Hop til indhold

EG Babes

Featured Replies

Skrevet

Det burde være forår nu, solskin, fuglesang og korte kjoler. Men ak nej. Det er pisse koldt og gråt.

I disse grå dage skal man ikke glemme at nyde hverdagens små glæder, især dem der kommer i form af afklædte piger  :wub: 

Det er længe siden vi har haft en rigtig selfie tråd, så kom frisk piger, lad os gøre ventetiden mod foråret lidt sødere  :rolleyes: 

https://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_03_2015/post-18067-0-29243600-1427134430.jpghttps://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_03_2015/post-18067-0-58767500-1427134412.jpghttps://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_03_2015/post-18067-0-83987800-1427134410.jpghttps://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_03_2015/post-18067-0-95540900-1427134408.jpg

Skrevet

Hej Ida.

Sikke da et skønt initiativ du her bringer på banen :wub: . Du da for sej. U rock girl.

God aften til dig Ida.

KK

Skrevet

Hej Ida. 

Dejlig Selfie :-P  :cool:

Redigeret af langogtyk

Skrevet

Fedt initiativ Ida ;)
Hold dig endelig ikke tilbage med at lægge flere billeder op :D

Go aften herfra

Skrevet

Det burde være forår nu, solskin, fuglesang og korte kjoler. Men ak nej. Det er pisse koldt og gråt.

I disse grå dage skal man ikke glemme at nyde hverdagens små glæder, især dem der kommer i form af afklædte piger :wub:

Det er længe siden vi har haft en rigtig selfie tråd, så kom frisk piger, lad os gøre ventetiden mod foråret lidt sødere :rolleyes:

attachicon.gifidaselfie5.JPGattachicon.gifidaselfie4.JPGattachicon.gifidaselfie3.JPGattachicon.gifIdaselfie.JPG

Du sætter baren højt Ida. Den bagdel er simpelthen verdensklasse.

Jeg bøjer mig i støvet❤️❤️❤️❤️

Skrevet

Du er en ægte solstråle! 

Redigeret af Morten1981

Skrevet

Sukkermås!!!!!! Nam Nam! Me like!

Skrevet

Lækre billeder :) meeen det er ikke sefies - bare for at flue kneppe :P

Skrevet
  • Author

PrinZ, teknisk set er en selfie et foto du tager af dig selv.. det er selvudløser.. Så det gælder næsten.

Skrevet

Ida, du er fuldstændig perfekt bygget! Rigtig gode billeder.

Jeg elsker også dit 'avatar', som står ude for alle dine beskeder ;-)

Tak.

Skrevet

I disse grå dage skal man ikke glemme at nyde hverdagens små glæder, især dem der kommer i form af afklædte piger :wub:

Det er længe siden vi har haft en rigtig selfie tråd, så kom frisk piger, lad os gøre ventetiden mod foråret lidt sødere :rolleyes:

attachicon.gifidaselfie5.JPGattachicon.gifidaselfie4.JPGattachicon.gifidaselfie3.JPGattachicon.gifIdaselfie.JPG

Synet af disse billeder får fuglene til at synge, og solen kan gøre hvad den har lyst til........

For det der gemmer sig under denne virtuelle kjole er da helt fantastisk :)

Skrevet

Sikker mange savlende hanhunde herinde, hvad med at lette røven og gøre et visit :lol:

Eller sidder I alle og wanker :lol:

Ja, hva med dig selv  :lol:

Skrevet

Sikker mange savlende hanhunde herinde, hvad med at lette røven og gøre et visit :lol:

Eller sidder I alle og wanker :lol:

Er der nogen der kan undvære lidt olie??.......jeg er lige løbet tør!

Skrevet
  • Author

Nu er i jo bare klamme..

;)

Skrevet

Ja klamme er de Ida. Men tag dig ikke af dem. Kom til mig, så skal jeg tage flere selfies af dig.

Skrevet

Jeg skal meget snart på en længere FKK-tur, så har ikke brug for at wanke, jeg sparer på kræfterne og safterne :D

Jeg mente nu det med at lette røven og aflægge Ida et visit   :lol:

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Ja klamme er de Ida. Men tag dig ikke af dem. Kom til mig, så skal jeg tage flere selfies af dig.

Jeg vidste ikke, du også kunne være en gentleman ;):P

Skrevet

Jeg vidste ikke, du også kunne være en gentleman ;):P

Ikke også. Det er netop det eneste jeg er.

Skrevet

idaselfie5.JPG idaselfie4.JPG idaselfie3.JPG Idaselfie.JPG[/

Er det dig Ida?

Skrevet

Selvom det nok ikke lige er det jeg forbinder med selfies så dejlige billeder ;)

Skrevet

Vi er hel ville med selfier.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.