Hop til indhold
Guest Elsevier

Administrator har været inde og glo i min profil?

Recommended Posts

Jeg syntes vi alle skal besøge admins profil og sende ham en besked:

om han har det godt?

Og han har haft en god week-end?

Fortælle han lidt om ens egen week-end

Og ellers fortælle ham at vi er glade og ved godt mod!

Så hvis vi alle gør det, så er chancen for at han har tid til at sidde og profilkikke, lig med O, han har nemlig mere travlt med at være en god Admin og svare på alle vores søde pm,er :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes vi alle skal besøge admins profil og sende ham en besked:

om han har det godt?

Og han har haft en god week-end?

Fortælle han lidt om ens egen week-end

Og ellers fortælle ham at vi er glade og ved godt mod!

Så hvis vi alle gør det, så er chancen for at han har tid til at sidde og profilkikke, lig med O, han har nemlig mere travlt med at være en god Admin og svare på alle vores søde pm,er :D :D :D

 

Din opfordring tenderer til sabotage og spamming :P

 

Skal vi ikke være søde ved Lady Cherie, vi skiver alle en sød aprilsnar-hilsen til hende :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det forstår jeg godt.

 

Men det var ærlig talt lidt uheldigt at mit indlæg blev opfattet som om jeg insinuerede at nogen læste andres private beskeder, for det har jeg aldrig ment.

 

 

Det er muligt at dit indlæg blev misfortolket, men synes det er fint at Admin lægger låg på yderligere spekulationer ved at melde klar ud at PMs ikke kan eller bliver læst af nogen andre end modtageren. Det er et vigtigt faktum !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er muligt at dit indlæg blev misfortolket, men synes det er fint at Admin lægger låg på yderligere spekulationer ved at melde klar ud at PMs ikke kan eller bliver læst af nogen andre end modtageren. Det er et vigtigt faktum !

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

;)

Nu skal jeg jo være en sød pige....æææææh (det er jo svært)

Men normalt, dem der har styregrejerne til et board, kan læse alt, det vil sige pm, tjat, privattjat.

Herinde kan man ikke det, og det har Admin understreget!(kræver en dci3893 ops.i23A)Som Admin har fravalgt! Så klarer kan det ikke siges!

Men Nille, kan vi ikke bare skrive til ham at vi godt kan li ham?

Er det osse spam? :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elsevier du bliver altså aldrig gigolo, når du ikke kan holde kæft med hvem der besøger dig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Det er muligt at dit indlæg blev misfortolket, men synes det er fint at Admin lægger låg på yderligere spekulationer ved at melde klar ud at PMs ikke kan eller bliver læst af nogen andre end modtageren. Det er et vigtigt faktum !

 

Du har ret.

 

Men det er alligevel ikke rart at blive hængt ud, selvom det skyldes en mistolkning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har ret.

 

Men det er alligevel ikke rart at blive hængt ud, selvom det skyldes en mistolkning.

 

Det må du lære at leve med. Sådan er det bare herinde desværre :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

At der er en enkel administrator inde for at kigge, er altså ikke noget at være paranoid over. På min profil har der været hundrede liderlige mænd inde og kigge. Det er altså ikke særlig tryg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Tag det som en mand, med stiv ... :lol:

 

 

Jeg glæder mig over at jeg trods alt stadig har mulighed for at ytre mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest acer

hvis jeg klikker på min egen profil kan jeg ikke se de seneste besøgende men på andres kan jeg godt.Er det ikke mystisk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis jeg klikker på min egen profil kan jeg ikke se de seneste besøgende men på andres kan jeg godt.Er det ikke mystisk ?

Det kan også være at du (ligesom jeg) slet ikke har haft nogen besøgende ;)

 

Hvorfor er der ingen der kigger på min profil??  :unsure: Er der slet ingen der kan lide mig?? HULK, HULK,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

hvis jeg klikker på min egen profil kan jeg ikke se de seneste besøgende men på andres kan jeg godt.Er det ikke mystisk ?det er noget man selv vælger under profilindstillinger.

 

 

Gå ind i "rediger min profil" og sæt et flueben under kommentarer.

Redigeret af Michelangelo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gå ind i "rediger min profil" og sæt et flueben under kommentarer.

Tak er kun et fattigt ord ;) Nu er jeg slet ikke så ensom som jeg troede jeg var :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...