Hop til indhold
Guest hr.jensen

koldingpigerne

Recommended Posts

Guest hr.jensen

Er der nogen herinde der ved ved hvad der sker ved Kolding pigerne.. Var forbi i Mandags og der var fuld af politi og told og skat og Frederikke stod højlydt og diskuterede med politiet. Har besøgt Frederikke tidligere og derfor kunne jeg kende hende og har hørt at det også er hende der har det. Hjemmesiden fungerer heller ik. Skyndte mig at gå igen pga af alt det politi

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså du siger det jo selv, politi og told og skat, -så mon ikke det er et kontrolbesøg?

 

De har dog stadigvæk åbent selvom hjemmesiderne er lagt ned...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Hr. Jensen

For god ordens skyld skal jeg lige gøre dig opmærksom på at den slags forespørgsler / debatter skal placeres i forummet "Generel Debat" :)

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej hr.jensen.

Igen er ked af du gik forgæves... Men der var ingen skat hos os, vi er et reg. Sted og vi under opbygning af ny hjemmeside som fungere helt fint.

Kolding-stjernepigerne.dk

Politiet var der ja men dertil skal det siges vi havde en alarm der gik og politiet kom for at tjekke om alt var som det skulle være.

Jeg var til stede i huset og det var meget behagelige betjente der mødte op.

Er rigtig ked af du fik en dårlig oplevelse med dig og håber du vil komme igen så vi to kan få skabt en god oplevelse sammen.

Varme hilsner fra sandie

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Sandie.

 

Hvorfor har i ikke jeres egne annoncer i ekstrabladet , men kun en husannonce?

 

Er der kommet nye regler for annoncering på bordel? Ja undrer mig bare :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså told og skat kommer jo forbi alle huse, hva enten man er registreret eller ej :) bare for at tjekke..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Self. Kommer de da forbi vores sted også til tider men nu snakkede hr. Jensen om at de var der i mandags og det var deikke.

Vi har valgt at have en fælles annonce for at dække os ind under fx sygdom på en vagt, vi henviser til vores vagtplan for at se nærmere på pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dvs. i betaler for noget mutter kan trække fra men i ikke kan? Det var da lidt dumt...

 

Jeg ville da 100 gange hellere have min egen annonce og side6 i....

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da stadig trække det fra i min skat,jeg kan jo fremvise mine betalinger.

Så det er skam det samme, det er vel en smagssag, om hvad man foretrækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Super, det vidste jeg ikke man kunne gøre på den måde, troede man skulle have de kvitteringer som Ekstrabladet sender med posten, så blev jeg det klogere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det krævede også en del fodarbejde og lidt opkald men skat var meget behjælpelige med at guide mig igennem deres jungle

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis mutter betaler for EB-annoncerne, og EB udsteder faktura med mutters navn påført faktura'en som modtager, så er det kun mutter der kan fratrække denne i sit regnskab.

 

Mutter kan så videre-fakturere dette til pigerne dvs. mutter skal skrive en ny faktura (med mutters SE-nummer på) udstedt til pigen.

 

Dvs. for mutter bliver der både en indtægt(faktura til pigen) og en udgift(faktura fra EB) der er lige store.

 

Og pigen får en udgift (faktura fra mutter) som hun kan fratrække i sit regnskab.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg fik aldrig nogensinde så meget som skyggen af en kvittering på de 1800 jeg betalte i husleje i Kolding.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok men det ved jeg jo ikke noget om, andet end at jeg ikke har problemer med at få det opgivet.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt som skelletterne vedbliver med at vælte ud af skabet på det sted :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilke skeletter er det du snakker om?

 

Jeg vil ikke indgå i en længere diskussion med dig - folk må selv danne sig en mening ud fra anmeldelser og debatter.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvis du har noget du er utilfreds med og ikke siger det har vi jo ingen mulighed for at rette op på fejlen.

Syntes det er ærgerligt at vi nye piger skal bøde for noget der er sket før vores tid.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg vil ikke indgå i en længere diskussion med dig - folk må selv danne sig en mening ud fra anmeldelser og debatter.

Jeg er ikke uenig med dig i at der ofte ses skeletter i forbindelse med Kolding- og Århus pigerne, men når du har sagt A må du for skams skyld også sige B. 

De der halvkvædede viser er såen lidt sladder agtige, og ikke en rigtig mand værdige. 

Forklar dig evt i PM.  Det bringer nok ikke nogen noget godt, at gøre det her i al offentlighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke uenig med dig i at der ofte ses skeletter i forbindelse med Kolding- og Århus pigerne, men når du har sagt A må du for skams skyld også sige B. 

De der halvkvædede viser er såen lidt sladder agtige, og ikke en rigtig mand værdige. 

Forklar dig evt i PM.  Det bringer nok ikke nogen noget godt, at gøre det her i al offentlighed. 

 

Arrrgh vil da netop være >kvæddende< at gentage tidlige indlæg! Der kører 2 tråde om emnet netop nu, en ny og en af ældre dato, så de er ikke svære at finde..... 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men er det oplevelser du selv har haft?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men er det oplevelser du selv har haft?

 

Seek and you shall find:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men er det oplevelser du selv har haft?

Du har en behagelig og overskudsagtig måde at debattere på :-) selvom dit arbejdssted bliver disset, har du stadig en rolig og høflig måde at fortælle hvordan du oplever tingene. Dejligt at se....
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...