Hop til indhold
Gæst

Nysgerrighed eller stalking?

Recommended Posts

..... Problemet er bare, at de fleste mennesker, vi googler, ikke har helt det samme behov for privacy som pigerne i den branche, vi besøger.

 

Næ, tværtom. Mange angler jo målbevidst efter opmærksomhed på "se-mig, se-mig"-siderne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig Spider, men jeg synes nu at man burde kontakte vedkommende, hvis man finder noget privat info, så de kan fjerne det, eller hvad de nu vil gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig Spider, men jeg synes nu at man burde kontakte vedkommende, hvis man finder noget privat info, så de kan fjerne det, eller hvad de nu vil gøre.

 

Og du synes, at det er at udvise diskretion at kontakte dem på eventuelt facebook for at fortælle dem, at de har privat info på deres facebookprofil?

 

Tænk igen... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og du synes, at det er at udvise diskretion at kontakte dem på eventuelt facebook for at fortælle dem, at de har privat info på deres facebookprofil?

Tænk igen... :)

Da ikke på deres Facebook væg, eller hvad sådan noget hedder :)

Hvis man kan genkende et billede eller video på nettet af en person, som værende en glædes pige, så kan man vel finde frem til en glædes pige mail adresse eller hendes glædes pige telefon nummer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt denne tråd er igang igen. Vi har jo kun snakket om det på 17 sider. Nok skal vi vel kunne gentage os op til 20 sider mindst?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt denne tråd er igang igen. Vi har jo kun snakket om det på 17 sider. Nok skal vi vel kunne gentage os op til 20 sider mindst?

 

Så længe den bliver ved med at dukke op, er der nok behov for det.

Hvis du ikke er intrasseret længere behøver du jo ikke læse med, eller kommentere.

God dag til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sålænge der er folk, der ikke forstår nødvendigheden af at værne om pigernes privatliv, så lad os snakke om det. Det havde været rart, hvis det slet ikke var nødvendigt ;)

 

Det er utopi at tro alle mænd vil respektere pigerne og deres privat-liv... der er åbenbart nogle mænd som vil gå mod strømmen.

Jeg har ikke hørt alle mænd tager afstand fra denne konkret sag som TS har skrevet om, nogle mænd synes åbenbart det er i orden.

Så allerede herinde har vi forskellige indstillinger.

 

Jeg har ydret mig og synes absolut det er dårlig stil og ikke i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er utopi at tro alle mænd vil respektere pigerne og deres privat-liv... der er åbenbart nogle mænd som vil gå mod strømmen.

Jeg har ikke hørt alle mænd tager afstand fra denne konkret sag som TS har skrevet om, nogle mænd synes åbenbart det er i orden.

Så allerede herinde har vi forskellige indstillinger.

Jeg har ydret mig og synes absolut det er dårlig stil og ikke i orden.

Her tror jeg desværre du har ret nille , der bliver snakket godt og uddelt div... Det er sgu trist!

Knus line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er utopi at tro alle mænd vil respektere pigerne og deres privat-liv... der er åbenbart nogle mænd som vil gå mod strømmen.

Jeg har ikke hørt alle mænd tager afstand fra denne konkret sag som TS har skrevet om, nogle mænd synes åbenbart det er i orden.

Så allerede herinde har vi forskellige indstillinger.

Jeg har ydret mig og synes absolut det er dårlig stil og ikke i orden.

Glem ikke at selvom der er mange brugere og mange online, så er vi kun nogle få som skriver i forummet :)

En del er ikke herinde for at tilkendegive deres meninger, men vil bare surfe lidt rundt og kigge på annoncer, anmeldelser osv. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...