Hop til indhold
Guest Esbjergdreng

Gadepiger

Recommended Posts

19 cm glæde skrev, 1 time siden:

Hej de rumænske piger tilbyder de blow uden gummi ?

Tror godt du kan få for evt mer pris men er ikke sikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det gør de, nogle af dem, men mod ekstra betaling....

Del dette indlæg


Link til indlæg
19 cm glæde skrev, for 3 timer siden:

Hej de rumænske piger tilbyder de blow uden gummi ?

Jeg skal ikke sige om de alle gør det, men jeg har da engang fået oplyst prisen, den var vist 600 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved i om man ka lave 69 med dem ? Altså rumæneske piger

Redigeret af Kenter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kenter skrev, for 15 minutter siden:

Ved i om man ka lave 69 med dem ? Altså rumæneske piger

Kan man vel godt ud over det kræver plads

men hvorfor ikke høre dem af?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mandag kl. 16.30 og ikke en fisse i gaden. Ærgerligt, i dag kunne de kønne rumænere have tjent en skilling på mig. I stedet køre jeg hjem og bruger kronerne fornuftigt. Underligt, at de ikke gider tjene penge om dagen, der må da være kunder nok

Redigeret af MackBack

Del dette indlæg


Link til indlæg
MackBack skrev, for 3 timer siden:

Mandag kl. 16.30 og ikke en fisse i gaden. Ærgerligt, i dag kunne de kønne rumænere have tjent en skilling på mig. I stedet køre jeg hjem og bruger kronerne fornuftigt. Underligt, at de ikke gider tjene penge om dagen, der må da være kunder nok

Jeg tvivler på der er mange kunder på det tidspunkt, alle skal hjem fra arbejde og det føles som 50% af dem skal den vej forbi... så tvivler personligt på mange fra nærområdet ville holde inde og samle op på det tidspunkt.

Måske bare mig der er zippet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyHarryhardon skrev, for 2 timer siden:

Jeg tvivler på der er mange kunder på det tidspunkt, alle skal hjem fra arbejde og det føles som 50% af dem skal den vej forbi... så tvivler personligt på mange fra nærområdet ville holde inde og samle op på det tidspunkt.

Måske bare mig der er zippet..

Tja, i Kbh. er dagstimerne ikke en hindring

Del dette indlæg


Link til indlæg
MackBack skrev, for 5 timer siden:

Tja, i Kbh. er dagstimerne ikke en hindring

Men Kbh kan jo heller ikke sammen lignes med Odense på det punkt. 

Nu har jeg ikke lige prøvet en gadepige men vil da ikke samle en op på den tid af dagen. Muligheden for at blive opdaget af nogle er meget større ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaa, så er det måske bare fordi, der er for meget landsbyidyl i det fynske til at holde forretningen kørende i dagtimerne. Gad vide, hvad pigerne laver indtil aften? Er de på klinikker? Eller sover de den bare ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, 1 time siden:

De arbejder privat, så du kan besøge nogle af dem lidt mere diskret i dagtimerne :)

Hvorhenne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det sikkert at mødes med en gadeluder omkring denne tid?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheKingisback skrev, for 8 timer siden:

Er det sikkert at mødes med en gadeluder omkring denne tid?

 

Velkommen til @TheKingisback. Ja, omkring midnat burde der være gode muligheder for at finde en pige på gaden :)

Men gør dig selv og alle os andre den tjeneste ikke at bruge ordet luder. Det er ikke just positivt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheKingisback skrev, for 9 timer siden:

Er det sikkert at mødes med en gadeluder omkring denne tid?

 

Der er vel intet der er 100 % sikkert, men hvis du mener om der er risiko for at blive rullet tror jeg ikke den er så stor. Men jeg vi nok foretrække at komme i bil så man ikke er nødt til at gå om bag en busk i nærheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 13 minutter siden:

Der er vel intet der er 100 % sikkert, men hvis du mener om der er risiko for at blive rullet tror jeg ikke den er så stor. Men jeg vi nok foretrække at komme i bil så man ikke er nødt til at gå om bag en busk i nærheden. 

Men....det er sjovt bag en busk :P

Jeg har aldrig følt mig utryg og heller aldrig blevet udsat for noget ubehageligt under mine besøg i Østergade.

Jeg kommer oftest i bil, men kan i denne varme sommertid godt finde på at lade den stå og gå gennem gaden midt om natten. Finde en pige og bolle lidt udendørs.

Jeg er en gang blevet stoppet af Politiet derinde. Der er nok det mest generende jeg har været ude for. :) Men det er ikke ulovligt at lege med piger :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
CPHstuderende skrev, for 4 timer siden:

Velkommen til @TheKingisback. Ja, omkring midnat burde der være gode muligheder for at finde en pige på gaden :)

Men gør dig selv og alle os andre den tjeneste ikke at bruge ordet luder. Det er ikke just positivt.

Fair enough. beklager mit sprogvalg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er man bange for at blive rullet kan man jo bare lade sin (penge)pung, tlf, osv blive i bilen eller derhjemme og så kun tage de penge med man havde tænkt sig at bruge. Så bliver tabet da minimalt. Men fordi pigerne er gadeprostituerede skal man da ikke tro de nødvendigvis er mere uhæderlige end andre. Der er steder i Odense og Svendborg jeg ville være mere utryg ved at færdes end i "gaden".

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 13 timer siden:

Jeg er en gang blevet stoppet af Politiet derinde. Der er nok det mest generende jeg har været ude for. :) Men det er ikke ulovligt at lege med piger :)

Men er det ikke ulovligt at have sex bag en busk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max5000 skrev, for 4 timer siden:

Men er det ikke ulovligt at have sex bag en busk?

Nej det er det i teorien ikke. Kun vis du forulemper nogle ved det

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...