Hop til indhold
Guest hr.jensen

koldingpigerne

Recommended Posts

Det er så vidt jeg ved, helt almindeligt at klinikken står for annoncen og pigen så får en en kvittering fra stedet, som hun kan trække fra.. Sådan fungere det ihvertfald for mig :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er så vidt jeg ved, helt almindeligt at klinikken står for annoncen og pigen så får en en kvittering fra stedet, som hun kan trække fra.. Sådan fungere det ihvertfald for mig :)

Jo flere ting klinikken står for, og som pigerne betaler for, jo større er risikoen for at klinikejer dømmes som ruffer.

Hvornår lærer I det?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo flere ting klinikken står for, og som pigerne betaler for, jo større er risikoen for at klinikejer dømmes som ruffer.

Hvornår lærer I det?

Det er da en dum kommentar? Jeg har styr på mine parpire, jeg får mine kvitteringer for annoncerne. Hvad "mutter" gør, må være helt op til hende.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er da en dum kommentar? Jeg har styr på mine parpire, jeg får mine kvitteringer for annoncerne. Hvad "mutter" gør, må være helt op til hende.

 

Tak for det Ida.

 

Jeg siger jo netop ikke, at du kommer i fedtefadet. Det er klinikejeren.

 

Du er så ligeglad, kan jeg forstå. Jeg siger bare, at man skal ikke klynke, når Polisen og SKAT kommer på besøg, når man arrangerer tingene på den måde, for man beder selv om balladen.

 

Så jeg kan vel smide den tilbage til dig:

 

Det var da en dum replik du der kom med :smile:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det Ida.

Jeg siger jo netop ikke, at du kommer i fedtefadet. Det er klinikejeren.

Du er så ligeglad, kan jeg forstå. Jeg siger bare, at man skal ikke klynke, når Polisen og SKAT kommer på besøg, når man arrangerer tingene på den måde, for man beder selv om balladen.

Så jeg kan vel smide den tilbage til dig:

Det var da en dum replik du der kom med :smile:

Hvem klynker over politi og skat kommer forbi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvem klynker over politi og skat kommer forbi?

 

Har du boet på Månen og landet på Jorden i går?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du boet på Månen og landet på Jorden i går?

Ah jeg kan lige så godt ignorere den attitude der, du kommenterede på min besked og nej jeg klynker ikke og har aldrig klynket over de besøg...

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes at tonen er begyndt at blive en anelse dårlig.

Vi har alle vores meninger om tingene og er ked af alt pludselig går op i hvem der betaler hvad.

Det er et frit land og ingen af pigerne er tvunget til at arbejde, vi gør det af egen fri vilje.

Nogle kan li æbler og nogen bananer, jeg ville ønske at folk ville fortælle pigen hvis ikke oplevelsen har været som forventet så er jeg sikker på der vil blive rettet op på det, i kommer jo for at få en fantasi opfyldt.

Burde vi ikke sætte et punktum for dette nu og nyde at solen skinner og ingen danske piger arbejder under tvang men af lyst.

Nyd solen og ha en fantastisk weekend.

Redigeret af Sandie
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er da en dum kommentar?

 

Nu lagde du ud, med en fantastisk positiv direkte personlig kommentar. Såhhhh

Redigeret af Starson45
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mon ikke det handler om at hvis man vil bevare sin arbejdsplads og reglerne er skruet sammen som de er? (Rufferiloven)

Har oplevet flere steder, hvor jeg selv skulle annoncere- bl.a hos en, som havde et sted i Kolding og Århus. Synes bare at hun hed Dana..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen herinde der ved ved hvad der sker ved Kolding pigerne.. Var forbi i Mandags og der var fuld af politi og told og skat og Frederikke stod højlydt og diskuterede med politiet. Har besøgt Frederikke tidligere og derfor kunne jeg kende hende og har hørt at det også er hende der har det. Hjemmesiden fungerer heller ik. Skyndte mig at gå igen pga af alt det politi

Så vidt jeg har hørt blev vagtpigen overfaldet af nogle gutter Frederikke havde sendt, da vagtpigens mand havde lavet den nye hjemmeside og Frederikke ikke ville betale for det, havde de sagt at den så ville blive lukket ned igen. politiet har vel været for at afhøre hende om episoden, det er dog kun hvad jeg har hørt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hr.jensen

Har en kammerat som også har besøgt stedet en del pga en pige som har arbejdet der. Han besøger hende nu et andet sted og hun er stoppet der fordi hun er blevet truet til at betale en gæld som hun har fået pga manglende betaling af husleje. som man så åbenbart " skylder" Hun har haft besøg det andet sted hun arbejder af frederikkes rockere som kom for at indkradse gæld. Det forlyder at hun tager 2000kr i leje for en vagt, så man må da virkelig håbe at politiet får kigget lidt nærmere på stedet. Jeg besøger ihvertfald ikke stedet mere, for der er vel ikke så meget dårlig kritik af stedet uden at der er noget om det. Har også undret mig over at der så tit er udskiftning af piger, og der er da ingen af de populære piger der arbejder der mere. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver simpelthen nød til at stoppe den her samtale, her og nu.

Jeg er pigen der sad på vagten og der er INGEN rockere eller fyre der kommer ned og overfalder nogen på stedet.

En fjer bliver til 5 høns herinde, og det er ikke okay.

Som skrevet tidligere ja politiet var forbi pga en alarm der gik,så kan vi få en go tone på tråden igen?

Varme hilsner fra sandie

Redigeret af Sandie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bestemt ikke første gang man hører om piger der bliver truet af mutter. Det gælder ikke alene piger der er kommet til at skylde, men også piger fra andre konkurrerende klinikker som mutter har set sig sur på.

 

Forstår ikke der er piger der vil arbejde under de forhold.....

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hr.jensen, vi kan se på de identifikationsoplysninger at du er en person der har haft relation til stedet der omtales, og det er ikke kunde-relation der menes. Det kan vi se fordi du har begået indlæg og pms til ledelsen i andre navne også. Det er i øvrigt ikke første gang du laver dette nummer her som prikken over 'iet men tidligere kunne du ikke rose og forsvare Frederikke og stederne højt nok i et andet navn, og nu har tonen så en anden lyd. Samtidig har du i et tredje navne præsenteret dig som værende en person der havde en helt anden relation til klinikken overfor os i ledelsen, og jeg skal med glæde fortælle hvilken person du hævdede at være overfor os i relation til klinikken, hvis du ønsker det.

 

Vi er udmærket i ledelsen klar over at du nu har et horn i siden på Koldingpigerne og Aarhuspigerne personligt og ikke som kunde, men du skal misbruge Eroguide til dine numre.

 

 

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej hr.jensen.

Kan forstå på det hele at du har haft en kedelig oplevelse på stedet og det syntes jeg da er rigtig kedeligt og især at pigen ikke har ydet den service der skulle til for at du gik derfra med et smil på læben.

Når det så er sagt, så er det mig du lige pt rammer ved at sidde og sprede løgne om stedet om noget der ikke er foregået.

At du har din mening er du i din fulde ret til men at komme med udtalelser der ikke stemmer overens med sandheden er langt fra okay.

Der vil altid være piger der er utilfredse og brokker sig, men der er også mange piger der ikke behandler gæsterne som de skal eller behandler huset med respekt.

Og dermed også piger der enten søger andre steder hen eller bliver fyret for dårlig opførsel.

Jeg kan med hånden på hjertet sige at disse ubehagelige oplevelser ikke sker i mit nærvær og har heller ikke stødt på det fra de piger jeg sidder med.

Hvis du mener der er tale om dårlig behandling af en pige er der måske en grund til at hun ikke er i huset mere, det er kvinder og de kan være skøre til tiden,Inc mig selv ;-) men rockere,trusler og hvad der ellers bliver sat igang af rygter forekommer ikke på mine vagter og selvf. Skal vi betale husleje og annonce,det gør man alle steder og priserne svinger fra sted til sted, du handler jo også selv forskellige steder hvor æbler ikke koster det samme.

Kunne vi lægge låg på den dårlige tone og blive enige om at der ikke er mere at snakke om, og hvis du har så måske du skulle holde op med at bære nag og besøge et sted der passer til dine behov.

Varme hilsner fra sandie den glade G.P. :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hr.jensen, vi kan se på de identifikationsoplysninger at du er en person der har haft relation til stedet der omtales, og det er ikke kunde-relation der menes. Det kan vi se fordi du har begået indlæg og pms til ledelsen i andre navne også. Det er i øvrigt ikke første gang du laver dette nummer her som prikken over 'iet men tidligere kunne du ikke rose og forsvare Frederikke og stederne højt nok i et andet navn, og nu har tonen så en anden lyd. Samtidig har du i et tredje navne præsenteret dig som værende en person der havde en helt anden relation til klinikken overfor os i ledelsen, og jeg skal med glæde fortælle hvilken person du hævdede at være overfor os i relation til klinikken, hvis du ønsker det.

Vi er udmærket i ledelsen klar over at du nu har et horn i siden på Koldingpigerne og Aarhuspigerne personligt og ikke som kunde, men du skal misbruge Eroguide til dine numre.

Det sidste er vist en utilsigtet opfordring, eller hvad? :-)
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det sidste er vist en utilsigtet opfordring, eller hvad? :smile:

 

Griner. :D Ja det har du fuldkommen ret i

 

Jeg har glemt et ikke

 

men du skal IKKE misbruge Eroguide til dine numre.

 

Skulle der have stået, så skulle alt misforståelse være af vejen :)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

men du skal IKKE misbruge Eroguide til dine numre.

Skal nok prøve :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...