de udenlandske piger hverken må eller kan sige nej til. Vi andre danskere i ordenede forhold og som iøvrigt HELT SELV har valgt denne branche kan jo godt finde ud af at stoppe jeres blasfemi og sætte grænser for jer når i ikke selv kan. LÆS: Det er jo ikke de gæster der respekterer vores priser, jeg taler om her!! Vi kan og MÅ jo godt sige nej tak kammerat til 200 for et Blow... 100,- med slug JEEESUS!

Derfor igen og jeg gentager; Usmagelig og usympatisk holdning og egenskab at presse priserne ned i halsen på disse eksistenser. 

Fik jeg sagt fortsat god dag til disse herrer??

Silje

 

Jeg giver dig sådan set ret, Siljenips. Der må selvfølgelig være grænser for, hvor meget man forsøger at presse prisen ned overfor piger, der af forskellige årsager er så pressede, at de kan have meget svært ved at sige fra. Omvendt kan man også argumentere for, at de kan være i en situation, hvor 200 kr. er bedre end 0 kr. Nu har jeg imidlertid ikke selv erfaring med gadepiger, da jeg ikke lige tænder på en forfrossen rumæner, der giver blow på en parkeringsplads.

 

Man kan i øvrigt også stille spørgsmålstegn ved, hvorfor det nærmest er blevet fast pris, at en halv time hos en dansk pige - privat eller klinik - skal koste 1.000/1.100 kr. Det er jo nærmest kartel-lignende forhold. Men det er er en helt anden snak :smile:.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

De danske piger i gaden har altid kun taget 200 kr. for blow, så det er de rumænske piger der har sat prisen op. Samtidig har de mere eller mindre fortrængt de danske piger. Derfor kan jeg ikke have ondt af at nogen forsøger at forhandle om prisen, da den netop er sat for højt. Skal vi også have ondt af at de rumænske piger kan tjene en normal rumænsk månedsløn ved en dags arbejde på gaden?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

 "som iøvrigt HELT SELV har valgt denne branche"

 

Så du syntes det er helt fint de bliver presset til prostition, så længe man ikke prøver at prutte om prisen?

Jeg er godt klar over at det nok ikke er det du mener, men hvis de ikke er på gaden af fri vilje, så syntes jeg slet ikke det er i orden at handle med dem uanset pris.!

Hvis de dog som jeg har forstået det, lige som dig, selv har valgt at være i denne branche så kan de også sige nej.

 

Tager jeg fejl og de er tvunget på gaden, så lad os hellere tage den snak istedet for at snakke om hvem der kan få et blow til hvilken pris.

Redigeret af Max5000
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De danske piger i gaden har altid kun taget 200 kr. for blow, så det er de rumænske piger der har sat prisen op. Samtidig har de mere eller mindre fortrængt de danske piger. Derfor kan jeg ikke have ondt af at nogen forsøger at forhandle om prisen, da den netop er sat for højt. Skal vi også have ondt af at de rumænske piger kan tjene en normal rumænsk månedsløn ved en dags arbejde på gaden?

 

Egentlig synes jeg, at det er en ret trist diskussion og forstår simpelthen ikke hvorfor i vil presse dem ned i pris. Kunne i det mindste ikke betale hvad det koster. Det er så dybt usympatisk et menneskesyn !  

Iøvrigt tager jeg afstand fra gadepiger og ser allerhelst at man får fjernet pigerne fra gaden. 

Redigeret af titman
  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig synes jeg, at det er en ret trist diskussion og forstår simpelthen ikke hvorfor i vil presse dem ned i pris. Kunne i det mindste ikke betale hvad det koster. Det er så dybt usympatisk et menneskesyn !  

Iøvrigt tager jeg afstand fra gadepiger og ser allerhelst at man får fjernet pigerne fra gaden. 

 

Kan ikke være mere enig her, Titman !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også det skulle være forbudt for blondiner at sælge sig selv. Mange af dem er jo alligevel ikke rigtige blondiner, men blot blevet lokket af skumle frisører for obskure beløb at affarve deres hår for at de skal fremstå som mere seksuelt attraktive. For at få råd til denne behandling tvinges de ud i prostitution. Og skulle de endelig være ægte blondiner er de nok for dumme til at vide hvad de går ind til. Jeg er naturligvis helt objektiv i mine synspunkter, da jeg ikke selv er blondine og i øvrigt heller ikke en kvinde.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror mange går til gadepiger i stedet for klinik

nu er jeg fra odense og her er det næsten lige meget hvor du går hen så er det 1000kr for en halv time

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er mennesker som alle andre, og skal derfor behandles med respekt. Jeg synes selv 300 for et blow er rimeligt nok.

 

Odense mangler seriøse steder med flotte piger til rimelige priser. Gadepigerne er et alternativ der gør at jeg ofte kan være sikker på at finde en jeg gider lege med hvis klinikkerne skuffer.

 

Den smukkeste pige jeg nogensinde har haft den fornøjelse at have sex med fandt jeg i den gade, hun er der desværre ikke mere.

 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt, så var engang gadepiger i odense engang for meget.

 

T.Hansen, helt enig, prisen på Fyn er for høj og kvaliteten er for lav, der er nogle få ind i mellem, hvor kvaliteten er i top, men prisen i forhold til det samme i KBH eller trekants området er 300-600 mere.

 

Nu har jeg heldigvis et arbejde, så jeg nogle gange kan planlægge efter og være enten det ene eller andet sted også få betalt kørselen :).

 

Jeg finder dsv. bare ikke gade pigerne som et godt alternativ, men kan ske jeg blot var uheldig første gang, men har bare taget et aktivt valg ikke og komme der.

Redigeret af HappyHarryhardon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FotoMand

Personligt trigger en gadepige ikke mig, jeg kan ikke se noget interessant i at få den suttet af i en bil. Foretrækker et ordentlig sted, og meget gerne med en dansk pige. Men der er da helt sikkert klienter til gadepigerne, ellers var de der jo ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så er der mig som fandt en utrolig lækker tøs i Odense - Jeg kneppede hende i noget budskads. 
Jeg spurte hvad hun ville have for at mødes ovre ved det valgte sted, hun sagde 500 kroner - Jeg gav hende 700... Hvorfor - Fordi hun fortjente det. 

Jeg vil aldrig gi under 500 kroner, medmindre tøsen er sur eller det kun er en spiller. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

øv hvor er det trist læsning  . De handlet piger der giver jer sex på gaden , får ikke engang lov til selv at beholde de sølle 100 kr eller hvor meget i nu betaler. LAD VÆRE MED AT FODRE DE BAGMÆND

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

øv hvor er det trist læsning  . De handlet piger der giver jer sex på gaden , får ikke engang lov til selv at beholde de sølle 100 kr eller hvor meget i nu betaler. LAD VÆRE MED AT FODRE DE BAGMÆND

Kunne du ikke holde dine moralske kvababbelse, eller er det brødnid, for dig selv eller oprette en tråd om det i debatten? :(

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

øv hvor er det trist læsning  . De handlet piger der giver jer sex på gaden , får ikke engang lov til selv at beholde de sølle 100 kr eller hvor meget i nu betaler. LAD VÆRE MED AT FODRE DE BAGMÆND

 

Kan man få sex for 100 kr? Jeg tvivler. Det mindste beløb jeg har betalt, var for nyligt i Nordhrein-Westfalen. 40 € for en halv time, eller 300 kr. Men pigerne har ikke ligefrem julelys i øjnene, når man giver dem det. De vil så gerne holde på én lidt længere, så de tjener mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...