Hop til indhold
Claire

EG Babes

Recommended Posts

Det burde være forår nu, solskin, fuglesang og korte kjoler. Men ak nej. Det er pisse koldt og gråt.

 

I disse grå dage skal man ikke glemme at nyde hverdagens små glæder, især dem der kommer i form af afklædte piger  :wub: 

 

Det er længe siden vi har haft en rigtig selfie tråd, så kom frisk piger, lad os gøre ventetiden mod foråret lidt sødere  :rolleyes: 

 

https://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_03_2015/post-18067-0-29243600-1427134430.jpghttps://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_03_2015/post-18067-0-58767500-1427134412.jpghttps://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_03_2015/post-18067-0-83987800-1427134410.jpghttps://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_03_2015/post-18067-0-95540900-1427134408.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det burde være forår nu, solskin, fuglesang og korte kjoler. Men ak nej. Det er pisse koldt og gråt.

I disse grå dage skal man ikke glemme at nyde hverdagens små glæder, især dem der kommer i form af afklædte piger :wub:

Det er længe siden vi har haft en rigtig selfie tråd, så kom frisk piger, lad os gøre ventetiden mod foråret lidt sødere :rolleyes:

attachicon.gifidaselfie5.JPGattachicon.gifidaselfie4.JPGattachicon.gifidaselfie3.JPGattachicon.gifIdaselfie.JPG

Du sætter baren højt Ida. Den bagdel er simpelthen verdensklasse.

Jeg bøjer mig i støvet❤️❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

PrinZ, teknisk set er en selfie et foto du tager af dig selv.. det er selvudløser.. Så det gælder næsten.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ida, du er fuldstændig perfekt bygget! Rigtig gode billeder.

 

Jeg elsker også dit 'avatar', som står ude for alle dine beskeder ;-)

 

Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det burde være forår nu, solskin, fuglesang og korte kjoler. Men ak nej. Det er pisse koldt og gråt.

I disse grå dage skal man ikke glemme at nyde hverdagens små glæder, især dem der kommer i form af afklædte piger :wub:

Det er længe siden vi har haft en rigtig selfie tråd, så kom frisk piger, lad os gøre ventetiden mod foråret lidt sødere :rolleyes:

attachicon.gifidaselfie5.JPGattachicon.gifidaselfie4.JPGattachicon.gifidaselfie3.JPGattachicon.gifIdaselfie.JPG

Synet af disse billeder får fuglene til at synge, og solen kan gøre hvad den har lyst til........

For det der gemmer sig under denne virtuelle kjole er da helt fantastisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikker mange savlende hanhunde herinde, hvad med at lette røven og gøre et visit :lol:

Eller sidder I alle og wanker :lol:

 

Ja, hva med dig selv  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikker mange savlende hanhunde herinde, hvad med at lette røven og gøre et visit :lol:

Eller sidder I alle og wanker :lol:

Er der nogen der kan undvære lidt olie??.......jeg er lige løbet tør!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal meget snart på en længere FKK-tur, så har ikke brug for at wanke, jeg sparer på kræfterne og safterne :D

 

Jeg mente nu det med at lette røven og aflægge Ida et visit   :lol:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja klamme er de Ida. Men tag dig ikke af dem. Kom til mig, så skal jeg tage flere selfies af dig.

 

Jeg vidste ikke, du også kunne være en gentleman ;):P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det burde være forår nu, solskin, fuglesang og korte kjoler. Men ak nej. Det er pisse koldt og gråt.

I disse grå dage skal man ikke glemme at nyde hverdagens små glæder, især dem der kommer i form af afklædte piger :wub:

Det er længe siden vi har haft en rigtig selfie tråd, så kom frisk piger, lad os gøre ventetiden mod foråret lidt sødere :rolleyes:

idaselfie5.JPG idaselfie4.JPG idaselfie3.JPG Idaselfie.JPG[/

Er det dig Ida?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...