Hop til indhold
Guest Elsevier

Administrator har været inde og glo i min profil?

Recommended Posts

Guest Elsevier

Hvad betyder det?

 

At man snart bliver smidt ud igen?

 

At der er klaget over én?

 

At de lige skal checke om det er korrekt jeg har 10 advarselspoint?

 

At mod-teamet er biseksuelle?

 

Eller hvad skal man lægge i det?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Du er på observationslisten.

 

Mon de har aftale med FBI, CIA, PET, Europol, MI5 og KGB?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi tror da på dig :D

Jeg ved ikke, hvad det betyder... Han (og nogle af de grønne) har da også stået på listen på min profil en sjælden gang imellem, og jeg er her da stadig - og helt uden advarselspoint ;)

Så måske vi alligevel er ude i noget seksuel orientering. :P :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

, og jeg er her da stadig - og helt uden advarselspoint ;)

 

 

Pigerne får ikke advarselspoint - de knalder jo med Moderatorteamet. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Vil det sige jeg snart får besøg af tæskeholdet Kowalski og Deputy  :mellow: :

 

beboprocksteady.jpg

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Pigerne får ikke advarselspoint - de knalder jo med Moderatorteamet. :D

Jow Gina PIGE :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smidt ud igen ??  :D

 

Havde tråden ligget i hyggesnak, så havde mit svar nok været "numseleg med admin"

Men i generel debat, så er det nok mere "spanking med admin"  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Hvad betyder det?

 

At man snart bliver smidt ud igen?

 

At der er klaget over én?

 

At de lige skal checke om det er korrekt jeg har 10 advarselspoint?

 

At mod-teamet er biseksuelle?

 

Eller hvad skal man lægge i det?

 

 

For nu at være seriøs.

 

Det betyder nok at Admin har været inde for at læse dine beskeder.

 

Admin var en gang inde i min profil samtidig med at jeg fik en advarsel. Men det kan jo være at du er heldig, og at man vurderer at du bør slippe denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Men det kan jo være at du er heldig, og at man vurderer at du bør slippe denne gang.

 

"Bør slippe".. Du får det til at lyde som noget man bør være taknemmelig for :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

"Bør slippe".. Du får det til at lyde som noget man bør være taknemmelig for :shock:

 

 

Det har jeg ingen mening om

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad betyder det?

 

Det betyder, at Admin har været bekymret for dig.

Du har nok ikke været så aktiv i et stykke tid, så han har alfaderligt været inde og se, om du stadig var i live :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Jeg er misundelig :sad:

Admin har aldrig kikke på min ;)

 

 

Det var synd,

 

Er den stor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nu at være seriøs.

 

Det betyder nok at Admin har været inde for at læse dine beskeder.

 

Admin var en gang inde i min profil samtidig med at jeg fik en advarsel. Men det kan jo være at du er heldig, og at man vurderer at du bør slippe denne gang.

 

Hvorfor skulle jeg have nogen som helst interesse i at læse brugernes beskeder? Ud over jeg slet ikke har adgang til brugernes beskeder, så har jeg altså også bedre ting at bruge min tid til, end at skulle læse et par hundrede beskeder dagligt.

 

Men for at gøre det helt klar, så har hverken jeg eller nogen andre medlemmer af administrationen adgang til brugernes private beskeder!

 

Hvis jeg skal give en bruger en advarsel, er det også helt naturligt at jer går ind på da pågældendes profil, da det er den nemmeste vej, når vi skal tildele advarsler. Dermed ikke sagt at det er noget slemt, når jeg besøger en brugers profil, da kan lige så nemt være af ren nysgerrighed eller opdatere mig om brugeres historik osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utroligt at man kan lave en tråd om denne sag... har man ren mel i posen er der ikke noget at frygte,

lige som jeg ikke er bange for at blive stoppet og tjekket af ordensmagten.

 

Admin er velkomme til at besøge min profil, jeg byder gerne på kaffe og kage, dog ikke frem og tilbage, hehe :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Hvorfor skulle jeg have nogen som helst interesse i at læse brugernes beskeder? Ud over jeg slet ikke har adgang til brugernes beskeder, så har jeg altså også bedre ting at bruge min tid til, end at skulle læse et par hundrede beskeder dagligt.

 

Men for at gøre det helt klar, så har hverken jeg eller nogen andre medlemmer af administrationen adgang til brugernes private beskeder!

 

Hvis jeg skal give en bruger en advarsel, er det også helt naturligt at jer går ind på da pågældendes profil, da det er den nemmeste vej, når vi skal tildele advarsler. Dermed ikke sagt at det er noget slemt, når jeg besøger en brugers profil, da kan lige så nemt være af ren nysgerrighed eller opdatere mig om brugeres historik osv.

 

 

Det var de offentlige beskeder jeg tænkte på.

 

I venstre spalte står ordet "beskeder". Når man klikker på det ord, kan man se brugerens indlæg som benævnes "beskeder"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Det er hvad Admin mener med " brugeres historik "

 

 

Ja, det forstår jeg godt.

 

Men det var ærlig talt lidt uheldigt at mit indlæg blev opfattet som om jeg insinuerede at nogen læste andres private beskeder, for det har jeg aldrig ment.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...